Papaguinchen ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Papaguinchen

Der Avatar von Papaguinchen Sat, 18 Aug 2018 19:48:35 +0200

Papaguinchen

Fragen

Sat, 18 Aug 2018 19:48:35 +0200

Fragen

Hoi zämä,

ich han 2 Fragene:

ich han ä Poschtkarte gschickt händ ihr sie becho?

und zweitens isch das Thema Läbä Pläne und Wünsche fürs Läbä scho im Radio gsi und wenn ja wän?

und dänn wött ich no Säge dass ich no 2 Wuchene Feriä han 1 Wuche i Frankriich und 1 Wuche im Lager in Dütschland.

Liebi Grüess Papaguinchen

Melden
Der Avatar von Papaguinchen Sun, 05 Aug 2018 07:50:48 +0200

Papaguinchen

Berlin

Sun, 05 Aug 2018 07:50:48 +0200

Berlin

Hoi Zambo-Welt!!!!

Ich han gester öppis mega tolls gmacht!!! Min grosse Traum isch wahr gworde .... Ich bi i Berlin gsi😃😃😃😃❤️❤️❤️❤️🤤🤤🤤🤤😃😃😃😃


Mir sind um 9i bim „Berliner-Fernsehturm“ gsi und sind mit em Fahrstuel wo 6 m/s fahrt, fascht bis ganz ufe gfahre. Mir händ no das Rat-Haus und d‘Kirche gseh.


Nachene mit em Hop-on Hop Bus 🚌 bis zum „ Berliner-Dom“ gfahre und zum Brandenburger Tor. Dä isch RIESIG gsi.

Bim Hard Rock Cafe hämmer en Bacon 🥓- Burger 🍔 ggesse... MEGA FEIN😋😋😋


Au no interessant gsi isch dä Siegessäule.

Mir händ au dä „ Checkpoint Charlie gseh ( das isch en Ort wo früher diä Lütt us em Komunistische Berlin zum nöd Kommunistische Berlin gange händ chönne gah will sie händs nöd döffe. Googlet mal...)

Und nachher? Wider zruck us Hotel One Zimmer.


Liebi Grüess, Papaguinchen 


P.S. Ich han länger Feriä als ihr also werd ich es bitzeli weniger uf Zambo sii. 😅

Bilder:

Branderburger TorBerliner-DomSiegessäuleKirche die im zweiten Weltkrieg bombardiert wurde Oper
Ein Bild zum Beitrag Berlin Ein Bild zum Beitrag Berlin Ein Bild zum Beitrag Berlin Ein Bild zum Beitrag Berlin Ein Bild zum Beitrag Berlin
Melden
2
6
Der Avatar von Papaguinchen Sun, 05 Aug 2018 07:44:37 +0200

Papaguinchen

Berlin

Sun, 05 Aug 2018 07:44:37 +0200

Berlin

Hoi Zambo-Welt!!!!

Ich han gester öppis mega tolls gmacht!!! Min grosse Traum isch wahr gworde .... Ich bi i Berlin gsi😃😃😃😃❤️❤️❤️❤️🤤🤤🤤🤤😃😃😃😃 Mir sind um 9i bim „Berliner-Fernsehturm“ gsi und sind mit em Fahrstuel wo 6 m/s fahrt, fascht bis ganz ufe gfahre. Mir händ no das Rat-Haus und d‘Kirche gseh.

Nachene mit em Hop-on Hop Bus 🚌 bis zum „ Berliner-Dom“ gfahre und zum Brandenburger Tor. Dä isch RIESIG gsi.

Bim Har d Rock Cafe hämmer en Bacon 🥓- Burger 🍔 ggesse... MEGA FEIN😋😋😋

Mir händ au dä „ Checkpoint Charlie gseh ( das isch en Ort wo früher diä Lütt us em Komunistische Berlin zum nöd Kommunistische Berlin gange händ chönne gah will sie händs nöd döffe. Googlet mal...)

Und nachher? Wider zruck us Hotel One Zimmer.

