ZORA123 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin ZORA123

Der Avatar von ZORA123 Mon, 22 Jan 2018 18:59:12 +0100

ZORA123

Bald isch es so wiit...

Mon, 22 Jan 2018 18:59:12 +0100

Bald isch es so wiit...

Hoi zäme!

I einere Wuche han ich Geburtstag und wird 15ii, das heisst, dass es für mich dänn fertig isch mit Zambo...😕

Ich wott mich mit dem Blog bim ganze Zamboteam für alles bedanke, was ich dur Zambo han dörfe erläbe; de zoobseuch, s raclette ässe, de wiehnachtsmärt und und und...

Aber au allne Zambomitglieder säg ich danke, für eui coole Blogs, eui Kommentär und eifach defür, dass ich eu han dörfe kännelerne. Dur Zambo han ich eh Brieffründin gfunde, wo ich mega gern becho han und dur Zambo han ich eifach mega viel cooli Lüt dörfe kännelere, ebe vode Mitglieder, aber au vom Zamboteam.

Drum also numal: DANKE!! Ohni Zambo wäred die letschte zwei Jahr viel langwiiliger gsi😉

Ich wünsche eu allne alles Gueti und no viel Spass da uf Zambo, gnüssed die Ziit!😉 Und as Zamboteam: Mached wiiter so, Zambo isch eifach so öppis cools☺

Liebs Grüessli und viellicht bis irgendwänn,

Eui ZORA123, au Rahel gnännt

Melden
7
1
Der Avatar von ZORA123 Wed, 09 Aug 2017 19:31:49 +0200

ZORA123

schaaf

Wed, 09 Aug 2017 19:31:49 +0200

schaaf

heyy zäme

hüt han ich mir nach langem überlege es riiiiesigs nici schaf im brockehuus kauft, wo bi eus fascht kei platz hätt, aber es isch eifach zherzig gsi zum det lah😅😇

händ ihr au es sehr grosses plüschtier dehei? und händ ihr kuscheltier au so gern wie ich? früehner bin ich richtig süchtig nach ihne gsi🙄😂

liebs grüessli eui zora123

Ein Bild zum Beitrag schaaf
Melden
4
1
Der Avatar von ZORA123 Mon, 24 Jul 2017 12:15:42 +0200

ZORA123

Keis Internet?! :O

Mon, 24 Jul 2017 12:15:42 +0200

Keis Internet?! :O

Heyyy Zambomitglieder!

Händer de sturm vorgeschter abig au mitbecho? Ich bin i eusem feriehuus gsi und es hätt richtig fescht gstürmt, han grad chli angscht gha😳

womer dänn geschter hei cho sind, isch de fernseh kaputt gsi und s internet hätt nüme funktioniert...jetzt immer no nonig😒 Das alles, will en blitz ide nöchi igschlage hätt. De blog schrieb ich jetzt mitme ipad, wo nöd mitem internet vom huus verbunde isch. Will mer kei fernseh und richtigs internet händ im moment, isch mer geschter chli langwiilig gsi, drum han ich es "zambobild" gmalt, so chli i mim stil...

isch bi eu au öppis kaputt gange bim sturm?

was machet ihr wänn au langwilig isch?

und no zum bild: was dänketer passiert, wänn d chatz underem "M" am seil zieht?😉

Schöni ferie no!

Eui ZORA123, au Rahel gnännt;)

Ein Bild zum Beitrag Keis Internet?! :O
Melden
1
2
Der Avatar von ZORA123 Thu, 08 Jun 2017 20:01:58 +0200

ZORA123

Fotiwettbewerb

Thu, 08 Jun 2017 20:01:58 +0200

Fotiwettbewerb

Heyy Leuteee

Ihr händs viellicht scho mitbecho, dass d'Baraigla und ich beidi en Fotiwettbewerb mached/gmacht hend. Ade Baraigla ihre isch scho dure, und de Gwünner chönder i ihrem letschte Blog erfahre🤗 Jetzt startet de zweiti Fotiwettbewerb:

Mir wend vo eu die schönschte Tierfotis gseh! Öbs eues Huustier oder irgendes Tier, woner eifach gsend isch, isch egal. Hauptsach Tier😉 Also: schriibed doch alli wo wend en Blog mitem Titel: "Fotowettbewerb 2 Baraigla und Zora123" und stelled es schöns Foti ine! Wichtig: S'Foti muess vo eu selber gmacht si, also nöd usem Internet oder so. Wänner wend, chönder au meh als eis inestelle.

