Nori ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Nori

Der Avatar von Nori Mon, 20 Sep 2021 22:27:40 +0200

Nori

Angst

Mon, 20 Sep 2021 22:27:40 +0200

Angst

Hoi

Ich weis nid würkli wie ich das schribe söll, doch ich bin voremä Jahr it Kanti cho, und han mich eigentlich sehr druf gfreut. Doch ich han de vill schlechti Note kaa, und han de nach de Sportferie t Schuel gwächslet. (Bin it Sek gange) Jetzt bin ich i de 2 Sek. Doch idere Klass fühl ich mich immernonig wohl. (Das isch au nids Problem), ich hätti tMöglichkeit nach de 2 oder 3 Sek isKurzziit Gymmi zgah. Doch ich muess min. es 5.2 ha und ich han eifach angst das ich (troz vill lerne) nid schaffe is Kurzziit Gymmi zcho und de vo mier selber entüst bin. Und immer wenn ich en Test han han ich angst das ich en note underemä 5.2 han und de ungnüeend bin für mis Ziel.


Hend ier fillicht Tipps wie ich ohni Angst anen Prüefig gah chan und au mit emmen 5 oder so zfribe sie chan?Link

Melden
1
3
3
Der Avatar von Nori Fri, 12 Feb 2021 15:25:28 +0100

Nori

Sportferie

Fri, 12 Feb 2021 15:25:28 +0100

Sportferie

Mier sind i de Skiferie uf Klosters gahge, und hüt bin ich go Ski fahre, es isch eifach en Traum gsi!! Kei Lüt, schöne Schnee... Ich hoffe es git witeri so schöni täg.


Lg

Nori


Link

Ein Bild zum Beitrag Sportferie Ein Bild zum Beitrag Sportferie Ein Bild zum Beitrag Sportferie
Melden
7
Der Avatar von Nori Sun, 22 Nov 2020 19:50:01 +0100

Nori

Grösster Wunsch

Sun, 22 Nov 2020 19:50:01 +0100

Grösster Wunsch

Ich wünsch mier scho sit ich denke chan es eignigs Pferd.🐴 Ich rite sit ich ca.3 bin.

Aber sit ca.2 Jahr mega mega fest. Ich han mini Eltere au scho oft gfregt, aber sie sägend immer nei... Ich weis ned wie ich sie übberrede chan. (Min Papi hed als Chind au es Pferd kaa.) Hend ier tipps?🐴

Es anders Problem wo ich verstah isch dass t Stall mieti sehr höch isch (ca. 600-1500 Fr. ohni fueter, halle, usslauf...) Aber ich hätti eine gfunde wo ca. 300-500 Fr. choste würdi wemmer mit hilft. (Aktivstall) Aber in emä anderä Kanton. Mit allen drum und drah. Ich han au scho t Choste vom equiptmen usgrächnet und bin ufs minimum cho. Es Traumpferd han ich au scho gfunde.🐴❤️❤️❤️🐴


Würd mich über tipps freue!!

Melden
11
Der Avatar von Nori Sun, 02 Aug 2020 20:20:48 +0200

Nori

Kompliziert

Sun, 02 Aug 2020 20:20:48 +0200

Kompliziert

Mini Fründin schribt scho lenger mit em ne Bueb wo sie uf Tik Tok keneglärnt hed. Und isch sit hüt offiziell mit im zäme und er will sie bsueche. Ich söll de mit gah um z luege obs würklich de isch. Aber ich han trozdem angscht um sie! Was söll ich mache? Und irgend wie freu ich mich au ned so für sie. Isch das normal?

Melden
6
Zurück
1
2Vorwärts