apfel13 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin apfel13

Der Avatar von apfel13 Thu, 07 Feb 2019 16:13:02 +0100

apfel13

Skiferie

Thu, 07 Feb 2019 16:13:02 +0100

Skiferie

hallo zämä



mini familie hät ide berge es feriehüüsli und ees isch mega toll. ich bin hüüt s" erschte mal go snowboarde. mir tut alles weh, es hat aber mega spass gmacht.

Ein Bild zum Beitrag Skiferie Ein Bild zum Beitrag Skiferie Ein Bild zum Beitrag Skiferie Ein Bild zum Beitrag Skiferie Ein Bild zum Beitrag Skiferie
Melden
12
Der Avatar von apfel13 Thu, 07 Feb 2019 16:13:01 +0100

apfel13

Skiferie

Thu, 07 Feb 2019 16:13:01 +0100

Skiferie

hallo zämä



mini familie hät ide berge es feriehüüsli und ees isch mega toll. ich bin hüüt s" erschte mal go snowboarde. mir tut alles weh, es hat aber mega spass gmacht.

Melden
2
Der Avatar von apfel13 Thu, 07 Feb 2019 16:10:45 +0100

apfel13

Online

Thu, 07 Feb 2019 16:10:45 +0100

Online

Liebe Zambowelt



in letzter Zeit hatte ich sehr viel zu tun mit Schule und dem ganzen Kram.


ich war sehr sehr lange nicht mehr auf Zambo unterwegs. ich habe in zwischenzeit 7 freundschaftsfragen bekommen und viele Blogs verpasst.


Allerdings habe ich jetzt wieder mehr Zeit und werde wieder öfters auf Zambo unterwegs sein.


Ich liebe Zambo sehr und ich freue mich das ich in nächster zeit wieder öfter auf Zambo sein kann!


ZAMBO IST DAS BESTE!!!!😄😄😄😄😄❤️❤️❤️❤️

Melden
1
Der Avatar von apfel13 Wed, 26 Dec 2018 11:21:27 +0100

apfel13

ih wünsche euch frohe Weihnachten und einen guten Start ins neue Jahr!!!

Wed, 26 Dec 2018 11:21:27 +0100

ih wünsche euch frohe Weihnachten und einen guten Start ins neue Jahr!!!

😍😍😍😍😍😁😁😁😁😁🤩🤩🤩🤩🤩🦄🦄🎅🎅🎅🎅🎄🎄🎄🎄🎄🎄


was habt ihr zu Weihnachten bekommen?

wo feiert ihr silvester?

schreibt mir doch in die kommis***😁😁😁😁😁😁😁🤩🤩🤩🤩🤩

Melden
2
Der Avatar von apfel13 Tue, 30 Oct 2018 17:40:15 +0100

apfel13

süsses oder saures!

Tue, 30 Oct 2018 17:40:15 +0100

süsses oder saures!

hoi zämä mor issch halloween!🎃😀😀😀😀



ich gang morn mit 3 frünndinne a halloween! ich freu mich mega!!😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀🎃🎃🎃🎃👹👹👹👹😈👿👿😈😂😂😂


au wägä dä viele🍫🍬🍬🍭🍭🍫🍫wos dänn git.😋😋😋😋😋😋


liebe gruess apfel113!😀😀😀😀😚😚😚🍏🍏🍏🍏🍎🍎🍎🍎


PS: danke as zamboteam fü dä pulli! er isch MEGA!!😀😀😀😀😀😀

PPS: min hund hät s kuschheltier übecho sonänn igel er treits überall mit ih und im bett hebteern immer ganz vesch.☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Melden
5
Der Avatar von apfel13 Fri, 12 Oct 2018 13:16:18 +0200

apfel13

Marcus & Martinus Konzert

Fri, 12 Oct 2018 13:16:18 +0200

Marcus & Martinus Konzert

hoi zämä!


es isch meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cool gsie imm hallestadion.


ich han es bitzli gfilmet. ich probiers uf min compi zlate und dus dänn in en blog.


liebi grüess apfel13!🍏🍏🍏🍏🍏🍎🍎🍎🍎🍎😀😀😀😀😀


PS: i love marcus & martinus😍😍😍😍😍😍😍😍😍😌😌😌😌😌😌😌😍😍😌😌😘😘😘😘😘😘😘😘😘😗😘😘😇😇😇😇☺️☺️☺️☺️☺️☺️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Melden
3
Der Avatar von apfel13 Thu, 11 Oct 2018 14:28:57 +0200

apfel13

Marcus & Martinus Konzert

Thu, 11 Oct 2018 14:28:57 +0200

Marcus & Martinus Konzert

halli hallo!


ich muess eu öbis verzelle: HÜT GANG ICH ANES KONZERT VO MARCUS & MARTINUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG!!!!



ich freu mich meeeeeeeeeeeeeegaaaaaaaaaaa!!!!!!!! ich bin nämlich meeeeeeeeeeeegaaaaaa ultra fan vo ihne!!!!!!!😀😀😀😀😀😀😀😀😀👍👍👍👍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍


wer vo eu isch scho mal amne konzert vo Marcus & Martinus gsie? schriebets mer doch i kommis!!!


liebe gruess Apfel13🍏🍏🍏🍏🍏🍎🍎🍎🍎🍎😀😀😀😀😀


PS: känned ihr ihres neue lied invidet scho?

PPS: ich han es fanplakat gmacht und ich male mir 2 m uf bagge und ihres zeiche uf stirn.😂😂😂😂😂😳😳

Melden
7
Der Avatar von apfel13 Sat, 06 Oct 2018 17:25:47 +0200

apfel13

aple10

Sat, 06 Oct 2018 17:25:47 +0200

aple10

hoi zämä!🤗


sorry das ich sooo lang kein blog me gschriebe han.🤓


hüt gib ich eu en tipp.wänn ihr nonig mit de aapple10 befründät sin dänn fräget sie ah! sie ish mega nett und witzig. mit ihre hät me richtig spass im chatt!


du bisch super apple10 blieb immer so wie du bisch!😍😍😍😍😊😊😊😊😇😇😇😀😀😀😀😍😍😍❤️❤️❤️💙💙💙💛💛💛💚💚💚💜💜💜🖤🖤🖤💕💕💕💝💝💝💗💗💗💓💓💓💖💖💖💞💞💞!!



tschüss zämä biss zum nächschte mal!



gggggggggglg eui apfel13!😀😀😀🍏🍏🍎🍎😀😀🍎🍎🍎🍏🍏🍏🍎🍎🍏🍎🍏🍏🍎🍎🍏🍏🍏🍎🍎🍏🍎🍏🍏🍏🍎🍎🍏🍏🍎🍎🍎🍏🍏

Melden
1
1