Mamuus8 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Mamuus8

Der Avatar von Mamuus8 Sun, 15 Nov 2020 18:15:33 +0100

Mamuus8

ZAMBOTEAM

Sun, 15 Nov 2020 18:15:33 +0100

ZAMBOTEAM

Hallo, könntet ihr villeicht in der Adventszeit einen Adventskalender machen(also jeden Tag ein Rätsel damit man was Weinachtliches bekommen kann)?🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄


Oder Wichteln wäre auch cool!😝😝😝😝😝😝😝



Lg Mamuus8

Ps: Schikt mir eine FA!🤩

Melden
8
Der Avatar von Mamuus8 Sat, 14 Nov 2020 20:40:49 +0100

Mamuus8

Tikaani

Sat, 14 Nov 2020 20:40:49 +0100

Tikaani

Hooi ich wett sooooooooo gern dinii Fründin si! Bitte nim mini FA a! Ich ha ebe scho immer öpper gsuecht wo mich verstaht(wägä bts usw.) und weg dämm fänd ich es meega toll würsch du mit mir schriibe! Ich glaub miir würed villl Spass ha und es lustig zämä ha. Bittebittebitte si mini Fründin! Ich ha au dä genau gliichi gschmack wi du und ich bi au i diim alter! Wäge dämm fänd ich es E X T R E M cool! Du bisch eifach wi iich und ich fänd es es Wältwunder würdet miir dänn vilicht Fründä für immer siii und ois mal echt kännälerne!



LG Mamuus8 ❣❣❣🦄🦄🦄🧁🧁

Melden
9
Zurück
1
2Vorwärts