svenj4 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin svenj4

Der Avatar von svenj4 Sun, 01 Sep 2019 18:20:52 +0200

svenj4

5 Seenwanderung

Sun, 01 Sep 2019 18:20:52 +0200

5 Seenwanderung

Hey zeme

da wird mis letschte abentüür gsi si bevor ich zambo verlah...


Ich bin hüt zeme mitere Kollegin d 5 seewanderig im pizol go mache... ich chas nur wiiterempfele... mehr het hammer ussichte uf d Natur... Es isch am afang zwar chli streng aber es lohnt sich uf jede fall dure z biise... mir sind ebe 4.5 stund glofe und hend aber au no pause gmacht (nöd i di ziit mit i bezoge)...

Mehr gseht füf wunder schöni bergseeli, mehr ghört d tier und isch so richtig i de natur...


Mir hend hüt mega glück gha will am schluss uf de letshcte etappe hets afange tröpfle aber zum glück hets nacher wieder ufghört... mir sind am morga am 8.15 uhr mit em bähnli ufe und den am 9 wommer dobe gsi sind gad losgloffe.... am zwänzg ab eis simmer den wieder bim bähnli gsi... falls ihr wandervögel sind und d natur liebet den machet die wanderig mit eurere Familie sie isch eifach mega toll...


Wünsche eu alles guedi für d zuekunft... Grüessli svenj4

Melden
1
2
Der Avatar von svenj4 Tue, 27 Aug 2019 20:39:34 +0200

svenj4

Zamboziit

Tue, 27 Aug 2019 20:39:34 +0200

Zamboziit

Hoi Zeme

Ich ha gad all eui Komis zu mim letschte Blogg glese... Es het mich zu tüüfst berüehrt😢 Ich wird eu alli vermisse❤️

Ich han ziit dehammer gfunde... die erlebnis vo zambo wird i nid vergesse... Danke viel mol... und au all die telefonat und sustige sendige sind supper gsi... Viele Dank❤️

Danke für die viele guede sache wo ihr mir wünschet...


Ich wirs Zambo so fest vermisse😭


Und a all Lüüt wo bi zambo schaffet ihr sind di beste❤️❤️


Grüessli Svenja

Melden
1
9
1
Der Avatar von svenj4 Wed, 21 Aug 2019 12:10:35 +0200

svenj4

Zamboziit

Wed, 21 Aug 2019 12:10:35 +0200

Zamboziit

Liebi Zambowelt


Wie die einte vo eu villicht scho vo mim alte Blogg glese hend han ich i dem Summer mini Lehr gstartet als Detailhandelsfachfrau. ICh bin guad gstartet und es macht mehr mega spass...


Leider wird ich aber i 2 Wucha 15 und das heisst?

Ja das heisst leider bin ich den z alt für Zambo...

Us dem Grund möcht ich mich bi allne bedanke für die Tolli ziit!

Danke das ich so viel mol im Radio cho bin.

Danke das ich mit Zambo ha derfe go schnuppere i dem Bruef wo ich etz au schaffe...

Danke für all die WEttbewerb wo ihr gmacht hend… Ich han au oft ebis gwunne...

Danke für die hammer mässig, super, tolli und unbeschrieblichi ziit… Ich has mega toll gfunde... Ich han neui Kollegine gfunde und @eiskunstlaufxxl (ich geb ich has falsch gschriebe) ich chum di definitiv mal cho bsueche und nimme die 3 stund Zugfahrt in kauf!!


Danke eu allne für die super ziit!

Danke de super Lüüt wo bi Zambo schaffet und üs so viel ermöglichet ihr sind die beste!!!


