Lucky ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Lucky

Der Avatar von Lucky Fri, 06 Aug 2021 20:57:26 +0200

Lucky

❤️💫

Fri, 06 Aug 2021 20:57:26 +0200

❤️💫

Hoooi, lieäbi Zambo 🌍


I bi gad mega Glücklich!



Geschichte:


Ich ha vor es baar monat neui Hustier übercho! 💫 Die sind jetzt i mim Zimmer! 😄

Aso jo, ich ha Stabschrecken übercho, Aso scho erwachseni. Aber ich ha zerscht vier gha, jetzt hani acht! 🤣 Sie bechömet nemlich Babys ohni Mänli. Si leget Eier und 2 Monet spöter schlüpfet Babys! Jetz hani 1 Chli chind und 3 gaaaaaaaanz chlini Babys!

Diä mönd mir iirgend wiä mösä loswerdä! 🤣☺️

Aber mir händs gschafft!

Ein Bild zum Beitrag ❤️💫 Ein Bild zum Beitrag ❤️💫 Ein Bild zum Beitrag ❤️💫 Ein Bild zum Beitrag ❤️💫 Ein Bild zum Beitrag ❤️💫
Melden
10
4
Der Avatar von Lucky Mon, 01 Feb 2021 18:51:22 +0100

Lucky

Zambo- Bus Idee 💡

Mon, 01 Feb 2021 18:51:22 +0100

Zambo- Bus Idee 💡

Hoooooooooi 🧑🏻‍🦯👩🏼‍🦯🧑🏻‍🦯👩🏼‍🦯🧑🏻‍🦯👩🏼‍🦯🧑🏻‍🦯👩🏼‍🦯🧑🏻‍🦯




Ich ha hüt ä spannendi idee 💡 für dä Zambo- Bus 🚌 gha!




Wiä isches blind dsi?

•Was ist anders als im Altag als zu sehen?🧑🏻‍🦯


•Geht man in eine Normale Schule oder wie läut das? 🧑🏻‍🦯


Hat man einen Blindenhund 🦮 oder einen Blindenstock?🧑🏻‍🦯


Wie kann man andere Leute 💁‍♂️ erkennen?


Wie geht Zimmeraufräumen?




LUCKY 🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹🐹

Melden
9
Der Avatar von Lucky Mon, 01 Feb 2021 18:45:00 +0100

Lucky

Zambo- Bus Idee 💡

Mon, 01 Feb 2021 18:45:00 +0100

Zambo- Bus Idee 💡

hoooooooooi ❤️❤️❤️



Mir isch grad ä spannendi Idee für dä Zambo- Bus cho:





•Wiä isch es Blind dsi? 👨🏻‍🦯


•Was isch anders als im normalä Alltag?🧑🏻‍🦯


•Wiä erkennt mä anderi Lütt?👩🏼‍🦯


•Hät mä ä blindehund oder ä Blindestock?



👨🏻‍🦯🧑🏻‍🦯👩🏼‍🦯




Dankä das du dä block gläsä häsch!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️





Lucky

Melden
5
Der Avatar von Lucky Mon, 25 Jan 2021 19:23:27 +0100

Lucky

Rätsel:

Mon, 25 Jan 2021 19:23:27 +0100

Rätsel:

Wo isch dr Fähler?


Vil Spass!


Schribet mir i komiss!!! 😄







😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😒😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏


Eui Lucky

Melden
3
Der Avatar von Lucky Sun, 24 Jan 2021 13:17:50 +0100

Lucky

FA

Sun, 24 Jan 2021 13:17:50 +0100

FA

Hoooooooooi Zambo-🌎


I ha 13 Unbeantworteti FA, bitte luägät mau nachä.😄😄😄


Es würd mi mega freue!


Eui Lucky 🐹🐹🐹

Melden
3
Der Avatar von Lucky Sun, 10 Jan 2021 19:24:46 +0100

Lucky

Bravo!!! 🥳🥳🥳

Sun, 10 Jan 2021 19:24:46 +0100

Bravo!!! 🥳🥳🥳

Hiiiiii Zambo-🌍


Hiä isch d uflösig fo dr Challenge woni ufgä ha! D ufgab isch gsi: Wäl us dim liäblingsbuäch dr bescht satz us und schick dä mir !


Zerst allnä wo mitgacht händ tusig dank!!!!!!



Platz 5. WALD mit: 🤣


unten am seeufer reiten sich die lichter aneinander wie eine karawane von glüheürmchen, zitternd spiegelten sie sich auf dem schwarzen wasser.


Platz 4. TIM123 mit:


Alle oder keiner!

😂


Platz 3. DYANI mit:


Da standen wir und futterten die Süssigkeiten, die wir uns gegenseitig geschenkt hatten, und in dem Moment wusste ich, dass wir Freundinnen werden würden, auch wenn keine von uns ein Wort von dem Verstand, was die andere sagte.



Platz 2. FREEDOMSQUAD38 mit:


Mach einfach dein Ding den Jemand findet es eh sch******


😂




Platz 1. tam tam tam tam......



..... JANY007 🥳🥳🥳🥳🥳🥳


mit:


Am Ende wird alles gut sein, wenn es nicht gut ist dan ist es noch lange nicht das Ende.



Härzlächä Glückwunsch 🥳 A diä 5 Gwinner!!


Lucky

Melden
15
Der Avatar von Lucky Sun, 10 Jan 2021 08:22:38 +0100

Lucky

Kopie Challenge 🐹🐹🐹🐹

Sun, 10 Jan 2021 08:22:38 +0100

Kopie Challenge 🐹🐹🐹🐹

Hallo liäbi Zambo-🌍


Läider ha ich no mega wenig Sätz!😪😪😪


Darum schribi dä Blog nomol!


Anleitung: Wälet us oiem liäblingsbuäch öiä liäbscht Satz us und scheibet mir dä bitte i privat Chatt oder i kommis wen dir nid mit mir befründet sit. I wäle de die 5 besten, interessantesten, coolsen Sätze aus. 


Bitte, Bitte machet bis hüt obig mit!!!!!!!!!!


Vil glück 🍀 


Lucky

Melden
6
Der Avatar von Lucky Sat, 09 Jan 2021 13:37:54 +0100

Lucky

Sry

Sat, 09 Jan 2021 13:37:54 +0100

Sry

Hiiiiiiiiii


I has vergässä dir heit 2 Tag zit.


O würd mi soooooo fröiä wen vil mitmachä!🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄

Melden
7
Zurück
1
23Vorwärts