Luana10 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Luana10
Kinderreporter

Der Avatar von Luana10 Fri, 09 Jun 2023 16:48:20 +0200

Luana10
Kinderreporter

Neui Schuel und 13niiii :)

Fri, 09 Jun 2023 16:48:20 +0200

Neui Schuel und 13niiii :)

heyy do

Ich ben au mol weder online.

Ich han i de schuel imoment mega viil tests dorum

bin ich nümme s vil online. Es isch aber einiges passiert sit mim letzte blog.

Ich han d Schuel gwechslet( besser gseit am 13.2) in en einigermasse gueti klass. Vom einte wird ich liecht gmobbt aber es isch einiger masse ushaltbar. Ich han i die Schuel gwechlet wil mini und de Feuerpfote ihri eltere sich trennt hend. ( Übrigens d Feuerpfote isch mini grossi sis :) Ich han dodurch es komplett neus schuelsystem wo mich hüt zum teil verwirrt.Und das hani im 1ste teil vo mim blog wölle verzelle.Jetzt zum 2te thema : ich bin vor knapp 2 mönet 13 worde. Was heisst das ich numeno 2 johtr im träff dörf blibe 😭! Aber ich probiere i dene 2 johr möglichscht vil online z sii das ich die ziit au nütze chan 💗. Aber ich han trotz dem en schöne geburi gha han en rucksack , en GoPro,geld und ganz vil anders züügs won ich garnümme weiss wos isch😬. Aber ich hoffe er hend no en schöne tag und das wär min Blog gsii.





Danke fürs lese ❤️!


Ich grüesse :

LoFlu , Nela , Luana8 , Finia , Bella , Panda00 , GregsTagebuch

Tikaani

Melden
5
Der Avatar von Luana10 Sun, 02 Apr 2023 19:43:51 +0200

Luana10
Kinderreporter

Hallo bin auch mal wieder im treff

Sun, 02 Apr 2023 19:43:51 +0200

Hallo bin auch mal wieder im treff

Hallo liebe zambo Welt ich habe viel zu schreiben.


1.Thema : Ich bin in die Oberstufe gekommen

2.Thema : Ich habe die Schule und den Wohnort gewechselt

3.Thema : Ich bin jetzt 13 Jahre alt geworden am 27.3

4.Thema : Ich möchte wieder mehr im Treff sein




ich hatte wegen der Schule viel zu tun und wenig Zeit zum auf zambo sein !

Es tut mir leid .🥺

Grüsse : Feuerpfote

Finia , Nela ,Filu03

Melden
4
Der Avatar von Luana10 Fri, 27 May 2022 07:33:48 +0200

Luana10
Kinderreporter

Schweiz vs Usa / 💜hoor

Fri, 27 May 2022 07:33:48 +0200

Schweiz vs Usa / 💜hoor

Hoii

hesch du geschter au de matsch glueget ?

gD schwiz het verloore aber es isch


Gut


Will sie sind ersch im viertel final use gfloge


Sie händs probiert


Schlecht


Das sie so oft ufs goal gschosse aber mie troffe händ.


Am schluss bin ich und mini familie scho recht entüscht gsii .






Zu mine hoor :


Ich a sie tönt wil ich mini hoor ned wöt färbe .


Ich ha sie violet gmacht . Das isch schos 2 mol mit violet letsch mal isch es aber (für mech) e chlii fesch pink gsii


Danke fürs läse


💟LG Luana



Ein Bild zum Beitrag Schweiz vs Usa / 💜hoor Ein Bild zum Beitrag Schweiz vs Usa / 💜hoor
Melden
8
Zurück
1
2345
19Vorwärts