sandy12 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin sandy12

Der Avatar von sandy12 Thu, 01 Sep 2016 17:39:06 +0200

sandy12

Harry Potter & Daniel Radcliffe

Thu, 01 Sep 2016 17:39:06 +0200

Harry Potter & Daniel Radcliffe

Hey ihr!!
Ich bin en riiiiiiese Harry potter fan! Ich han alli büecher und film uf dütsch und uf eglisch glese und gseh.
Im Moment liseich grad s neuste vo allne büecher, wos um d chinder vo all dene Persone gaht. Das buech isch aber es bitzeli speziell, es isch eigentlich nämlich es Theater und keis buech, aber mer chan s script chause was ich als grosse Harry potter fan gmacht han. Klarer wiis isch die neuigschcht au wider geeeenial.
Ihr wüssed bestmmt das de schauspiler wo de Harry spilt i de film, Daniel radcliffe heisst. Er isch grad imene neue film drin und drum chunnt er am 30. as Zürich film festival uf de roti Teppich. Ich und es paar kollegine wänd ihm unbedingt gseh und vilivht au es föteli mit ihm becho, drum wämmer denn det au ane, mir hoffed jetzt das mer no tickets bechömed.

Sind ihr au Harry potter fans?
Händ ihr s neuste buech gläse? Gfallts eu?
GRÜESSLI EURI SANDY12/LEAH
Melden
1
1
Der Avatar von sandy12 Mon, 21 Mar 2016 19:45:54 +0100

sandy12

Hey ihr!!

Mon, 21 Mar 2016 19:45:54 +0100

Hey ihr!!

Hey ihr!! Ich bin scho eeeewig nümm uf Zambo gsih, will bi mir isch voll viel los gsih.
1. Ich han gymiprüefig bestande
2. Stellwerk isch verbi
3. Ich bin go schnuppere
4. Ich han es Handy becho!
Okeey was isch bi euch los im moment??
Gahts euch guet??
LG Leah/Sandy12
Ein Bild zum Beitrag Hey ihr!!
Melden
1
Der Avatar von sandy12 Fri, 19 Feb 2016 12:32:44 +0100

sandy12

Heyyyyyyyyyyyy!!

Fri, 19 Feb 2016 12:32:44 +0100

Heyyyyyyyyyyyy!!

Hey, ich bin im Moment uf de Bettmeralp, und s wetter isch mega schecht. Es schneit mega fest und es het vil nebel. Ich aber trotzdem voll happy, ich han vor es paar wuche en Blog über di neui CD vom Charlie Puth gschribe(womega guet isch) und hüt händmir mini Eltere als Zügnisgschänk Ticket fr sis Konzert in Züri gschänkt. Ich bin sooooo usgflippt wo si mir die Tickets ge händ, will ich han mir die meega gwünscht und freu mich jetzt uu mega ufsKonzert er isch eifach so herzig und sini Songs sind voll guet!!!!
-Sind ihr i de Ferie im Moment??
-Ischs Wetter guet??
-Kennet ihr de Charlie Puth??
-Gönd ihr villicht au as Konzert??
Ein Bild zum Beitrag Heyyyyyyyyyyyy!!
Melden
1
Der Avatar von sandy12 Sat, 30 Jan 2016 19:03:41 +0100

sandy12

Nine Track Mind

Sat, 30 Jan 2016 19:03:41 +0100

Nine Track Mind

Ich habe mir heute Charlie Puths Debüt-Album gekauft und liebe es. Es hat 13 Songs drauf und jeder ist absolut genial ❤️
Ich habe auf dieses Album 5 Monate hingefiebert, da ich ihm schon seit er 2000 Abonnenten auf Youtube hatte und noch Coversongs machte, folge.
Sein Album ist sehr vielfältig, es hat langsame, nachdenkliche Songs drauf, aber auch absolute gute Laune Songs. Er hat auch super Collaborations Partner drauf wie Selena Gomez(seine BFF)oder Meghan Trainor (Marvin Gaye)
Charlie ist eigentlich ein Songwriter, das heisst er schreibt Songs für andere Sänger. Doch dann wurde er angefragt, ob er die Musik für Fast and Fourious 7schreiben will und so wurde sein unglaubliches Gesangstalent entdeckt. Mit See you again, das auch in den Zambo-Charts war, ist er jetzt sogar für einen Oscar nominiert🙌
Ich bin so stolz auf ihn!!!!!
Das Album ist soo cool ich kann schon alle Songs auswendig...🤔
Alsoooo, kennt jemandvon euch Charlie Puth??
Wer ist euer Lieblingssänger??
Hat jemand von euch schon sein Album gehört??
Grüessli, Leeeah/Sandy12
Ein Bild zum Beitrag Nine Track Mind
Melden
1
Der Avatar von sandy12 Sat, 19 Dec 2015 15:15:28 +0100

