Jackie ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Jackie

Der Avatar von Jackie Sun, 07 Jan 2018 15:23:47 +0100

Jackie

Songwriting

Sun, 07 Jan 2018 15:23:47 +0100

Songwriting

Hallo zämä

A die unter öich, wo Songs schribä, isch dä Blog adressiert:

Wie düet dir öichi Songs schribe? Machet dir eher e eifachi Musikbegleitig, oder düet dir öppis schwirigers mache? Und heit dir nur eis Instrument oder mehreri?


I schribä ja säubär o Songs u mir isches mittlerwile chly längwilig wordä, immer nur ds Keyboard z'ha und drumm möchtig äbä gärn ou anderi Inschtrumänt drzue näh. Und i has ufem Keyboard immer eher eifach.

Lg Nadeschka aka. Jackie

Melden
4
Der Avatar von Jackie Sun, 17 Dec 2017 17:39:05 +0100

Jackie

Singe

Sun, 17 Dec 2017 17:39:05 +0100

Singe

Hallo zämä

Musik isch mini Lideschaft. I ha scho vili Songs (öppe so 10) komponiert und es paar coveret. Mim Grosi schänki jetzt zu Wiehnachte e sälber brönnti CD. Wiu i bi deunä Lieder nid ufechumä, duä ig aube Karaokeversione imene tüfere Schlüssu sueche, das heisst, dass ig ds ganzä tüüfär cha singe u es tönt trotzdäm guet.

Vilech kennet dir d Malina Stark, wo bi The Voice of Germany isch debi gsi. I ha ire mau es Cover und es eigets Lied gschickt und si findets mega schön.

I würd mi fröiä, wenn dir o öichi Meinig chöntät sägä drzuä.

Cover - Say you won't let go

Link

Eigene Song - Mein Herz wird leicht

Link


I gloub, me chönnt meine, es sige 2 unterschidlechi Persone, wo singe. Aber d'Ufnahm vom eigete Song isch scho es Zytli här und denn bini nid so gsung gsi.

Geschter hani no grad 2 nöii Songs komponiert, hütt d'Pianoversione ufgnoh. Am Donnschti wirdi de dr Gsang ufnäh, ds sött sehr guet cho. Es si mini bishärigä Lieblingslieder vo mir u i finde se ächt guet.

Wenn dir weit, chani de eine drvo ono mit öich teilä.

Liebi Grüess

Jackie

Melden
1
4
Der Avatar von Jackie Sun, 17 Dec 2017 17:15:22 +0100

Jackie

Analphabete

Sun, 17 Dec 2017 17:15:22 +0100

Analphabete

Hallo zämä

Es git ja o hüt leider no sehr viu Analphabetä uf derä Wäut. Geschtär hani am Mittag gsunge u när hani mir überleit, dass me ja de Analphabetä chönnt Songtexte usdruckä u d Lieder derzue abschpiele u när gsehsi ds Schriftbild vo de Lieder u lernä so läsä. U so machts sicher sogar Spass. Natürläch muäss mä o andärs machä aber mä chönnt ja das i Unterricht mit iihbouä.

Liebi Grüess

Jackie

Melden
1
Der Avatar von Jackie Sat, 26 Aug 2017 08:55:28 +0200

Jackie

Alleine sein

Sat, 26 Aug 2017 08:55:28 +0200

Alleine sein

Hallo zusammen


Hoffentlich geht es euch gut. Mir geht es nämlich gerade nicht so gut.

Ich weiss nicht, wie ich ausdrücken kann, was ich fühle, aber es ist ein Gefühl von Einsamkeit. Natürlich bin ich nicht ein einsamer Mensch, aber es ist halt so, dass ich immer das ganze Wochenende über niemanden habe, der etwas mit mir machen will.

Meine Schwester ist die ganze Zeit über am Handy oder mit Freunden unterwegs, meine Schulkameraden wollen oder können nicht mit mir abmachen und meine sonstigen Freunde haben meistens auch keine Zeit. Und ich bin dann immer alleine und weiss nicht, was ich machen soll.

Eigentlich will ich nämlich Fussball spielen oder ins Freibad gehen oder sonst mit irgendwem was machen, aber alleine ist das nicht möglich und das ist doof.


Habt ihr mir vielleicht Tipps, was ich machen kann, dass ich das Wochenende über nicht immer so alleine bin? Oder was ich machen kann statt einfach sauer und traurig zu sein?


Liebe Grüsse

Eure Jackie

Melden
5
Der Avatar von Jackie Tue, 20 Jun 2017 19:41:03 +0200

Jackie

@Zamboteam

Tue, 20 Jun 2017 19:41:03 +0200

@Zamboteam

Hallo Zamboteam


Mi Papi hett verzeut, dass öpper hütt wäge mim Musigwunsch hett aaglüte u das abgmacht isch, dass di Person morn uf di Zwöi no mau aalütet.

