Slytherin_09 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Slytherin_09

Der Avatar von Slytherin_09 Thu, 12 Jan 2023 16:10:57 +0100

Slytherin_09

Wunderbare Menschen ✨

Thu, 12 Jan 2023 16:10:57 +0100

Wunderbare Menschen ✨

Heyy mini Liebe ✨


Ich ha i dere Zyt wo ich uf Zambo bin es Paar wunderpaari mönsche dörfe kennelerne i bi sehr froh das i se ha dörfe kenne lerne.


1) Hermine14 Schätzli i weiss nid wie igs söu säge i bi froh das i di kenne u mir üs hei chönne träffe mit müesse de mau öppis zäme mache. I liebe di mini Queen bitte blib so wie du bisch u due di für niemer verändere. Mini Nummer 1 ❤️💍👑


2) Neela08 Mir hei nümme so viel knt aber i bi glich glücklech das mir üs hei kenneglernt mir müesse de üs o mau träffe. Bitte blib o du so wie de bisch. ❤️


3) Marius06 Merci das du immer für mi da bisch u mer immer zuelosisch i bi o immer für die da u lose dir gärn zue. Üsi gespräch si mega funny, i wett die unbedingt mau träffe. Due di für niemer verändere u blib so wie du bisch I liebe di ❤️❤️


4) @Tivio1 leider bisch nümme uf Zambo aktiv i bi sehr sehr froh das i di ha dörfe kennelerne mir müesse üs de o mal träffe i schribe dir de we i ih der nöchi bi. You are perfect ❤️❤️👑💍



ES SÖLL SECH ITZ BITTE NIEMER BENACHTEILIGT FÜEHLE ICH HA DI ANDERE O GÄRN ABER DIE 4 PERSONE SIE MER SEHR AS HÄRZ GWACHSE DARUM HA I NUME SIE UFGSCHRIBE.



i hänge euch no es paar bilder a vo mir u der Hermine14


Ganz liebi grüess a euch alli


Euchi Slytherin_09 ❤️✨


Ein Bild zum Beitrag Wunderbare Menschen ✨ Ein Bild zum Beitrag Wunderbare Menschen ✨ Ein Bild zum Beitrag Wunderbare Menschen ✨ Ein Bild zum Beitrag Wunderbare Menschen ✨ Ein Bild zum Beitrag Wunderbare Menschen ✨
Melden
10
1
Der Avatar von Slytherin_09 Tue, 29 Nov 2022 17:52:31 +0100

Slytherin_09

Marius06

Tue, 29 Nov 2022 17:52:31 +0100

Marius06

liebe Marius06 ich schribe dä blog für dich will du bisch so e tolli person we me wett rede während em unterricht oder wett eifach öppis zum lache ha darum bleib so wi de bisch ❤️ Ly (Fsl).


I hoffe mir chöi nö lang in knt bleibe und eus vllt o mal treffe.

We dir ihm no keinFA gschickt händ maches unbedingt är isch perfekt zum schribe und als kolleg.


Ganz vieli liebi grüess

dini Slytherin_09 💚✌🏻



Melden
5
1
Der Avatar von Slytherin_09 Thu, 24 Nov 2022 17:50:07 +0100

Slytherin_09

Verschiedenes✨🫶🏽

Thu, 24 Nov 2022 17:50:07 +0100

Verschiedenes✨🫶🏽

Heyy liebe Zambo-Welt


Ich habe mir gedacht ich mache mal wider eine kleine Umfrage und ich erzähle von meiner Klasse und meinem Crush. Es wird ein langer blog und deshalb mache ich ihn auf Hochdeutsch.



Zur Umfrage es geht hauptsächlich um die Fussball Wm in Qatar:


Jezt sind wir in der Gruppenphase die am Sonntag 20.11.2022 gestartet hat. In der gruppenphase kann keiner rausfliegen sie bekommen einfach keine Punkte. Es gibt auch ein Tippspiel ich verlinke es euch hier noch Link, die Anmeldung ist kostenlos unsere Schule macht auch mit.



Die Umfrage:



1) Schaut ihr die Wm?

2) Welches ist eure Lieblingsmannschaft?