Die ganz Zambowelt isch eif dehamer… Und ich finds mega schad das mini Ziit etz den au scho verbii isch… han eu alli mega gern❤️❤️❤️


Euri Svenj4

Melden
1
6
3
Der Avatar von svenj4 Fri, 12 Jul 2019 13:16:27 +0200

svenj4

Sommerferia

Fri, 12 Jul 2019 13:16:27 +0200

Sommerferia

Läck etz bini doch erst gad id Oberstufe cho… Doch da isch etz scho drüü Jahr her... Etz chummi nämli scho id lehr... Am 6. August start ich d Lehr als Detailhandelsfachfrau EFZ immene Sportgschäft in Rapperswil... Drum sind da au mini letschta langa Sommarferia…

Ich freu mich scho han aber au chli bammel devor da ich nid waiss wa uf mich zua chunnt… Kennet ihr das Gfühl? Endarat sich dajahr bi eu au ebis? chömmatar id Oberstufa oder sus ihrgend wo ahne? Freu mi uf euri Antworta…



Es cha sie das ihr eu etz au denkt hend, was die chunnt scho id Lehr und isch immerno uf Zambo... Ja ich weiss mini Zamboziit endet etz den au bald nämli am 4. September, denn wird ich nämli 15nii... Ich mach den aber nomol en separata Blogg churz bevor mini Zamboziit ändet...


Schöni Ferie eu allne und gnüssets euri svenj4

Melden
1
4
Der Avatar von svenj4 Tue, 04 Jun 2019 18:58:44 +0200

svenj4

Ufla

Tue, 04 Jun 2019 18:58:44 +0200

Ufla

Hey zema

i Meld mi au wiedar amola... Und zwar bin i übar Uffahrt im Ufla gsi vo de Jubla Eschenbach... Es isch mega lustig gsi obwohls üs i de letschte Nacht wärend em schlafe sind cho wecke cho will mehr am abig di chlina sind go verschrecka... Aber vo Afang a...


Mir hend üs al am Dunnstig morga bim Pfuus besammlet... Jede mit sim Rucksack(mina isch zwölf kilo schwer gsi).. Nachdem mir nach Nordamerika graist sind😂 hemmer üsna Eltere müssa tschüss sega will mehr i chlina gruppa losglofa sind... Aber zerst hemmer no müssa chartelese... Nach e paar pausene simmer bi üsam Zeltplatz aglangt und mir hend chöna e neui sidlig boua... Es het den no spieli gäh und mir hends lustig gha... Am fritig simmer den alli früe verwacket wis so hell gseh esch... Mir hend au den wieder e Reis i ne anders Land und e anderi Ziit müssa macha... Am Fritig abig isch den au d Kadiufnahm mit em Gaisterparcour gsi... Iha kei angsg gha da das jedes Jahr gmacht wird... mir hend jedem wo üs het wella verschrecke is gsicht gspuderat😂 Mir hends lustig gfunda die andere ned so... De geisterparcour isch aber erat nach em Lagerfüürsinge gsi... Nach dem die neu gruppe ufgno worda isch hemmer chöna go pfusse... Am samstig morge sind mehr aj wiedar ufgwachet und hend wieder e weltreis mache müssa... Am samstig hemmer den wieder verschiedeni Games gspielt... Am Abig sind mehr den richtig luut gsi obwohl mehr nur s zweite im Zelt gsi sind. us dem grund isch den aj d Nachtwach cho üs cho verwarne... Doch bevor mehr lud gsi sind hemmer welle go würmle will den die chind aber hend afange umaschreia hemmer müssa flüchta... Usdem grund sind den au wieder laiter cho... Mir hend üs aber ned unterkriaga loh und hend üs uf de weg gmacht zumene nexte zelt wommer immer zwei händ hend welle zemechlebe mit chlebband... D leitrr sind den wieder cho und hend üs en Strich dur d rechnig gmacht... Nachdem mehr den no z luut gsi sind hemmer pfuused... Aber zmitzd i de nacht sind wieder die zwei Leiter cho und hend gseit mir müssat us em zelt... Sie hend welle das mehr denket mir müssat go sekla... Mir hend den müssa us em zelt und bis füre zu de Toi toi laufe isch ebe füfzg meter gsi... Nacher hends üs wieder is zelt gschickt zum ga schlafe.. Am morga hemmer wieder e weltreis gmacht sind nach Südamerika greist... mir hend den müssa packe und üsi zelt abruma demits a dem Platz hend chöna e Palmölfabrik ufstella... 😂😂 Das isch natürli nöd ernst gmeint gsi... Nach em mittag sind mehr wieder mit üsne ruckseck als ganzi Jubla zrugg is Pfuus gloffe... Will die chline nöd recht hend möga hemmer ihna de schlafsack und d Mätteli treit...

