lovehorse ist ein Mädchen

Hoi, ich bin lovehorse
Kinderreporter

Der Avatar von lovehorse Wed, 04 Nov 2020 17:10:56 +0100

lovehorse
Kinderreporter

Gwunderfitz Folge 5 Coiffeur

Wed, 04 Nov 2020 17:10:56 +0100

Gwunderfitz Folge 5 Coiffeur

Hoi zäme,


Hender scho gseh? Die neu folg vo Gwunderfitz isch sit hüt online, det dörf ich mich als Coiffeuse💇 versueche.

Es isch en mega coole namitag gsi, den ich ha dörfe Strähndli neu mache, inkl. Farbe amische (da isch gar nöd so eifach), Haare schniide mit Schere und Rasierer und Haare wäsche.

Am beste gfalle het mer schniide, es isch zwar no heikel das mer nöd en hick ine macht, isch mer sogar passiert mit em Rasierer 🙈😅, aber Manuela Benz hets zum Glück no chöne korrigiere.

Es isch en mega lässige namitag gsi und i ha mega Spass dra gha zum öpis mit Haare und Lüt mache.

Team vom Coiffeur Benz isch eifach voll nett und lieb. Es het mir sehr gfalle bi Ihne 2 ❣️


Gan doch de Video go aluege, wür mich freue.... 😊


GLG LOVEHORSE 😍

Melden
26
Der Avatar von lovehorse Sat, 31 Oct 2020 10:50:20 +0100

lovehorse
Kinderreporter

Chatz pepper

Sat, 31 Oct 2020 10:50:20 +0100

Chatz pepper

Hoi zäme


Hen ihr chatze?🐱🐈

Mir scho sogar 2 ein ghört minere schwöschter superduper09 und di ander mir! Si heisst pepper wil si so schwartz isch wie es pfefferchorn⚫

Mi würs au no wunder neh wer vo de zambo reaktion e chatz het??🤔



GLG LOVEHORSE

Ein Bild zum Beitrag Chatz pepper
Melden
7
1
Der Avatar von lovehorse Wed, 21 Oct 2020 16:08:26 +0200

lovehorse
Kinderreporter

Gwunderfitz 3. Folge

Wed, 21 Oct 2020 16:08:26 +0200

Gwunderfitz 3. Folge

Hoi zäme

ich bin d 'Janine und bin im Zoo gsi als Gwunderfitz🐫

es isch mega cool gsi, danke liebs Zamboteam für das tolle Erlebnis!


Ich han dörfe d Erdmändli füettere und beschäftige😆 das isch mega luschtig gsi, die hend überhaupt kei Angst gha vor mir, sind mega uf mir umeklätteret!

d Löie🦁 han ich au dörfe Füettere es isch e mega cools gfühl, wenn mer so im Löie🦁 ghäg dine isch. ich bin au no bi de Marras gsi (das sind mini HaseKängeruhEselkopfTier 🐰🐴), die gsehnd mega luschtig us!😅😂


Als Tierpfleger het mer natürli au weniger schöneri Arbeite wie Usmischte vom Kamelgheg, aber au da mue natürli gmacht werde, und Kamel dankets eim 🐫😍

wenn ihr no meh wennd erfahre über de Bruef Tierpfleger, den gönd doch s'video goh alluege👍🎞


PS: mir sind im Walter Zoo in Gossau SG gsi, immer en Usflug wert für die ganz Familie, es het no viel me Tier wie die womer im Video gseh het.

Es git no es Reptilienhaus, es Wüstenhaus, e grosses Affegheg mit inne und use Bereich, Tiger und mit Theater für Kinde.

#walterzoo#tier#veruse#GWUNDERFITZ#janine


GLG LOVEHORSE🤗😃

Melden
48
2
Der Avatar von lovehorse Sun, 15 Mar 2020 16:40:48 +0100

lovehorse
Kinderreporter

uflössig

Sun, 15 Mar 2020 16:40:48 +0100

uflössig

hoi hoi


ich hann jo e bilderabschtimmig gmacht und s bild mit de viollette blueme hätt gwunne😁🎉🎊🎀🌸🌸

di andere bede händ glich vil stimme gha!👍👍💪


übrigensdie bilder hann ich usss em internett!

ihr müend:coole bilder walppaper igehh💻💻



GLG LOVEHORSE


Melden
4
Der Avatar von lovehorse Thu, 28 Nov 2019 18:49:25 +0100

lovehorse
Kinderreporter

WICHTELN

Thu, 28 Nov 2019 18:49:25 +0100

WICHTELN

hoi hoi 🤗


liebs zamboteam duet d zambowelt au dieses johr wichtle??🎅🤶

ich würd mega gärn mitmache!👍👌

wer alles au?🤔

duend ihr i de schuel au wichtle?🤔

mir düend !✌️

alli wo das cool findet sölled en kommi schribe!👇👇✍️


GLG LOVEHORSE💝💝💝❤️💛💚💙💜

Melden
6