3) Wer ist euer Lieblingsspieler?

4) Welches Team findet ihr nicht so toll?



Meine antworten:


1) Ja ich schaue sie auch während dem Unterricht aber 🤫

2) Schweiz, Frankreich und Spanien

3) Kylian Mbappe und Pablo Gavi

4) Katar




Jetzt kommt etwas zu meiner klasse: (Wir sind etwas cringe)


Wir wurden im Sommer 2021 in die 7 Klasse wir sind in der „A“ klasse, Wir haben einen Klassenlehrer. Im September sind wir ins kennenlernlager gefahren es war in Ramsei (Bern) es war von Fraubrunnen aus etwa 17.5km. Wir haben selber gekocht jeden Tag war eine andere Gruppe dran. Ich meine BFF und unsere Kollegen haben zusammen gekocht es gab Hamburger und Pommes, um etwa 21:00 Uhr sind wir los in den Wald dort bin ich dann mit meinem Ex zusammen gekommen.


Im Juni waren wir auf der Schulreise nach Neuenburg gefahren am morgen durften die die Wollten Wasser-ski fahren ich habe es ausprobiert und war eigentlich ganz gut darin, Am nachmittag hatte unser Klassen Lehrer die geniale Idee zu einem Bahnhof zu laufen es dauerte etwa 2h unsere Jungs in der Klasse wollten unbedingt die Rucksäcke von mir und 3 Kolleginnen trage was wir auch zuließen weil wir hatten einfach kein bock mehr.


Nach den Sommerferien war unsere klasse immer noch gleich komisch es hatte 3-4 Schlägereien gegeben und 1 grosser Streit zwischen den Mädchen weil irgendwie 3 mädchen auf den gleichen typen standen aber das hat sich jetzt geklärt.


In der Adventszeit Wichteln wir.

Ich habe meinen Crush gezogen beim Wichtelen geht es ja eigentlich darum es demjenigen nicht zu sagen aber ich hatte keine Idee was ich ihm schenken sollte deshalb habe ich ihn gefragt und danach noch seine schwester.





Das war es auch schon von mir wenn ihr fragen habt könnt ihr mir gerne im Chat schreiben oder in den Kommentaren fragen. ich hänge euch noch ein paar bilder an ich habe natürlich die die drauf sind gefragt ob es okey ist.



Ganz viele liebe grüsse slytherin_09 💚


grüsse:

Neela08 Hermine9

Marius06 Gabriel222



Ein Bild zum Beitrag Verschiedenes✨🫶🏽 Ein Bild zum Beitrag Verschiedenes✨🫶🏽 Ein Bild zum Beitrag Verschiedenes✨🫶🏽 Ein Bild zum Beitrag Verschiedenes✨🫶🏽
Melden
12
Der Avatar von Slytherin_09 Sat, 19 Nov 2022 12:57:47 +0100

Slytherin_09

Bücher ✨

Sat, 19 Nov 2022 12:57:47 +0100

Bücher ✨

Liebe Zambo-Welt


Ich bin eine sehr grosse Leseratte ich habe 3 ganze Tablar voller Bücher.

Auf dem obersten sind meine zwei Lieblingsbücher und ganz viele Pferdebücher.

In der Mitte sind nur Bücher von den „Die drei !!!“

Zu Unterst sind Bücher die ich auch gelesen habe aber nicht so toll finde, unter meinem Bett sind noch die Bücher von der Bibliothek.


❤️: Liest du auch gerne?


💛: Was liest du am liebsten:


💚:Habt ihr ein lieblingsbuch?



Meine Antworten


❤️: Ich lese sehr gerne


💛: Fantasy und Romane


💚: Ja Legend Academy von Nina MacKay, Elena ein leben für Pferde von Nele Neuhaus und Ps ich mag dich von Kasie West



Ich freue mich auf eure antworten.