Zrugg im Pfuus isch den s Grossi Rosi gsi und mir hend ihre üses Gschenk überreicht... Will s Jublagrossi Geburi gha het... (isch nur weg em Motto gis) Nachem Tschüsschreis hemmer hei cgönna... es isch es super schös strengs und spannends lager gsi..


Ich hoffa ihr hend au schlni uffahrt gha


svenj4

Melden
1
1
8
Der Avatar von svenj4 Thu, 11 Apr 2019 12:41:56 +0200

svenj4

Assisi

Thu, 11 Apr 2019 12:41:56 +0200

Assisi

Hallo Liebi Zambowält


Wie warscheindlich einige von euch auch habe ich Frühlingsferien.

Ich erzähle euch von meinen Ferien in Italien.


Am Samstag Morgen besammelten wir Ministranten (welche in der 3.OS waren oder älter) uns um 7.00 Uhr bei der Kirche. Dort kam dann der Car uns abholen. Wir fuhren lange ca. 11 Stunden mit pausen. Die Carfahrt war ziemlich lustig. Man lernte wider neue Leute kennen und es war einfach lustig. Als wir dan um ca. 18.00 Uhr in Assisi Italien ankamen durften wir unsere Hotelzimmer beziehen und besammelten uns dan zum Znacht. Als das Znacht verschlungen war machten wir einen Abendspaziergang zur Burg. Man konnte zwar nur die Lichter der Stadt sehen es war aber trotzdem herrlich. Nach dem Spaziergang gingen wir noch in ein Cafe etwas trinken.


Am Sonntag waren wir auf den Spuren der Kindheit und Jugend von Franziskus. Dazu marschierten wir einen hang hoch zu dem Ort bei dem sich Franziskus zurück ziehte. auf dem weg dort hin mussten wir unsere Sorgen in einen Stein denken und als wir das hatten mussten wir unsere sorgen in 2er teams besprechen. Am Nachmittag gab es einen Fotowettbewerb. bei dem musten wir 2 bilder machen welche die früher arme seite zeigte und die heutige reiche seite. Da wir die Fotos in der Freizeit machten und es dort sehr coole Gassen gab machten wir noch andere Fotos zum Beispiel für instagramm Am abend besuchten wir einen Italienischen Gottesdienst. Nach dem Znacht spielten wir Activity es war extrem lustig. Es gab auch noch die Auflösung vom Wettbewerb mein Team gewann...Als das Programm dann fertig war. Gingen wir zu den Jungs den einer von ihnen hatte den Laptop mitgenommen und mit dem Fernseher verbunden so konnten wir über Netflix Family guy schauen. Dies taten wir bis ca. 1.00 Uhr.


Am Montag war das Thema auf den spuren der Einsamkeit von Franziskus. Am tag besuchten wir einKloster oder etwas ähnliches. Am Abend gab es einen Postenlauf durch die Stadt. Danach gingen wir wiedermal in ein Cafe und genossen den letzten Abend gemeinsam. Als es dan kalt wurde gingen wir zurpck ins hotel und schauten wider bei den Jungs rein. diesmal schauten wir jackass es war extrem ecklig aber auch lustig. Da es die letze Nacht war blieben wir bis um 3.15 Uhr... vielleicht war es auch ein bisschen länger...


Nach einer kurzen nacht klingelte um 7uhr der WEcker. Nach dem Frühstück mussten wir alles packen und aus den zimern gehen. wir marschierten zu einem Benediktiner kloster und dort zeigte uns ein mann wie er lebt. Danach marschierten wir weiter nach neuassisi dort schauten wir uns eine grosse Kirche an. Danach assen wir Pizza. Nach einem EInkauf gingen wir wider hoch ins altassisi. Dort hatten wir lange Freizeit und genossen die letzten stunden. Um halb sechs fuhren wir dan wieder ab. Wir machten um ca. 20.00 Uhr einen Halt in einer Pizzeria. Danach fahrten wir bis in die Schweiz kurz nach dem wir über der grenze waren so ca. 00.30 Uhr gab es einen halt welcher 45 Minuten ging. Danach fuhren wir durch. um 5.00 Uhr kammen wir dan wieder an. Die Carfahrt war gut.Es war sehr bequem. Als ich zuhause war musste ich viel schlaf nachholen.


es waren super tolle Ferien mit super leuten. Es ist unvergesslich.


