Schmetterlingsmädchen ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Schmetterlingsmädchen

Der Avatar von Schmetterlingsmädchen Wed, 30 Sep 2020 20:49:25 +0200

Schmetterlingsmädchen

Abschiedsblogg

Wed, 30 Sep 2020 20:49:25 +0200

Abschiedsblogg

Hoi Zeme

Ich glaub wenn ihr de Blogg lesed bin ich scho nümm da. Das heisst also das ich mich jetzt verabschide es tuet mir leid das ich scho muss gah. Ich wird oi all vermisse.

Ich wett allne Danke sägä wo mit mir befründet gsi sind und das ich mit de einte no wiiter chan in Kontakt bliibe.

Ich danke oi vo ganzem Herze und bliibet gsund und hend froid am läbä

Oii Schmetterlingsmädchen

Sorry wenn ich nümm zrugg schriib


Melden
23
Der Avatar von Schmetterlingsmädchen Sat, 26 Sep 2020 19:10:10 +0200

Schmetterlingsmädchen

Zambobus

Sat, 26 Sep 2020 19:10:10 +0200

Zambobus

Hend ihr oi au schomol gfrögt wie das oies Getränk id Büchs chunt

Wenn ihr e Cola Büchs ide Hand gha hend?

Ich han mich letschti gfröget wie die Flüssigkeit i die Aluminiumbüchs chunt und öb das öpis mit em Gschmack macht.

Lg Schmetterlingsmädchen

Melden
2
1
8
Der Avatar von Schmetterlingsmädchen Wed, 16 Sep 2020 16:08:53 +0200

Schmetterlingsmädchen

No zwei Wuche uf Zambo

Wed, 16 Sep 2020 16:08:53 +0200

No zwei Wuche uf Zambo

Hoi Zämä

Das wird wahrschindlich miin zweit letscht Blogg.

Will ich bin nur no zwei Wuche uf Zambo, denn wird ich 15ni, das heisst wenn ihr no Frage a mich hend schriibet mir alles woner no wend wüsse oder Hilf bruched. Wenn ihr nonig mit mir befründet sind schicket mir doch e FA.

Ich luege das ich jede Tag online bin.

Ich danke jetzt scho allne wo mit mir befründet sind und au em Zambo Team das ich han dörfe uf Zambo sii.

Lg Schmetterlingsmädchen

Melden
14
Der Avatar von Schmetterlingsmädchen Mon, 31 Aug 2020 20:52:38 +0200

Schmetterlingsmädchen

No genau ein Monat uf Zambo

Mon, 31 Aug 2020 20:52:38 +0200

No genau ein Monat uf Zambo

Hoi Zämä

ich nomal, aber mitemene ganz andere Thema nämlich das Ich imene Monat am 1. Oktober 15 wird und denn nüm chan im Treff sii. Wenn öppert mit mir aber no Kontakt wet pflege ich bin online uf

Instagramm

Snapchat

WhatsApp

Wire

Threema

Signal

Teams


Ich wett allne jetzt scho säga Danke vill mal für die tolli Ziit da im Treff😘❤️

Ich wird oi alli vermisse


GLG Schmetterlingsmädchen🦋

Melden
1
10
1
Der Avatar von Schmetterlingsmädchen Mon, 31 Aug 2020 20:47:36 +0200

Schmetterlingsmädchen

Umwelt und Coronavirus

Mon, 31 Aug 2020 20:47:36 +0200

Umwelt und Coronavirus

Hoi Zämä

Umwelt und Coronavirus sind Themene wo mich in letschter Ziit sehr beschäftiget.

