tänzerin08 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin tänzerin08
Kinderreporter

Der Avatar von tänzerin08 Mon, 25 Mar 2024 18:13:36 +0100

tänzerin08
Kinderreporter

Eifach weder emol en Blog

Mon, 25 Mar 2024 18:13:36 +0100

Eifach weder emol en Blog

Hallo zäme


Ech ha dänkt ech schribe eifach mol weder en Blog


Ech ha mer eifach grad mol es paar Theme öberleid ond do echli öppis verzelle.



1.Thema:

Schuel


Ech be jo jetzt i de 6. Klass ond das heisst bald esch de öbertritt.

In Luzern god mer noch de Primar entweder id Sek oder id Kanti.

Ech ha vor öppe eim Monet s Öbertrittsgspröch gha det ha ech met minere Lehrerin ond mine Eltere abgmacht öb ech id Kanti oder id Sek goht.



2.Thema:

Hobbies


Ech ha dänkt es esch no spannend was die andere im Treff so för Hobbis hend.


Mini Hobbis send:

-Tanze

-Klavier spele

-Blaureng

-Mole

-Abmache


Was send üchi Hobbis?



3.Thema:

Idee för en Podcast



Ech ha dänkt es wär villecht no spannend öppis öbers Wätter oder so.


Mis andere Thema wär no Weltall zom Bispel Stärne, Planete, anderi Galaxie oder so.

Ech fende es mega spannends Thema Sterne ond Planete ond so.



Liebi Grüess

Tänzerin08


Grüess gönd a:

Hazel3

Hildegard

LenaLinaLu

Meerschwein

Angela Haas


Melden
3
Der Avatar von tänzerin08 Thu, 17 Jun 2021 20:51:36 +0200

tänzerin08
Kinderreporter

Zambobus

Thu, 17 Jun 2021 20:51:36 +0200

Zambobus

Hallo zusammen

Am 2.Juni bin ich mit dem Zug und meiner Mutter nach Degersheim gefahren.Dort erwartete uns Julia Lüscher und Saina Riess .Dan sind wir zusammen ins Dream factory Museum zu Zauberin Kim gegangen.Und dann sind wir durch das grrosse zauberhafte Museum spaziert.

Dort gab es viele Filmrequisiten wie Kleider oder Urkunden und dinge aus der Geschichte der Zauberei. am besten hat mir die Weihnachtlich geschmückte Miniautur Welt gefallen.Dann kam es zum grossen Highligt des Tages Die Zaubershow. Kim zeigte mir ihre verblüfenden Zaubertricks.Zum Schluss durfte auch ich einer meinen Zaubertricks vorzeigen. Und dann ging es mit dem Zug wieder zurück auf Luzern.

Ein Bild zum Beitrag Zambobus Ein Bild zum Beitrag Zambobus
Melden
31
1
Zurück
1
2345
9Vorwärts