lari12 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin lari12

Der Avatar von lari12 Tue, 17 May 2022 16:30:03 +0200

lari12

~ Q & A 🔥 Antworten

Tue, 17 May 2022 16:30:03 +0200

~ Q & A 🔥 Antworten

Hey liebi Zambo-🌍

Ich ha vor drüü Täg en Blog zu Q&A gmacht und hüt beantwort ich eui Fragä 🙃.Viel Spass bim duräläsä 😇!


die erste Fragä sind vo dä Hermine14:

Lieblingsfilm?

Min Lieblingsfilm isch Himmelskind. Das isch en mega schöne und berüerende Film und ich ha ihn au scho mehrmals gluegt 😅

Lieblingsserie?

Dadurch, dass ich kei Netflix ha, känn ich halt au kei Serie...

Lieblingsfach?

Ich ha mehreri. Zum eine Sport, wil ich Sport über alles lieb, aber ich ha au mega gern Sprache und deswege zellt Französisch au zu mine Lieblingsfächer 🙃

Lieblingsbuech?

Ich bin ä sehr ä grossi Leseratte und es git mega viel schöni und tolli Büecher, aber wänn ich mich jez für eis entscheide müsst, wär das "und mittendrin bist du". Das isch es wunderschöns und uu berüerends buech 🍀.

Ps: merci für de Gruess 😘


Die nächste Fragä sind vo dä Luli01:

Lieblingsbuch/Film?📘📚

Himmelskind und "und mittendrin bist du"

Lieblingsperson?👨‍🦱👱👨‍🦰

Schwierigi Frag...aber ich glaub näbst dä Familie wür ich mini best Fründin neh und es Zambomitglied...💜

Lieblingsfach/hass fach?⚒️🖌️📄📐

Lieblingsfächer sind Sport und Französisch und Hassfach isch Latiin 😣

Lieblingsfarb?❤️🧡💛💚💙💜🖤

Es git sehr vieli schöni Farbä, aber ich ha mega alli Arte vo Blau mega gern 💙

Lieblingsland?🇳🇿🇳🇱

Finnland. Ich bi zwar na nie det gsi, aber ich möcht unbedingt mal det härä!

Lieblingstier 🐎🐇🐄🦒🐘

D Schildchrot! ich ha uf mini Geburt ä Schildchrot Plüschtierli übercho und sit do lieb ich die Tier afach über alles 🐢

Schönscht Land wo du gse besch/he wetsch?🇳🇱🇳🇿🇲🇫🇲🇱🇱🇾

Norwege isch s schönschte Land woni bis jez gsi bin, wil d Landschafte det obe sehr iidrücklich sind und s mir det sehr guet gfalle het. Ich wür gern nommel uf Norwege oder halt uf Finnland 😊

Schönscht ort wo du eisch he wetsch/gse besch?🌅🏖️🏞️🏔️

Das isch e sehr schwierigi Frag. es git so viel schöni Ört uf därä Welt...aber eine wo mir guet in Erinnerig bliebe isch, isch Berlin. Es isch e mega schöni Stadt und dä gschichtlich Hintergrund (Berliner Muur) isch au sehr spannend 🤗

Ps: au dir dankä für de Gruess 🌸


Die zwei Fragä chömed vo dä se10:

Lieblingsmensch?

Näbst minere Familie mini best Fründin und du ❤️

Familie oder Freunde?

I mim Läbä spielt beides e sehr wichtigi Rollä, aber ich wür mich für mini Fründä entscheide, wil ich mit ihne fast meh Ziit verbring und sie mir seehr wichtig sind. Aber natürlich lieb ich mini Familie au über alles ❣️

Ly too mini queen 🤍💍👑


Die Fragä chömed vo dä Jilivanilli:

Wer esch din Lieblingsschauspeler:in?

Ich känn fast kei Schauspieler*inne, wil ich halt au mega wenig Film lueg 🤣

Grösschts Vorbeld?

Es Vorbild hani nöd, aber ich bewundere die Lüüt, wo ihres Ding duräziend und das machäd wo sie für richtig halted und sich nöd vo andärä beeiflusse lönd 😌

Lieblings Sänger:in?

Es git sehr viel tolli Sänger*inne, aber min Lieblingssänger isch dä Wincent Weiss, wil er i sine Lieder sini Gfühl, Ängst, Sorge... verarbeitet und das bewundere ich sehr 😍

Lieblings Lied?

