samitio007 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin samitio007

Der Avatar von samitio007 Sat, 01 Jun 2019 09:24:13 +0200

samitio007

Tschau mitenand!🧡

Sat, 01 Jun 2019 09:24:13 +0200

Tschau mitenand!🧡

Hallo zämme


Am 15. Juni wird ich 15ni und darf nüme uf zambo sii...😟

I letschter Ziit bin ich leider nüme so aktiv gsi, will ich eifach meh Schuelstress gha han...


Ich han mich eifach bi allne Zambomitglieder welle bedanke, dass ihr mir die Ziit ermögliched händ!😘


Natürlich wett ich au a dem coole Zambo Team danke säge!

Ich weiss no genau, wo ich s erschte Mal han chöne im Radio öppis säge und wie stolz ich debii gsi bin.

Und ihr händ mir min damals gröschte Wunsch erfüllt!

Ich han chöne mini Lieblingssänger Marcus & Martinus treffe!!😍😍


Später hani denn no chöne mit minere Schwöschter Lo und Leduc treffe und chli später au no de Bligg❣️

Sogar uf em Bligg sis Konzert hani no chöne ga!😃


Ich wünsche allne Zambomitglieder wo no chönd uf dere Plattform sii, no ganz viel Spass und viel Freud!❤️❤️



Ganz Liebi Grüess


samitio007 alias Salome💖

Melden
11
1
Der Avatar von samitio007 Tue, 25 Sep 2018 11:22:26 +0200

samitio007

An Wunder - Wincent Weiss

Tue, 25 Sep 2018 11:22:26 +0200

An Wunder - Wincent Weiss

Hoi zämme


Sorry, dass ich so lang nüme on gsi bin, aber ich han viel z tue gha i de Schuel und bin nüme dezuecho...😢


Wo ich aber d zambocharts glosed han, hani ghört, dass An Wunder vom Wincent Weiss nur uf Platz 10 isch...

Das finde ich schade😢, will ich findes es sehr schöns Lied...👍🏻🧡❗️


Chönder bitte wieder für das Lied abstimme❓❓

Ich wett gern, dass es no es paar Wuche länger i de zambocharts bliibt‼️‼️‼️‼️‼️‼️


Würd mich sehr freue‼️❗️🧡🧡👍🏻


Lg samitio007😘



Ein Bild zum Beitrag An Wunder - Wincent Weiss Ein Bild zum Beitrag An Wunder - Wincent Weiss Ein Bild zum Beitrag An Wunder - Wincent Weiss
Melden
7
Der Avatar von samitio007 Wed, 05 Sep 2018 19:07:37 +0200

samitio007

On

Wed, 05 Sep 2018 19:07:37 +0200

On

Isch öpper on???????????????

Bi mir isch kein Fründ online!!!😭😭😭😱🚶🏽‍♀️🚶🏼‍♂️👎🏻

Melden
7
Der Avatar von samitio007 Fri, 27 Jul 2018 19:41:43 +0200

samitio007

MattyB

Fri, 27 Jul 2018 19:41:43 +0200

MattyB

Hoi zämme


Kännt öpper vo eu de MattyB?🧡


Er macht uf YouTube Musik!


Und de armi hätt immoment grad sin Arm broche😭😭

(S Video drüber isch uf Englisch)!


Ich finde ihn sehr cool!

Fändis cool, wenn er mal uf YouTube luege würded!


Wie findeder sini Musik??❓


Lg samitio007🧡



Ein Bild zum Beitrag MattyB Ein Bild zum Beitrag MattyB Ein Bild zum Beitrag MattyB Ein Bild zum Beitrag MattyB Ein Bild zum Beitrag MattyB
Melden
8
Der Avatar von samitio007 Sat, 21 Jul 2018 13:34:39 +0200

samitio007

Danke+schöni Ferie!

Sat, 21 Jul 2018 13:34:39 +0200

Danke+schöni Ferie!

Hoi zämme


Ich bin jetzt grad us em SoLa (SummerLager) zrugg cho!

Es isch mega cool gsii!!!


Und ich han jetzt grad gse, dass mini Vorstellig für id zambocharts uf Platz1 cho isch!!!:

An Wunder vom Wincent Weiss.


Danke viel mal!!😁😁😁😁😁👍👍👍👍👍👍👍👍


Stimmed doch bitte alli no wiiter für das Lied ab!!

Würd mich mega freue!!!


Liebi Grüess

samitio007

Melden
4
Der Avatar von samitio007 Mon, 09 Jul 2018 19:15:25 +0200

samitio007

Replay

Mon, 09 Jul 2018 19:15:25 +0200

Replay

Känndeder das Lied Replay?


Ich hans kenneglernt, wo ich und mini Klassekameradinne eini vo minere Klass verabschiedet händ...


Sie zieht nämlich nach de Summerferie weg...😭😭😭


Darum simmer uf Rapperswil an Zürichsee, und händ als Abschluss es Picknick gmacht...


Das Lied erinneret mich jetzt immer a sie, und ich finds allgemein es cools Lied...

Mir händs nämlich dötte glosed!🎵🎶‼️


Wenn ich scho en Blog schriibe, denn stimmed doch die, wo nonig abgstumme händ, da ab!!!


Merci!🧡


Lg samitio007😘


Melden
9
Zurück
1
2345
23Vorwärts