Liebs grüessli slytherin_09


Marius06 Gabriel222

Neela08 Hermine9


Melden
6
Der Avatar von Slytherin_09 Sun, 23 Oct 2022 17:15:25 +0200

Slytherin_09

Haar gschnitte

Sun, 23 Oct 2022 17:15:25 +0200

Haar gschnitte

Heyy zäme

I ha Haargschnitte, es sie ungefähr 10cm wo ich ha abgschnitte. Ich ha sehr dicki Haar und darum han ich o heiss im Summer und zum Rite isch es o nid gäbig wüll ich wett nid jedes mas mini Haar flächte und darum han ich mini Haar abgschnitte.


Hie no es Vorher Nachher ⬇️



Ganz liebe grüessli Slytherin_09


Dyani

Lelly

Marius06

Ein Bild zum Beitrag Haar gschnitte Ein Bild zum Beitrag Haar gschnitte
Melden
12
2
Der Avatar von Slytherin_09 Sun, 16 Oct 2022 10:51:14 +0200

Slytherin_09

Mal wider on 🫶🏽

Sun, 16 Oct 2022 10:51:14 +0200

Mal wider on 🫶🏽

Heyy zäme

ich bi i der Letschte zyt nid so der zue cho uf Zambo dsi. I ha mehreri Themas wo i mit euch wett teile.


1 Bruefswahl:


2 Musiklager:



Mir hei vor schuel us e Wuche zyt gha zum üsi Bruefswahl zu vertöife mit hetz eigentlech guet gfaue i ha o chöne aus Landwirten ga schnuppere und am Schluss het e art Bam gä (Berufsausbildungsmesse)


Mini Frag a euch was möchtet dir mal Wärde:


Ich würd gärn Pferdefachfrau wärde.


I ha letscht wuche Chammermusiglager gha mir hei e ganzi wuche zyt gha für 3 Stück lere mir hei d Note zwar scho über cho aber mir hei no müesse d deitails aluege und am Fritig abe isch dz abschlusskonzert gsi


Mini Frag a euch isch spielet dir es Instrument wenn nei weles würdet dir gärn spiele?


I spile Waldhorn und ha Alphorn gspilt


Ganz liebe Grüsse gö ad Hedwig05 isch es mega schöns lager gsi mit dir


euchi Slytherin ❤️





Melden
6
Der Avatar von Slytherin_09 Tue, 13 Sep 2022 14:51:42 +0200

Slytherin_09

Hobbys

Tue, 13 Sep 2022 14:51:42 +0200

Hobbys

Heyy

Was habt ihr für Hobbys?



❤️- Macht ihr etwas in einem Verein?


🧡- Wie lange macht ihr euer Hobby schon?


💛- Wenn ihr nicht macht was würdet ihr gerne machen?




Meine Antworten:

❤️- Ja Volleyball


🧡- Seit 2 Jahren Volleyball und seit 10 Jahren Reiten


💛- Ich würde gerne noch Fussball spielen


Grüsse:

Neela08 ❤️

Hermine14 ❤️



Lg Slytherin_09

Melden
6
Der Avatar von Slytherin_09 Sat, 10 Sep 2022 08:36:13 +0200

Slytherin_09

Geburtstags Blog für d Einhorn07

Sat, 10 Sep 2022 08:36:13 +0200

Geburtstags Blog für d Einhorn07

Heyy zäme hüt het d Einhorn07 geburstag i schribe sä blog dür si wöu si isch so e wundervolli person. I wett das si das weiss mit ihre dz chatte isch so funny und richtig schön darum möcht ig ihre eifach säge das si perfekt isch und sevh für niemer söu verändere❤️💕💗


HDMFL Einhorn07 ❤️❤️🥺😘



Dini Slytherin ❤️❤️

Melden
11
1
Der Avatar von Slytherin_09 Tue, 06 Sep 2022 18:16:50 +0200

Slytherin_09

churzi frag?

Tue, 06 Sep 2022 18:16:50 +0200

churzi frag?

heyy ❤️

kennet dir das gfüh o we dir a öiem Crush verbi loufet und är meg guet schmöckt.

aso i kenne das.


❤️-heit dir e Crush?


💛-weiss es euche Crush?


Mini Antworte:


❤️-Ja sit 2 Jahr der glich


💛-Ja i has ihm gseit


Euchi

slytherin



Melden
11
Zurück
1
234Vorwärts