sandy12

Justin Bieber

Sat, 19 Dec 2015 15:15:28 +0100

Justin Bieber

Ich bin voll happy, will ich han 2 vo de 13'000 begehrte Tickets für em Justin Bieber sis Konzert in Züri im nögschte Jahr. Ich bi scho a sim letzte Konzert in Züri gsih und es isch eifach hammer gsih, genau das erhoffe ich mir au für das KOnzert wieder. Ich freue mich am meiste druf, will sinin Musik isch so anderst als früener.Ich gah zämä mit mim Dad und er isch 56!! Ich finde das voll cool vo ihm, will...ich meine es isch de Justin Bieber. Nöd so das wo erwachseni losed.

Mini Frag an euch isch: Gaht öpper vo euch au as Konzert und wie gfallt euch die neui musig vom Justin??
xoxo Leah/Sandy12
Melden
1
Der Avatar von sandy12 Sun, 15 Nov 2015 21:34:51 +0100

sandy12

#prayforparis

Sun, 15 Nov 2015 21:34:51 +0100

#prayforparis

Hey ihr!!
In so ziite münd mir de lüüt wo im Moment unvorstellbars durestönd chraft geh, und sie (wenn ihr betet) in üsi gebet iischlüsse, ihne trost spende. Ich zum Biispil tue stunde lang mit emene kolleg us paris skype, und mit ihm eifach über belangloses züüg rede, zum ihn uf anderi gedanke bringe.
Ihm het mega s Lied "wind of Change" vo de scorpions.
Grüess Leah/sandy12
#prayforparis
Ein Bild zum Beitrag #prayforparis
Melden
1
Der Avatar von sandy12 Sun, 01 Nov 2015 19:34:16 +0100

sandy12

Zuefäll

Sun, 01 Nov 2015 19:34:16 +0100

Zuefäll

Ich han in de Summerferie das jahr d Ilovepfadi in üserem Landhuusin Frankriich känneglernt. Es het nur 3 appartments gha i 1 sind mir gsih und nach e paar täg isch au d Ilovepfadi und ihri Familie dezue
cho. Sie wohnt in Luzern und ich in Züri, aber hüt hämmer eus widergseh, und es isch voll schön gsih, so wie damals i de Ferie...
Hend ihr au schomal lüüt i de Ferie kenneglernt??
Wenn ja hend ihr no kontakt zu ihne??
Lg Sandy12
Melden
1
Der Avatar von sandy12 Sun, 13 Sep 2015 21:58:52 +0200

sandy12

72 Stunden

Sun, 13 Sep 2015 21:58:52 +0200

72 Stunden

Hey!!
Im Moment, läuft die Aktion 72h. Bei der geht es darum, dass man eine gemeinnützige Überraschungsaktion als Gruppenleiter plant, mit der man möglichst viel Geld einnehmen soll. Dieses Geld wird dann an eine Gemeinnützige Organisation gespendet.
Meine Schwester hat mit ihrer Cevigruppe auch mitgemacht, sie haben bei Leuten geklingelt, und ihre alten Sachen mitgenommen, die verkauft und den Erlös an eine Flüchtlingsorganisation gespendet.
Ich finde so Aktion so toll, Leute die 72h an Andere die es schwer haben denken, und es denen einfacher machen. Es waren super tolle 72h in denen ich und meine Schwester viel witziges erlebt haben.
- Habt ihr auch mitgemacht??
- Was haltet ihr davon??
Grüsse,Leah/Sandy12
Ein Bild zum Beitrag 72 Stunden
Melden
1
Der Avatar von sandy12 Mon, 29 Jun 2015 21:37:03 +0200

sandy12

Fründschafte

Mon, 29 Jun 2015 21:37:03 +0200

Fründschafte

Hey ihr!!
Ich han mal e frag, i mim umfäld, het fascht neimert kollege wo männlich sind.
Ich han aber 2 männlichi besti fründe...
Also mini Frag an eu: händ ihr au kollege/kolleginne
wo anderst gschlächtlich sind??
Wenn ja funktioniert das guet??
Okii, LG euri Leah/Sandy12
Melden
1
Zurück
1
2Vorwärts