"Was weisst denn du schon über mich" vom Wincent Weiss. I dem Lied gats drum, dass mä anderi Lüüt sött labärä lah, wänn sie über ein schlecht redet. Ich ha halt au scho Erfahrige gmacht mit dem und wäg däm Lied han ich gmerkt, dass es mir so ziemlich egal isch, was anderi über mich dänkät und wänn sie nüt bessers z tue händ, sötteds halt über öpper lästere, aber das sött eim nöd gross kümmere 🤗

ha di au lieb 😘


Die letschte vier Fragä sind vo dä Neela08:

Dis Lieblings erläbnis mit dire Familie?

Da gits mega viel, aber eis isch sicher gsi, wo mir 7 Wuche in Skandinavie gsi sind 💞

Dis Lieblings Getränk?

mojito-Sirup 😅, isch sehr erfrüschend und mega fein

Lieblings Ort?

I mim Zimmer. det chani mich zzruggzieh und ha mini Ruä ☺️

Was wesch du unbedingt mau no mache?

Ich wött unbedingt mal ganz in Nordä ufä zum Nordliechter gseh! 💥

Ha di au lieb und merci für de Gruess 🥰💎


Dä Blog isch recht lang worde...aber dankä a alli wo ihn bis zum schluss durägläsä händ und ich hoff, dass ihr jez chli meh über mich wüssed 🌞


Ich wünsch eu na en schöne restliche Zischtig und gnüüseds s schöne Wetter 🌞🌺


Liebi grüess

Lari12



Melden
10
Der Avatar von lari12 Sat, 14 May 2022 13:17:47 +0200

lari12

~ Q & A 🔥

Sat, 14 May 2022 13:17:47 +0200

~ Q & A 🔥

Hey liebi Zambo-🌍

Wil momentan recht viel en Blog mit Q&A mached, hani denkt ich mach au mal eine 😅. Ich finds e cooli Idee und ha grad Lust dezue 😇✨


Schriibet eui Fragä id Kommis und erwähned mich wänns gat 😊🧡


Ich wünsch eu na es wundervolls Wuchenend und gnüüsed s schöne Wetter 🌻🌞🤍

Liebi Grüess

Lari12 🦋


ich grüess:

se10

Jilivanilli

Neela08

Schneeblüte09

Lelly

Tikaani

Dyani

Easy

Slytherin_09

Hermine14

Luli01

Windkatze07

Cortoifan


Melden
5
Der Avatar von lari12 Sun, 23 Jan 2022 15:35:41 +0100

lari12

Happy Birthday Neela08 🥳🥰🦋

Sun, 23 Jan 2022 15:35:41 +0100

Happy Birthday Neela08 🥳🥰🦋

Liebi Neela08

Zu dim hütige Geburtstag wünsch ich dir alles alles gueti! Ich hoff du bechunsch viel tolli gschenk, än feine chueche, ä schöni deko und afach alles wo di zfriede macht!

Für dis neue Lebensjahr wünsch ich dir Zfriedeheit, Spass, viel schöni Moment, netti und liebi Lüüt rund um dich, Sunneschii, Gsundheit, Glück und afach nume s Beste!

Du häsch das alles verdient, wil du bisch:

A wie aagnehm

B wie beidruckend

C wie clever

D wie direkt

E wie ehrlich

F wie fantastisch

G wie grossartig

H wie heldehaft, herzlich und hilfsbereit

I wie intelligent

J wie jung

K wie klug

L wie lieb und lustig

M wie mutig

N wie nett

O wie offä

P wie perfekt

Q wie …

R wie respektvoll

S wie super

T wie toll

U wie unverbesserlich

V wie vielfältig und vertrauenswürdig

W wie warmherzig

X wie …

Y wie …

Z wie zauberhaft

 

Sicher häsch du no viel meh gueti Charaktereigeschafte, aber ich glaub das langet mal 🤣😉😊

 

Ich möcht dir afach au wieder mal dankä sägä für alles. Für dini Hilfsberetischaft, für dis offnige Ohr für mini Problem, für dini uufgstellti, motivierti und inspirierendi Art und afach für alles! Ha dich mega fest gärn und wünsch dir na en wunderschöne restliche Geburi!