2 Sache:

-I bi morn nid drheime. Am beschte lütet

di Person eifach am Donnschtig zwüschä

2 u 3 ah.

-I weiss scho nümme, weles Lied ig mir

wieso ha gwünscht, es isch eue scho widr z'lang här.

LG eui Jackie

Melden
4
1
Der Avatar von Jackie Fri, 12 May 2017 20:11:09 +0200

Jackie

Sozialarbeit

Fri, 12 May 2017 20:11:09 +0200

Sozialarbeit

Hallo zämä


I gloub, Bruefswau isch es Thema, das beschäftigt eim immer.

I ha immer wöuä Lehrerin wärdä u i Gymer ga. Itz hani aber bemerkt, dass i nach dr Schuu praktisch wott schaffä. I wirdä ä Lehr zur FaBe K (Fachfrau Betreuung mit Kind) machä nach dr 9. Klass. Drzuä möcht i d Bruefsmatur machä. Das ganzä wirdi im Summr 2018 aafa.

Nach mirä Lehr möcht i zersch nach Buenos Aires u i süsch ids Usland ga u när wirdi äs Schtudium zur Jugendsozialarbeiterin machä.


Wiso abr möcht i Jugendsozialarbeiterin wärdä?

I darf scho itz mängisch im Moditräff bi üs häufä leitä, i arbeite gärn mit Chinder u Jugendleche zämä u ha hüüfig ä Rat. Ussärdäm hiufä ig andärnä gärn u findä das eifach uuuh schpannänd.


Liebi Grüäss

Nadeschka aka. Jackie😘

Melden
6
Der Avatar von Jackie Sat, 04 Mar 2017 11:02:15 +0100

Jackie

Time:Out

Sat, 04 Mar 2017 11:02:15 +0100

Time:Out

Hallo liebi ZambotanerInne

I bi dank dr kja vo üsärä Gmeind uf d'Time:Out-Challenge vom blauä Chrüz ufmerksam wordä.Dert geits drum, ufnä Aagwohnheit z verzichtä, wi z. B. Schoggi, Süässigkeitä, Handy, Internet, Social Media odr so.
I ha gseit, bi derä usäfordärig machä ig mit. Äs isch schwirig gsi, ds findä. was geit. Wüu Fernseh geit ni, mini Schwo luägt immer Fernseh, wenn mir am ässä si u mi Platz am Tisch isch so, dass i outomatisch i Fernseh gseh. ÖV geit o ni, i cha schlächt innerhaub vorä haubä Schtund vo mim Wohnort bi mim Trainingsort si.
Computer geit o nid, dä bruchi mängisch für d'Schuäu.
Süässigkeitä: I mirä Klass hei dä Monät so viu Geburtstag u i wott o chly vom Geburiznüni. Ussärdäm hani säubär Geburtstag.
Nur bim Handy, da hani ke Usred gfundä.

I vrzichtä auso bis am 15. Apriu uf mis Handy. Ke Whatsapp, ke Insta, ke Snapchat. Wahrschinläch wirds mir ni so schwär fauä, da ig eh rächt wenig online bi, aber äs tuät uf jedä Fau guät.
Am Schluss chamä ä coolä Priis gwinnä, was genau, weiss ig abr nid.

Wenn dir bi derä Challenge ou weit mitmachä, chöit dir öich no hütt aamäudä. Klickät drfür eifach ufä unterstehend Link.
Schribet mir doch de oh grad, uf was dir verzichtet.

LG Nadeschka
Melden
Der Avatar von Jackie Thu, 16 Feb 2017 18:23:41 +0100

Jackie

Übers Internet abgezockt

Thu, 16 Feb 2017 18:23:41 +0100

Übers Internet abgezockt

Hallo zusammen

Mit diesem Blog möchte ich euch warnen, aber auch einfach mal alles aufschreiben, das mich im Moment bedrückt.

