Ladi12 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Ladi12

Der Avatar von Ladi12 Sun, 14 Mar 2021 11:03:49 +0100

Ladi12

Zambo-Bus

Sun, 14 Mar 2021 11:03:49 +0100

Zambo-Bus

Hallo alle zusammen🤗!

Meine Freund und ich drehen in der Freizeit sehr gerne kurz-Filme, die wir uns selber ausgedacht haben....doch, wie entsteht eigentlich ein professioneller Film? Genau das würde ich gerne mit dem Zambo-Bus herausfinden❤️.

Regie, Darsteller, Kamera, Schnitt, Ton oder vielleicht sogar Synchronsprecher...was braucht man für einen Film alles?🎥


Ich würde mich mega freuen! 🧡

Liebe Grüsse Ladi12


Melden
8
1
Der Avatar von Ladi12 Sun, 08 Nov 2020 18:33:40 +0100

Ladi12

Schule geschlossen 😥

Sun, 08 Nov 2020 18:33:40 +0100

Schule geschlossen 😥

Hey ihr Lieben 🥰


Ich bin gerade in einer extrem schwierigen Situation😔! Da meine Eltern getrennt sind, wohne ich zur Zeit in Südtirol (Italien). Mein Papa wohnt aber in Zürich 🥰!

Jetzt kommt noch Corona dazu, ich musste schon mal erleben wie ich mein Papa einige Monate nicht sehen durfte, weil die Grenzen zu waren☹️!! Jetzt fängt alles schon wieder an:

Ich habe gerade erst erfahren dass Südtirol eine Rotezone ist, das heisst dass ich jetzt wieder zuhause bleiben muss und nicht in die Schule gehen darf. Kacke 💩 !

Man darf nur noch in seiner Gemeinde sich bewegen und wenn man in eine andere Gemeinde möchte, braucht man einen bestimmten Zettel, mit dem du beweisen musst, dass du arbeiten gehen musst, einkaufen...



Hoffentlich verschärft sich die Situation nicht noch😕😤!


Lg Ladi12❤️

Melden
19
3
Der Avatar von Ladi12 Tue, 03 Nov 2020 11:55:38 +0100

Ladi12

Bis wann darf man Zambomitglied sein?

Tue, 03 Nov 2020 11:55:38 +0100

Bis wann darf man Zambomitglied sein?

Hallo an alle💖

da ich am 26. November 2006 geboren wurde, habe ich bald Geburtstag 🎂!

Doch ich bin mir nicht sicher bis wann man Zamabomitglied sein darf...weiss es jemand?

Wenn ja könnte es mir jemand sagen?❤️

Ich finde Zambo sooo cool und möchte ungern schon mit 14 Jahren kein Zambomitglied mehr sein!🥺

LG

Ladi12☺️

Melden
3
1
Der Avatar von Ladi12 Tue, 22 Sep 2020 21:16:18 +0200

Ladi12

Liäblingsässe

Tue, 22 Sep 2020 21:16:18 +0200

Liäblingsässe

Hallo mitenand☺️💫

hoffentlich gehts eu allne guet💚, mir jedenfalls gahts super!

Eis vo Mine absolute Liäblingsääse sind Älplermamagrone😍!!

Wänns bi eus dehei Älplermagrone git, dänn isch de Tag für mich scho grettet 🙌! Mir choched‘s immer sälber, au wänn mängisch nöd alles sooo rund lauft, wiä plant🤫.


Ich säg dir jetzt wiä mers chocht, und was es alles bruucht 🥳:

2 Zwible

2 Knoblauchzehe (wämmers gern hät😉)

400g Härdöpfel

150g Späckwürfeli


5dl Gmüesbouillon

2dl Halbrahm

250g Teigware


60g gribene Chääs (mir benutzed meistens Gruyère)

0.5 TL Salz

und es biz Pfeffer



Und eso wirds gmacht:

Knobli, Härdöpfel und Zwible schäle. Dänn mummer d‘Härdöpfel in Würfeli schnide, d‘Zwible in Ring und de Chnobli in Schibli schnide! De Späck mit de Zwible und em Chnobli goldbruun brötle und dänn mal kurz uf d‘Siite stelle.

Dänn mummer d‘Bouillon und de Rahm i de Pfanne uufchoche, Teigware und d‘Härdöpfel dezue gäh und bi wenig hitz ca.10 Minute koche lah. Am Schluss mummer de Chääs unter d‘Härdöpfel und Teigware mische, würze und de Späck druf tue🥰.





Ich bruch immer über d‘Älplermagrone Zwible und Öpfelmues😋, und ihr eso, känned ihr das Gricht überhaupt und wänn ja wiä findet ihrs?🙂

!Ich freu mich über jedi Antwort vo eu🥰💫!