💎💎🥰🥰😘😘💖💖💞💞🌹🌹🔐🌺💪🏼😇🤗😊🥳🦋❤️❤️


Ganz liebi Grüess

dini lari12 😘😘


 

 

Melden
14
Der Avatar von lari12 Wed, 19 Jan 2022 16:49:18 +0100

lari12

Blurry eyes

Wed, 19 Jan 2022 16:49:18 +0100

Blurry eyes

Hey liebi Zambo-🌎

Ich weiss, dass ich scho lang kein Blog meh gschribe ha, aber momentan hani halt sehr viel mit Schuel und so z tue.

Aber hüt schrib ich wieder mal eine, und zwar übers Lied blurry eyes vom Michael Patrick Kelly. Ich persönlich finds es mega schöns lied und es bedütet mir mega vil.

 Im Lied gats um Selbstzwiifel und um Mensche wo glaubed, dass sie z wenig guet oder nöd gnueg guet sind, zum gliebt z werde. Es isch es Lied für all die wo nöd chönd glaube, dass sie gliebt werded genauso wie sie sind. Aber das stimmt nöd, wil du genau richtig und perfekt bisch, so wie du bisch und jede und jedi häts verdient gliebt z werde! Verändere dich au nöd, numä zum ä gueti Falle mache, sondern blib du selbst und ich bin mir sicher, dass es mindestens ei Person i dim Umfeld git, wo dich genau so liebt, wie du bisch!

#youareperfect 💎💪🏼 vergiss das nie

Mis persönliche Lieblingszitat vom Lied isch "Don't say you're not strong enough to let me love you just the way you are".

Das bedütet übersetzt: "Säg nöd, dass du nöd starch gnueg bisch zum mich dich so liebe z lah, wie du bisch".

Das wärs au scho gsi mit mim Blog. Ich hoff, dass er eu gfalle het 🥰🤗💞


Ganz liebi Grüess und bliibed gsund

Lari12


ich grüess:

@Neela08

Looping

Vanilla

Einhorn07

Easy

Tivio1

Lucy

Indira

Cortoifan

Sina2010

Javascript


und natürlich au na alli andere Zambomitglieder 💜


Das wär na de Link zum Lied uf YouTube


#beyourself ❤️ #youareperfect ❤️

Melden
12
Der Avatar von lari12 Fri, 04 Jun 2021 14:49:35 +0200

lari12

Maturastreich 😂

Fri, 04 Jun 2021 14:49:35 +0200

Maturastreich 😂

Hey liebi Zambo-🌍

Ich hoff, dass eu allne guet gat und ihr die letschte paar Täg d Sunne 🌞 händ chöne gnüsse.

Ich ha scho lang kein Blog meh gschribe und ha denkt, ich schrib hüt wiedermal eine, und zwar über de Maturastreich!

Die einte vo eu wüssed warschinlich was das isch, aber ich erchlärs nommel schnell: und zwar isch das dä letschti offizielli Schueltag fürd Maturante/6. Klässler. Nach dem Tag müends nume no Maturaprüefige schribe. A dem Tag dörfed d Maturante irgend en Streich mache für "die Jüngere". Meistens sprützets mit Wasserpistole und mit Deo ume und tüend dir Rasierschum id Haar.

Hüt am Morge hends mit Abspeerband dä Weg "kennzeichnet", damit du au würklich det dure gasch und damits dich absprütze chönd! Aso d 6. Klässler sind ufem ganze Pauseplatz mit Wasserpistole gsi und händ jede und jedi abgsprützt wo a ihne verbiglofe isch. Es isch glaub nermert droche blibe aber es isch eus au gseit worde, dass mir es Ersatztischi mitne sötted. Ide 10i Pause bin ich mit e paar Kollegine nommel extra uf de Pauseplatz, wil mirs lustig gfunde hend nass z werde.

Am Namitag am Punkt 13:15 sind mir usem Schuelhus gschücht worde. Sie händ de Füüralarm usglöst und sind no i jedes Zimmer go sege, dass mä sis Züg packe sött und uf de Pauseplatz sött cho. Wil ufem Pauseplattz sind alli Maturante gsi und mä hät nommel ä ordentlichi Portion Wasser übercho.

Däfür hämär nachher frei gha 😂😂!!

