Joshi23 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Joshi23

Der Avatar von Joshi23 Fri, 22 Jul 2022 22:19:04 +0200

Joshi23

Füür 🔥🧯

Fri, 22 Jul 2022 22:19:04 +0200

Füür 🔥🧯

Hall liebi Zambo- 🌎

Hoffentlich gohts Euch allne guet 😊

Ich schrib jetzt uf Hochdütsch wel es eifach viel schnäller goht 🤪

Aso jä vönd mir mit de ganze Gschicht a 😆

Wir sind in den Ferien nach Frankreich 🇫🇷 gegangen, dort bei der großen Dune du pila in der Nähe von Arcachon fallls es jemand kennt…

Wir haben dort auf dem Campingplatz „ la panorama du pila“ ein Bungalow für 2 Wochen gemietet.

Am Anfang war alles mega toll und perfekt 😍 Doch dann wurden wir mitten in der Nacht von unserem Camping evakuiert weil es in der Nähe stark gebrannt hat 😕

Es kam dann so ein Mann hat uns geweckt und uns gesagt wir sollten die wichtigsten Sachen zusammen packen und so schnell wie möglich den Camping verlassen 🙁

Wir waren alle komplett gestresst und haben kurz das wichtigste eingepackt und dann den Vamping verlassen, wie wir das sollten. Alle anderen Campings rund um uns mussten auch evakuiert werden also gab es einen Riesen Stau. Wir waren zum Glück ziemlich schnell weg von dem Wald weg, da wir sehr schnell fertig waren mit packen. Danach mussten wir in so eine Halle fahren wo alle hin mussten und haben auf Anweisungen gewartet. Es war alles super organisiert, dass hat uns sehr erleichtert ❤️

Wir durften dann den Tag frei verbringen und mussten dann am Abend wieder in diese Halle gehen um weitere Anweisungen/Infos zu erhalten. Inzwischen hatten wir uns zum Glück schon ein hotel gebucht, was sich auch gelohnt hat weil wir erfahren haben das er mindestens 2 Tage gesperrt ist und die Straße zu dem Camping auch, da die Straße durch den Wald geht. Wir waren alle relativ unruhig weil wir ja noch all unsere Kleider, Koffer einfach alles dort hatten und nicht wussten ob wir unsere Sachen wieder bekommen 😬😬

Zum Glück konnten wir sie dann 1 Tag später auf dem Camping holen. Allerdings durfte aus jeder Familie nur eine Person gehen, da man mit einem Extra Bus zum Zeltplatz fahren musste. Mein Vater ging und konnte zum Glück das meiste mitnehmen 😁😁

Ein paar Sachen sind natürlich zurück geblieben, aber mit dem muss man rechnen 🫢

Ein Tag später fuhren wir dann nach Hause. 2 Tage später bekamen wir die Nachricht, dass alle Zeltplätze komplett abgebrannt sind 😭😭 Der Brand zerstörte insgesamt mehr als 17000 Hektare Wald 🌳 😭😭😭

Zum Glück passiert bis jetzt niemandem etwas, aber traurig ist es trotzdem. Es war einfach so unglaublich schön dort 🥺❤️🌎

Aber wir konnten zum Glück glaub 10 Tage im Bungalow sein und ein tollen Urlaub machen 🇫🇷❤️

die letzten vier Tage waren dann ein wenig stressig aber trotzdem sehr schön 🇫🇷❤️

Lg Joshi23 ❤️❤️






Ein Bild zum Beitrag Füür 🔥🧯 Ein Bild zum Beitrag Füür 🔥🧯 Ein Bild zum Beitrag Füür 🔥🧯 Ein Bild zum Beitrag Füür 🔥🧯 Ein Bild zum Beitrag Füür 🔥🧯
Melden
9
Der Avatar von Joshi23 Wed, 30 Mar 2022 20:02:25 +0200

Joshi23

Ukraine 🇺🇦

Wed, 30 Mar 2022 20:02:25 +0200

Ukraine 🇺🇦

Hallo zämme!

Hoffentlich sind ihr alli fit und munter 🙃🙂

Ich bin mir ziemlich sicher, dass ihr alli scho vom Krieg oder „ Militärischi Üebig“ wie de Putin seit khört händ 😵‍💫

Ich find de Krieg mega schlimm!!!!

Bi uns in de Nochberschaft läbet scho Ukrainischi Flüchtling. Mit ihne ka ich mich allerdings nid guet unterhalte😅

Läbet bi Euch au Flüchtling?