Umwelt

Ide Schuel hend mer grad ide Geografie de Regewald dure gnoh und au dure gno das en grosse Teil vom Regewald abgrodet wird fürd Aapflanzig vo Palmöl-Plantagen und Sojabohne-Plantagen. Mir hend au dure gno das es Indigeni Völker im Regewald wohned und Felder Aapflanzed und das sie eigentlich viels sbessere Konzept hend als die wo d Plantagene aapflanzet. Will die wo im Wald lebed rodet-brenneds ab-und pflanzet aa und uf dere Flächi wo sie keis Feld meh het wachst wieder noie Wald. Uf de Flächi wo Plantage aabaut werdet wird immers gliiche aapflanzt und so wird de Bode no meh Unfruchtbarer. Die Indigene Völker bruuchet ihri Felder nur für de Eigebedarf und die grosse Firmene wo Plantagene gmacht hend sind für d Weltbevölkerig, also mier. Das find ich eifach nöd richtig will d Weltbevölkerig immer meh wachst und daher bruched mir au meh Palmöl und Soja, das heisst me rodet no meh ond no meh Regewald ab und nimmt de Lebensruum vo Bedrohte Tier und ebe de Indigene Völker weg. Das macht mir eifach weh will mer oisi Tier münd schütze.

Durch das das mer Plantagene aabaut wird de Triibhuus effekt gförderet und es wird wärmer und wärmer.


Coronavirus

D Massnahme vom Coronavirus find ich echli überschüssig, will es isch en Virus wie eigentlich jede anderi Virus, er het sich eifach echli anderscht entwiklet darum meinet mir jetzt das es es nois Virus isch. Was mer xeht mit dene massnahme isch das mir so liechtsinnig sind das mer grad Angscht bechömed wenn es noi entwiklets Virus uuftaucht das denn oisi Weltbevölkerig uusstirbt. Was ich aber nöd denke das das chan passiere will mir sind über 7 milliarde Mensche uf de Welt. Das chan nöd sii das mer wege eim chliine Virus uussterbet, es chanvilicht scho si, aber es isch nur miini meinig derzue.

Ich meine wenn mer emene drüü jöhrige Chind säge würd das es en ganz viel chliini bösi viichli uf de Händ het und daher s Grosi wos so gern het nümm dörf go bsueche und oder umarme, denn wird das Chind lerne das mer das nöd dörf egal öbs jetzt die gross Cusine isch oder ebe s Grosi, mer verfremdet das Chind.

Ich meine bim Grippevirus duet mer nöd eso blöd. Sie chöntet eifach uufhöre so blöd tue. Ehrlich xeit sie bennemed sich wie Chindsgigärtner.

Info Nebetbii

S Regelmässige Desinfisziere vo de Hend chan sie das mer wenn mers würkli wider und wider macht en noii art vo Vire züchtet wo imun gege Desinfiktionsmittel sind.


Danke für oies Verstänndniss

und froie mich uf oii Kommentäär


Liebi Grüess Schmetterlingsmädchen



Melden
3
4
Der Avatar von Schmetterlingsmädchen Wed, 12 Aug 2020 14:58:29 +0200

Schmetterlingsmädchen

Nümm lang uf Zambo

Wed, 12 Aug 2020 14:58:29 +0200

Nümm lang uf Zambo

Hoi zämä

Ich bin scho 14 und wirde im Oktober 15. Das heisst ich bin nümm lang uf Zambo. Knapp zwei Mönät nümm ganz.

Ich han das oi nume scho wele sägä.


Ganz Liebi Grüessli Schmetterlingsmädchen🦋


Ich Grüesse no:

Zambofan06

Tivio1

Schmetterling5

Chipsli777

Häsli08

GALADRIEL


Und alli wo miini Fründe sind ❤️

Melden
2
17
Der Avatar von Schmetterlingsmädchen Fri, 27 Mar 2020 19:00:38 +0100

Schmetterlingsmädchen

Umfrag

Fri, 27 Mar 2020 19:00:38 +0100

Umfrag

Sind ihr eher Team Drache oder eher Team Einhorn? Schriebeds id Kommis

Ich bin en riesige Fan vo Drache (also miini Antwort isch Team Drache!)


Ich grüässä

taleatouch08

Ginny

Tivio1

neha07

ALESSIA

Indira

Gruss Schmetterlingsmädchen

Melden
4
Zurück
1
2Vorwärts