Vor ungefähr einem Monat war ich auf Instagram unterwegs und da schrieb mir plötzlich eine Fanseite meines damaligen Idols, dass ich bei einem Wettbewerb von ihr ein Iphone 7 gewonnen hätte. Bei diesem Wettbewerb habe ich tatsächlich mitgemacht, weshalb ich nicht stutzig wurde.
Ich musste dann allerdings x mal auf eine Nummer anrufen, um auch wirklich zu bestätigen, dass ich es bin, mit so Codes die mir gesagt wurden. Da hätte ich stutzig werden sollen, was mir aber nichts gebracht hat. Nach so ca. 20 Anrufen wurde mir die Nummer auf dem Handy gesperrt, ein weiterer Punkt, der mich stutzig machen sollte, es aber nicht getan hat. Mir wurde dann eine andere Nummer gegeben, auf die ich anrufen sollte, was vom Handy aber auch nicht mehr ging. Ich habe dann meinen Kontostand geprüft, ich habe Prepaid, es wurde mir kein einziger Rappe abgezogen, weshalb ich mir keine Gedanken machte und vom Festnetz die weiteren Anrufet tätigte. Ein fataler Fehler, wie ich im Nachhinein herausgestellt hat.
Bei der Nummer konnte man immer zwischen Deutsch und Französisch wählen, gesprochen hat immer ein Bändchen. Beim ca. 50sten Anruf wählte ich ausversehen Französisch. Da wurde mir gesagt, dass es pro Anruf 10 Franken bei der 1. 3 bei der anderen Nummer kostet und ich habe kapiert, dass ich auf einen Betrug hineingefallen bin. Zum Glück habe ich öfters mit der günstigeren Nummer "telefoniert".
Ich habe natürlich alles sofort meinen Eltern gebeichtet, aber die haben sofort gemeint, dass ich total doof bin und ich die Kosten dafür vom Taschengeld übernehmen muss. Ich wusste natürlich: "Das werden über 150 Franken sein, weshalb bin ich auch manchmal so naiv?!"
Ich ging dann zu der OKJA unserer Gemeinde, was bei mir sowieso ein "fester" Punkt der Woche ist, die meinten, dass ich dann mit der Rechnung vorbeikommen sollte.
Letzte Woche bekamen meine Eltern die Telefonrechnung, 160 Franken sind es jetzt.
Heute ging ich wieder zu der OKJA, sie haben mir geraten, bei unserem Telefonanbieter anzurufen oder im Shop vorbeizugehen, ihnen alles zu erklären, dass sie vielleicht ein wenig entgegenkommen. Das habe ich natürlich direkt gemacht, doch ich hatte leider Pech. Sie haben mir aber geraten, ich solle mich mal so bei einer Schlichtungsstelle melden, wenn ich beweise habe, dass es auf Deutsch nicht gesagt wurde. mittlerweile wird es leider gesagt. Wenn ich im Recht bin, habe ich grosse Chancen, auch mein Recht zu bekommen.
Heute Abend werde ich gemeinsam mit meiner Mutter den Brief an die Schlichtungsstelle schreiben und hoffen, dass alles glatt geht.

Ansonsten: Habt ihr mir Tipps, wie ich 11 Wochen ohne Taschengeld überlebe, beziehungsweise möglichst wenig Geld ausgeben muss?

Meine Warnung ist: Glaubt nie sowas im Internet und vorallem ruft nie auf Nummern an, die mit 090... beginnen, es sei den 0900, das könnte der Notruf eurer Gemeinde sein.

Ich weiss, es ist ein langer Blog, aber ich musste das alles jetzt mal schreiben.

Liebe Grüsse
Nadeschka aka. Jackie
Melden
Der Avatar von Jackie Thu, 08 Dec 2016 14:30:47 +0100

Jackie

Mama hett mi gschlagä

Thu, 08 Dec 2016 14:30:47 +0100

Mama hett mi gschlagä

Hallo Zambocommunity
Ig ha richtig dänkt, dass wäri di perfekti Wuchä: Mit dr Klass ändläch vrsöhnt, ä BF gfungä, ir Schuäu geits vo dä Notä här chly ufwärts, ig ha mi vrliäbt.
Doch när das: Mir isch ufäm Wäg id Chochschuäu d' Chetti usägheit u ig ha ä wissi Jaggä an gha. När ha ig haut d'Chetti widr dri da, damit ig nid muäss loufä. Drbi isch d'Jaggä chly schwarz wordä.
Wo ig när bi heicho, hett das mini Mama gseh. Si hett wöuä, dass ig ä schwarzi Jaggä aalegä ab itz, wöu si meint, dass si das nümm cha wäschä. Di wissi Jaggä het si id Reinigung bracht, obwou ig sä säubär hätt chönnä wäschä. Ds Gäud drfür wott si itz vo mir, doch wohär cha ig so schnäu 35 Frankä härbrcho? Abr ig ha mi gweigärät, ab itz ä schwarzi Jaggä aazlegä, schliässläch wott ig nid übärfahrä wärdä! När isch si nur wägä däm usgflippt u hett mi ad Brüscht gschlagä (u das isch würkläch genau so passiert!). Ig ha itz öppä ä 1/2-Schtung ghülät u mi gfragt, mit was ig das vrdiänt ha! Itz getrouä ig mi ersch, dä Blog ds schribä! Ig fingäs übrigäns nid richtig, dass si mi hett gschlagä, abär äs isch leidär nid ds erschtä Mau, dass ig wägä so öppisäm gschlagä wirdä.

Mini Fragä a öich:
1. Darf das mini Mama übärhoupt?
2. Was cha ig machä, damit ig i Zuäkunft
nümme gschlagä wirdä?
3. Sit dir o scho einisch gschlagä wordä vo
öichnä Eutärä?

LG Öichi Jackie
Melden
Zurück
1
234Vorwärts