Ich hoff, dass eu de Blog gfalle het und wünsch eu no en schöne Namitag

Ganz liebi Grüess

lari12


ich grüess:

Looping

wilmaus

neha07

Starlove

Lissi08

sally12



Melden
13
Der Avatar von lari12 Mon, 08 Mar 2021 09:06:53 +0100

lari12

Looping 😘

Mon, 08 Mar 2021 09:06:53 +0100

Looping 😘

Liebi Looping

Dä Blog isch zu 1️⃣0️⃣0️⃣% nur für dich und chunt vo ganzem Herze ❤️❤️.

Du bisch es mega netts, cools und korrekts Meitli und mit dir chatte und telefoniere macht immer mega Spass ❤️❤️💎💎🥰🥰😘😘

Ich wött dich nie verlüre und du bisch mir mega wichtig 😘😘😘😘😘

I LOVE YOU SO MUCH!!❤️ ❤️💍💍💎💎🥰🥰😘😘💕💕💖💖🌹🌹

Es wäri meega cool wänn mir eus mal chönted treffe!!!


Bitte 🙏🙏 schicked de Looping ä Frünschaftafrag. Mä häts immer mega lustig mit ihre und mä cha ihre au würklich vertraue 😘😘😘😘😘😘😘


Ganz liebi Grüess und blibed bitte gsund

lari12 💖

Melden
6
Der Avatar von lari12 Fri, 08 Jan 2021 08:39:53 +0100

lari12

der letzte Tag Homeschooling

Fri, 08 Jan 2021 08:39:53 +0100

der letzte Tag Homeschooling

Hey liebe zambowelt


Ich hoffe es geht euch gut. heute schreib ich wiedermal einen blog. das thema seht ihr im titel vom blog.


DER LETZTE TAG HOMESCHOOLING!!!


wir hatten nach den weihnachtsferien eine woche homeschooling. alle gymis im kanton zürich hatten das.

nun ist meine frage an dich ob du auch homeschooling hattest?

schreibt die antwort in die kommis. 😀

ich freue mich auf eure antworten!


liebe grüsse


lari12


heute grüsse ich:

Koala8

Lissi08

neha07

Starlove

Javascript




Melden
8
Der Avatar von lari12 Tue, 01 Dec 2020 13:44:41 +0100

lari12

SCHNEE!! ❄️❄️

Tue, 01 Dec 2020 13:44:41 +0100

SCHNEE!! ❄️❄️

𝙻𝚒𝚎𝚋𝚎 𝚉𝚊𝚖𝚋𝚘𝚠𝚎𝚕𝚝

𝙷𝚎𝚞𝚝𝚎 𝙼𝚘𝚛𝚐𝚎𝚗 𝚐𝚊𝚋 𝚎𝚜 𝚋𝚎𝚒 𝚞𝚗𝚜 𝚂𝚌𝚑𝚗𝚎𝚎!!

𝚄𝚗𝚝𝚎𝚗 𝚜𝚎𝚑𝚝 𝚒𝚑𝚛 𝚗𝚘𝚌𝚑 𝚎𝚒𝚗 𝚙𝚊𝚊𝚛 𝙱𝚒𝚕𝚍𝚎𝚛.

𝙻𝚒𝚎𝚋𝚎 𝙶𝚛𝚞̈𝚜𝚜𝚎

𝙻𝚊𝚛𝚒𝟷𝟸

Ich grüsse:

neha07

Starlove

Lissi08

HandBaller07

Ein Bild zum Beitrag SCHNEE!! ❄️❄️ Ein Bild zum Beitrag SCHNEE!! ❄️❄️ Ein Bild zum Beitrag SCHNEE!! ❄️❄️
Melden
8
Der Avatar von lari12 Sun, 16 Aug 2020 10:57:27 +0200

lari12

Blogs löschen

Sun, 16 Aug 2020 10:57:27 +0200

Blogs löschen

Liebes Zamboteam

Könntet ihr vielleicht ein paar von meinen Blogs löschen?

Hier unten hab ich die Titel aufgeschrieben von den Blogs die ich gerne löschen würde:

222 Freunde

Mein Cousin

unbeantwortete FA‘s

Zamboprofil

Freunde


ich möchte ein wenig Ordnung machen bei meinen Blogs. 😂🤗☺️😀


Vielen Dank schon im Voraus!!!!

Anna Zöllig

Gabriel Crucitti Dania Sulzer Giulia Loetscher Monika Erni

liebe Grüsse

lari12

Melden
1
19
Zurück
1
234Vorwärts