Liebi Grüess, Papaguinchen

P.S. Ich han länger Feriä als ihr also werd ich es bitzeli weniger uf Zambo sii. 😅

Melden
1
Der Avatar von Papaguinchen Fri, 27 Jul 2018 08:45:44 +0200

Papaguinchen

Abkühlung

Fri, 27 Jul 2018 08:45:44 +0200

Abkühlung

Hoi zämä!!!

Ich han grad uf de Übersicht gseh, das mit em abküehle! Und ich han no anderi Tipps um sich z abküehle:

du nimmsch ä Flasche und tusch mit em Cutter dä untere Teil weg. Nachene, mit öppis spitzigems, mehreri Löcher im unteri Teil mache und nachher en grössere fascht ganz obe und ä Bürochlammer usfalte und es paar iswürfel i dä Flasche innetue. Ich zeig eu no ä Foti wiä mer das macht falls er nöd Verstande händ.

Und das mach ich persönlich ich tun min Kopf ganz i dä Duschi und nachher isch alles ganz küehl🤤

Und ich zeig eu no wiä min Has usgseht den ich immer nimm😘😍😘😍😍

Glg

Ein Bild zum Beitrag Abkühlung Ein Bild zum Beitrag Abkühlung
Melden
7
Der Avatar von Papaguinchen Mon, 23 Jul 2018 08:11:24 +0200

Papaguinchen

Tivio1

Mon, 23 Jul 2018 08:11:24 +0200

Tivio1

Hoi zämä, Tivio1

ich wött nur verzelle wiä du cool bisch. Du bisch luschtig, cool, hilfsparat... und verbessersch min Tag. Jedi Nachricht vo dir isch so Süess und ich chatte scho lang mit dir und jede Tag bisch besser und du bisch am Maximum acho... ich Chan dich nöd meh liäbä!!! ❤️💛🖤💙🧡💜💚


Liebi Grüess,

Papaguinchen

Melden
5
Der Avatar von Papaguinchen Sun, 22 Jul 2018 21:04:26 +0200

Papaguinchen

Geburtstag

Sun, 22 Jul 2018 21:04:26 +0200

Geburtstag

Hoi zämä!!

Ich hab hütt min Geburtstag vo gester mit minere Grosseletere gefeiert und han villi Gschenk becho. Ich ham dä Film Coco übercho und normal ei 3D Puzzle becho und es Buech.


Ich han no e Frag( das passt überhaupt nöd zum Thema😂😅😅😂):

Warum heissisch du so uf Zambo?

Ich heiss Papaguinchen und da stäcket 2 Wörter Papagei und Pinguin und um es zu versüessere „chen“!


Ich bi hütt uf Tschechie gfahre und han mich dank Zambo niä langwillt:

Ich han dä Spill vo Donaldo gspillt,I mis Feriätagebuech gmalt und gspilltMis Avatar gzeichnet und dä Spill für dä Nintendo Switch gspillt

Dä Spill heisst Puyo Puyo Tetris. Bestimmt kennet er Tetris. Du musch Blocks zum explodiere bringe.

Guet Nacht und schöni Feriä,

Euri fröhlichi Papaguinchen❤️😂🎁🍾

Melden
9
Der Avatar von Papaguinchen Sun, 22 Jul 2018 18:18:18 +0200

Papaguinchen

Loulumaus

Sun, 22 Jul 2018 18:18:18 +0200

Loulumaus

Du bisch es nette coole Meitli und machsch mer dä Tag perfekter. Ich wür dich am Liebschte umarme und es macht immer Spass mit diär z chatte. Du weisch nöd wie gern ich dich ha... Du wirsch mir 100% fehle aber du blibsch i minere Erinnerunge, und in minem Herz 💓❤️❤️❤️❤️❤️🧡💛💚💕💛🖤🖤❣️💚💛💖💖💗💓💓💞💗❣️❣️💔💘💝. Eifach du bisch super und ich liäb dich!

Liebi Grüess, Papaguinchen

Melden
3