Ich wünsche euch noch schöne Ferien und bis bald


svenj4



Melden
1
3
Der Avatar von svenj4 Wed, 03 Apr 2019 18:13:45 +0200

svenj4

OMG

Wed, 03 Apr 2019 18:13:45 +0200

OMG

Hey Zämä


Omg... ich han gad gseh das ich vom Wincent e Autogrammkarte gwunne han. Viele herzliche Dank ich freu mich mega… Ich han gad bevor ich bin ga luege wer gwunne han s lied pläne vo ihm vorgschlage für d charts… bin au gad sini musig am lose... Ich chas ned glaube das ich es Autogramm gwunne han… viele viele dank!!!😍😍


Schöne Abig Svenj4

Melden
1
9
Der Avatar von svenj4 Sat, 02 Mar 2019 17:19:48 +0100

svenj4

SPA und Skilager

Sat, 02 Mar 2019 17:19:48 +0100

SPA und Skilager

Hallo Liebi Zambowelt


Ich schrieb au wider mal en Blogg und demit mehrs besser verstaht wechsli uf Hochdütsch...


Also wie einige von euch eventuel schon wissen, da sie es selbst auch machen müssen oder sie es von sonst wo wissen, muss man in der 3 Oberstufe eine Selbstständige Projektarbeit machen (ist vielleicht nicht in allen Kantonen so).

ICh bin jetzt in der 3. Sek und musste mich nach den Semester Ferien für ein Thema entscheiden. Ich hatte verschiedene Ideeen, die einten waren besser die anderen waren nicht so gut oder zu anspruchsvoll. Schlussendlich entschied ich mich für s Thema nähen, obwohl ich in meiner Freizeit nich sehr viel Nähe. Ich wählte das thema nähen da ich meinen eigenen Gerätedress nähen wollte. Wir hatten bis jetzt schon 3 Projektnachmittage, an diesen Nachmittagen dürfen wir an unseren Projekten arbeiten. Ich kann dort zum beispiel den Stoff welcher ich im Voraus gekauft habe ausschneiden und dann zusammennähen, ich kann während diesem Nachmittag aber auch an der Dokumentation weiter schreiben und vieles mehr.

An den ersten beiden Nachmittagen fand ich es extrem langweilig. Doch jetzt wo ich mich daran gewöhnt habe ist es nicht mehr so langweilig.

Ich habe bis jetzt schon das Schnittmuster (habe ich von meinem jetzigen Dress selber abgezeichnet), den Stoff zu geschnitten für den prototyp und das Vorwort bzw. die Einleitung geschrieben.


Ich habe mich auch mit Evita (einige kennen sie vielleicht den sie war auch mal ein Zambomittglied) ausgetauscht und gefragt was sie als SPA macht. Sie schrieb mir, dass sie wissen will, was die schweizer und schweizerinnen besonders Glücklich machen. Sie will das von verschiedenen Altersklassen wissen. Sie geht auch in ein Altersheim, eine Kita und fragt dort die Leute. Sie geht aber auch noch an andere Orte hin und sie fragt auch Passanten auf der Strasse. Sie hat mir ebenfalls erzählt das sie Zambo ein Mail geschrieben hat um zu fragen ob Zambo von ihr eine Umfrage zu diesem Thema auf der Homepage hochladen könne, doch leider bekam sie nie eine Antwort. (Für sie wäre das dan ein richtiger Höhepunkt der SPA.) Deshalb schlug ich ihr vor das ich einen Blogg schreibe um vielleicht herauszufinden warum sie keine antwort bekam. (Viele denken sich jetzt bestimmt das könnte sie ja selbst tun doch leider ist sie schon 15 und musste Zambo verlassen) Ich und natürlich auch Evita würden uns riesig auf eine Antwort freuen.


Mit vielen Lieben Grüssen Svenj4

Melden
1
1
4
Zurück
1
2345
11Vorwärts