Viel Spass!😋

Eui Baraigla und ZORA123

Ps: Das Bild det une isch es Bispiel, wies chönti gmacht werde.

Ein Bild zum Beitrag Fotiwettbewerb
Melden
3
1
Der Avatar von ZORA123 Fri, 19 May 2017 20:03:16 +0200

ZORA123

Platz 3! :D

Fri, 19 May 2017 20:03:16 +0200

Platz 3! :D

Heyyyy Leute

Han nur schnell welle DANKEEE säge dass Despacito ide Charts so wiit füre cho isch😄 Es freut mich meega, dass eu das Lied au so gfallt wie mir!

Ihr händ en guete Musiggschmack😉

Wänner wend, dass es wiiterhin ide Charts bliibt, stimmed doch die Wuche wieder defür ab😇 Ihr sind die beste😌

Eui ZORA123, au Rahel gnännt

Ein Bild zum Beitrag Platz 3! :D
Melden
7
Der Avatar von ZORA123 Wed, 26 Apr 2017 18:23:50 +0200

ZORA123

Happy Day

Wed, 26 Apr 2017 18:23:50 +0200

Happy Day

hey duu!
bisch scho mal im fernsehstudio gsi? ich bin hüt gsi und han derfe s happy day studio aluege (nöd ellei, es sind no viiiiel anderi lüüt debi gsi😉) es isch mega cool gsi...luegsch du gern happy day?
dini ZORA123, au Rahel gnännt
ps: de dj bobo im hintergrund isch us karton😉
Ein Bild zum Beitrag Happy Day
Melden
1
1
Der Avatar von ZORA123 Tue, 25 Apr 2017 09:29:21 +0200

ZORA123

Typisch ich!

Tue, 25 Apr 2017 09:29:21 +0200

Typisch ich!

Salutti
Wenn man mich eine Weile kennt, weiss man, dass ich sehr viel und schnell rede. Ich lache viel und kann manchmal ganz schön nerven. Ich rede meistens, bevor ich denke, und verspreche mich öfters (z.B. Türe verschliessen wird zu Verschluss türen...). Ich habe den ganzen Tag irgendeinen Ohrwurm und singe dann auch meistens hemmungslos drauflos, dass sind sich meine Klassenkameraden schon gewöhnt😉. Auch wissen sie, dass ich meistens sage: "Das kann ich nicht.", oder "ich bin soo schlecht in dem", wenn ich mal keine Lust auf eine Arbeit habe, also sie eigentlich gar nicht unbedingt NICHT kann. Ich bin in unserem Freundeskreis so ein bisschen die, die immer rumblödelt (kann halt auch nerven) und andere zum Lachen bringt. Bei ernsteren Themen kann ich aber auch, ähm...ernst sein:wirr:.
Eine wirklich blöde Eigenschaft von mir ist, dass ich oft eifersüchtig auf meine Freundinnen bin, wenn sie mal mit jemand anderem etwas machen wollen z.B., aber seit der ich in der Sek bin ist das zum Glück viel besser geworden.
Was ist für dich typisch?
An was erkennen dich deine Freunde?
Bist du eher der ruhige oder laute Typ?
Ich wünsche dir noch eine schöne Woche!
Deine ZORA123, auch Rahel genannt.
Melden
Der Avatar von ZORA123 Sat, 15 Apr 2017 19:46:42 +0200

ZORA123

Ostere

Sat, 15 Apr 2017 19:46:42 +0200

Ostere

Salutti!
Ich freu mich scho meega uf morn, will ich denn im Feriehuus chan mis Näschtli go sueche😃 Ich weiss zwar scho, was ich als Gschänk dezue no überchum, wills mini Muetter in falsche Sack tah hätt, so dass ichs gseh han, aber eeegaaal😉 Hüt han ich au scho derfe dusse go Schoggihase sueche, wo mini Grossmuetter versteckt hätt.
Wie fiirsch du Ostere so? Bechunsch amigs au es chliises Gschänkli? Oder fiirsch Ostere überhaupt nöd? Ich freu mi uf Kommis!
Ich wünsche dir no es schöns Wucheend und viel Glück bim Sueche😉!(Falls dus dänn machsch...)
Dini ZORA123, au Rahel gnännt
Ps: Ich fiinds voll cool, dass Zambo dass mit de Bibeli gmacht hätt. Sie sind sooo herzig!❤️😃
Melden