lolali ist ein Mädchen

Hoi, ich bin lolali
Kinderreporter

Der Avatar von lolali Sun, 15 Jan 2023 10:00:01 +0100

lolali
Kinderreporter

Endlich wieder en Blog🙃

Sun, 15 Jan 2023 10:00:01 +0100

Endlich wieder en Blog🙃

Hey ich hoffe oi gaths allne guet.

Sry dass ich nüme so viel On bin, das hät mit de Schuel und au süscht ztue 😑


Aber ich würd mich trozt dem freue wenn öper mit mir will chatte. (ihr chönd mir gern ä Fa schicke) 👍👍👍👍👍👍👍


Une han ich no es paar Bilder vo mir, wie findet ihr min Style??????? schriebet gern id Kommis🔽🔽🔽🔽🔽


glg lolali💙💜



Ein Bild zum Beitrag Endlich wieder en Blog🙃 Ein Bild zum Beitrag Endlich wieder en Blog🙃
Melden
16
1
Der Avatar von lolali Wed, 28 Dec 2022 08:14:47 +0100

lolali
Kinderreporter

Weihnachte und meh

Wed, 28 Dec 2022 08:14:47 +0100

Weihnachte und meh

Hoi

ich hoffe ihr händ alli schöni Wiehnachte ka. Ich han no es parr mal Wiehnachte will mini Eltere sind Trennt.

Ich wünsch oi en guete Rutsch ins neue Jahr. 🎅🎄☃️💜💚💚❤️❄️❄️


Ey aber ich finds richtig schad das de Schnee a Wiehnachte weg gsi isch, het gärn mal wiessi Wiehnacht. 😑❤️

RadioPilatus



Melden
3
Der Avatar von lolali Fri, 11 Nov 2022 07:42:14 +0100

lolali
Kinderreporter

HEY

Fri, 11 Nov 2022 07:42:14 +0100

HEY

Hoi a alli da usse💚


Ich han hüt zwei Tests und 2Stund Mathe plus 2Stund deutsch und 2 Stund Franz, das wird sträng.💩

Han die ganzi Wuche jeans aka aber hüt han ich kei book me also leg ich min pennerlook a.


Därfet ihr mit Jogginghose id Schuel? ich ja



Därfet ihr Buchfrei id Schuel? ich ja



Glg Lolali💚💙💜🇨🇭

Ein Bild zum Beitrag HEY Ein Bild zum Beitrag HEY
Melden
4
Der Avatar von lolali Tue, 20 Sep 2022 19:46:44 +0200

lolali
Kinderreporter

Sorry ....💚💙💜

Tue, 20 Sep 2022 19:46:44 +0200

Sorry ....💚💙💜

Hey Leutas 😎

Ja, es isch es Wunder ich läb no🤣


Tuet mer meegggaaa leid das ich lang nd ON gsi bin, sry

Ide Summer ferie han ich nöd so ziit und lust ka und es isch grad chli astrengend ide Schuel.


Würd mich über neui Fa's freue chan oi aber nöd verspräche das ich immer on bin

Wänd ihr es Update vo mim Style??? ( Gerne in die Kommis schreiben)



Glg Lolali💛🧡❤💜💙💚👍🤣😘😘😘😘😘


Melden
7
Zurück
1
2345
10Vorwärts