Lg Ladi12🥰😊👍


Melden
4
1
Der Avatar von Ladi12 Thu, 13 Aug 2020 09:42:25 +0200

Ladi12

❤️❤️❤️Dankä für alles❤️❤️❤️

Thu, 13 Aug 2020 09:42:25 +0200

❤️❤️❤️Dankä für alles❤️❤️❤️

Guäte Morge an alli😊!


Es grosses DAAAAANNNKKEEEE gaht use an Angela Haas und s‘ganze Zambo-Team💫!!!!! Ich han mich gester uuu gfreut mit dir z‘Summerparty uf Zambo z‘fiire🦋!!

Hät meeggaaa Spass gmacht❤️! Angela Haas dini Art, dini Stimm, dini fründlichkeit, eifach alles a dir macht dich einzigartig💗! Nomal Dankä dass ich han döfe debii si!!! Es Studio vo inne z‘gseh isch megaaa cool und sehr spannend🎉!!


PS: T‘chippppssss und d‘Bräzeli, Ouuu Ja und de Chlöpfmoscht sind sehr fein gsi😋!




Dänn gitz no es Dankä:


Das gaht an Anna Zöllig 🥰!

Dankä dass ich diä uufnahme mit dir han döfe mache❤️!!! Mit de Ziit sind Uufnahme immer besser und besser worde😊, dank dine Tipps!





S‘letschte Dankä gaht an alli wo bi minere Umfrag mit gmacht händ💗🦋:


Ich han mich uuuu gfreut dass so vil mitgemacht händ!


Zum Resultat💫:


1.Hase🐰

2.Hüäner🐔

3.Chatze🐈

4.Meeris🙈

5.Hünd🐶



Allne än hübsche Tag❤️💫


LG Ladi12😊💫

Melden
18
1
Der Avatar von Ladi12 Wed, 12 Aug 2020 18:34:20 +0200

Ladi12

Summerpartyyyy

Wed, 12 Aug 2020 18:34:20 +0200

Summerpartyyyy

Heyyy alli zäme!


Hoffentlich gahts eu guet☺️.

Ich bin iiglade worde zu de Zambo-Summperparty!! Ich han mich soo riesig gfreut, und hüt isch es ändlich so wiit. Losed ehr au zue? Ich würd mich jedefalls mega freue!


Liebi grüessli vo de Ladi12😘

Ein Bild zum Beitrag Summerpartyyyy
Melden
46
1
Der Avatar von Ladi12 Sat, 08 Aug 2020 13:46:41 +0200

Ladi12

Huustier 🥰

Sat, 08 Aug 2020 13:46:41 +0200

Huustier 🥰

Heyy zämeee💗💗


Hoffentlich gahts Eu guet💫👍🏼🥰!!

Händ ihr es Huustier? Ich han en Hund 🐶! Er heisst Eros und isch 4i😜. D‘Rasse isch Shi Tzu(das kännender wahrschindlich nöd). Shi Tzu‘s händ sehr langi Haar und sie wärded nöd sehr gross🥰. Mir händ Üsem Hund d‘Haare aber churz gschnitte, will er suscht villlll z‘heiss hät🥵!


Findet ihr‘s eigentlich guet wämmer de Tier Chleider aaleit🩳👔?


Ich würd gärn e Umfrag mache, und zwar:

Schribed bitte alli id Kommis oder Privat welli Huustier ihr händ🙈am 13.August 2020 säg ich eu s‘Resultat💪🥰❤️!


Ich han eifach mal Lust uf en Umfrag gha🥰ich würd mich uuu freue wänn ihr du mitmachsch💫🥰!


Übrigens das isch min Hund 🐶(s‘Bild)


GLG Ladi12💛🧡❤️💜💙💚

Ein Bild zum Beitrag Huustier 🥰
Melden
10
Der Avatar von Ladi12 Fri, 07 Aug 2020 14:18:29 +0200

Ladi12

Bodesee🛥🛥

Fri, 07 Aug 2020 14:18:29 +0200

Bodesee🛥🛥

Heyyy alli zäme❤️

ich bin diä letschte zwei Täg uf em Bodesee mit em Böötli gsi😊das isch megaaa cool gsi!! S‘Wasser isch au sehr aagnehm warm gsi und nöd z‘chalt😜. Mir sind am Tag dure im Bodesee Go bade und dänn i de Nacht zunerem Hafe und händ dete uf Em Schiff übernachtet😄.

Sind ihr au scho mal am Bodesee gsi? Das würd mich no Interessiere😇🥰

Ich wünsche eu no en schöne Tag🏊‍♀️😘

Ein Bild zum Beitrag Bodesee🛥🛥 Ein Bild zum Beitrag Bodesee🛥🛥
Melden
11