Muffin12 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Muffin12

Der Avatar von Muffin12 Fri, 17 Apr 2020 15:25:17 +0200

Muffin12

Geschichte schribe✨📚

Fri, 17 Apr 2020 15:25:17 +0200

Geschichte schribe✨📚

Hallihallo an alli 🦋

Ich han welle Frooge ob öbber Luscht het mit mir per Privatchat en kurzi Gschicht schribe.Also nachenander schribe mir denn beidi je en Satz.

Oder die zweiti Möglichkeit wär das mir alli zäme in de Kommentär e Gschicht schribe.


Wenn ihr für die erschti Option sind postet es:

✏️und verlinket en Freund wo au an dem Projekt Spass hätti


Wenn ihr für die zweiti Option sind postet es:

📚 und verlinket au en Freund wo an dem Projekt Spass het


Ich poste denn en zweite Blog mit de Uflösig und denn chönet ihr euch bi mir melde,oder es goht denn grad in de Kommentär los😊


Ich hoff ich finde es paar wo wänn Teilneh

Muffin12

Melden
Der Avatar von Muffin12 Sun, 12 Apr 2020 17:40:51 +0200

Muffin12

Fründe,Fründe,Fründe...bitte durchlesen❗️❗️❗️

Sun, 12 Apr 2020 17:40:51 +0200

Fründe,Fründe,Fründe...bitte durchlesen❗️❗️❗️

Hey Liebi Zambo-Welt

Ich möchti do mol es Thema aspreche wo mich mega stört,also währ ich froh wenn du dir das alles durchliest.


Do im Treff wärde jo mega vieli so Blogs/Beitrag(oder wie me sie nennt)gschribe.Was jo an sich sehr toll isch,nur die meischte handle eifach vo:


“ich möcht e paar Freunde ha“

“Bitte nur no 6 und denn han ich 100 Fründe“

“De blablabla isch mega nett,schicket ihm doch e FA“


und so weiter...

Do han ich jo au nüt degege,aber spannendi Blogs wo sich Mitglieder wirklich öbbis tolles usdenkt händ verschwinde denn sehr schnell uf de zweite(oder no weiter)Seite wo sie denn nur no sehr wenig gsehnt.

Das find ich sehr schad,und macht das ganze Forum mit de Beiträg au e bitz langweilig.


Wie gsehnt ihr das?

Ich wär sehr froh wenn öbber sini meinig chönt in d Kommis schribe,aber wahrscheinlich wird dä Blog sowieso fascht niemert gseh wil är verschwindet...


Frohi Ostere

Muffin12


Melden
1
3
9
Der Avatar von Muffin12 Thu, 02 May 2019 16:10:10 +0200

Muffin12

Bewies do din Style⭐️

Thu, 02 May 2019 16:10:10 +0200

Bewies do din Style⭐️

Hallihallo Zambowält🌎

Hesch du Lust din Style unter Beweis z stelle? Denn han ich s richtige für dich:


Regle:

-Du meldisch dich in de Kommentär mit em Satz:ich mach mit um Teilzneh.

-Denn erschtellsch en Avatar.Was genau isch egal es chan e Astronaut mit Skateboard si...eifach Kreativ.

-Schrib do in d Kommentär:Fertig

-Denn ändere din Avatar bitte nüm!!!

-Am Schluss mach ich en Beitrag mit de beschte 3 Gwünner.


Ich wär generell defür das es für e Avatar no mehr Sache git zum Beispiel das es Hose und T-Shirt getrennt git und so mehr Möglichkeite,wenn du dere Meinig bisch denn mach es ⭐️ in d Kommentär.


Das wars au scho,viel spass und Glück😉

Muffin12

Melden
6
Der Avatar von Muffin12 Thu, 28 Mar 2019 13:02:04 +0100

Muffin12

#AntiFakeFriends-Club

Thu, 28 Mar 2019 13:02:04 +0100

#AntiFakeFriends-Club

Hallihallo Zambowält🌎

Wie ihr vielleicht wüsset han ich en Blog über das Thema Fründe uf Zambo gschribe.Läset ihn doch mol falls ihr Zeit händ😉


Nun zum Thema:

Ich würd gärn e AntiFakeFriends Club erstelle wo alles User mitmache wo das mit dem Fründe-Wahn au nid verstönd😁

Zb. wird ich au do bi de Blogs aktiv si und wenn ich find das es Blog nur um so Fründe goht schrib ich e gwüsse # ane.

Bitte machet das nur wenn ihr im Club sind.

Uf mim Profil findet ihr denn alli Mitglieder und witeri Infos...


Wenn du also wilsch mitmache:

Schrib mir e Nochricht do in de Kommentär oder per Chatt und teil mir so mit das du wilsch debi si und warum.


WICHTIG:

Nämet das alles mit de # und alles andere nid persönlich!

Ich will niemerts agriffe,ich chan die Situation eifach nid verstoh und vielleicht gohts andere au e so😉


Muffin12


Ps.@Zamboteam falls öbbis do dra nid ok. sötti si schribets doch bitte im privat-chatt👍

Melden
4