Lg Joshi23 💕



Melden
4
Der Avatar von Joshi23 Tue, 08 Feb 2022 13:55:33 +0100

Joshi23

Online

Tue, 08 Feb 2022 13:55:33 +0100

Online

Hall liebi Zambo-🌎

Ich hoff euch gots allne guet!

Aber eigentlich ha ich mich welle entschuldige,dass ich so lang nit online gsi bin und euch dorum nit zruck gschribe ha.Für mich isch in letzter Zeit alles sehr viel und streng 😕. Also wenn ich euch lang nit zruck schrib isch es nit well ich euch nit gärn ha 🤗🤗 .


E schöne Nomittag Joshi23 💕💕



Melden
3
Der Avatar von Joshi23 Wed, 19 May 2021 17:33:51 +0200

Joshi23

Regen💧☔️💦

Wed, 19 May 2021 17:33:51 +0200

Regen💧☔️💦

Hallo alli zämme 🌈

Isch es bi euch au immer regnerisch und stürmisch⚡️? Bi mir dihei in Basel rägnet es immer⛈☹️

Ich freu mich denn scho mega wenn d‘Sonne☀️ denn widor schient!

Hoff es got eu allne gued und wünsch eu no e schöne Tag,mit viel Sonneschien☀️🌤

LG Joshi23🌈🌸🍃

Melden
3
Der Avatar von Joshi23 Mon, 03 May 2021 19:42:55 +0200

Joshi23

Super Mario 😃

Mon, 03 May 2021 19:42:55 +0200

Super Mario 😃

Hallo alli zämme!

Ich hoff eu gots allne super🌞🌞!

Fönd mir a mit em Blog.

Kenned ihr Super Mario? Ich bi mir zimlich sicher dass alli scho emol vo däm ghört händ😅 Trotzdäm für die wo es nid wüssed;Es isch es Game wo me mit enere Figur mues e Stecki fahre,also es renne.

Mini froge a euch:

1.)Kenned ihr Super Mario?

2.)Spielet ihr es sälbor?

3.)Händ ihr e eigeni Konsole?

4.)Wie lang gamed ihr scho Super Mario?

5.)Wie sind ihr uf dass Game cho?

Und die letschti frog: Finded ihr es toll?

Freu mich uf euri Kommis!

LG Joshi23💞💞💞🌞🌞🌞🌞

Melden
3
Der Avatar von Joshi23 Sat, 24 Apr 2021 12:24:57 +0200

Joshi23

Fluch der Karibik💣💣

Sat, 24 Apr 2021 12:24:57 +0200

Fluch der Karibik💣💣

Hallo alli zämme!

Ich hoff es got euch allne gued🌞! Fönd mir mit em Thema a.Kenned ihr Fluch der Karibik? Für die wo es nid wüssed:Fluch der Karibik isch e Pirate-Film,wo abor au sehr luschtig kha sie😂! Captain Jack Sparrow isch d'Hauptfigur.Es git 5 Film.In ächt heisst er Johnny Depp.Er spielt au in Charlie und die Schokoladenfabrik mit,als Williwonka.

Ich find er spielt in beidne Film mega gued! Lueged die beide Film! Sie sind beidi sehr gued glunge!💖

LG Joshi23 💕💕💕🌞🌞🌞

Melden
5
Der Avatar von Joshi23 Thu, 22 Apr 2021 14:18:25 +0200

Joshi23

Löwin0101

Thu, 22 Apr 2021 14:18:25 +0200

Löwin0101

Hallo alli zämme🤗

Ich hoff euch gots allne gued!

Kömmed mir zum Thema😂

Schicke'd doch bitte de Löwin0101 e FA!!! Sie isch super,super,super:

-Nätt💖

-Lieb🤗

-luschtig🌞

-Humorvoll💙

-Cool💥😁

-Super🍀


Es macht mega Spass mit dir Chatte!



LG Joshi23💝💝💝

Melden
4
Der Avatar von Joshi23 Tue, 20 Apr 2021 13:06:50 +0200

Joshi23

Europa Park😁

Tue, 20 Apr 2021 13:06:50 +0200

Europa Park😁

Hallo all zämme!

Min Blog got hüt über de Europa Park💥

Ich bi mir zimlich sicher,dass ihr scho mol ebis über de Europa Park ghört hän🍀

Also mini Froge an euch:

1.)Kenned ihr de Europa Park?💜

2.)Sind dir scho mol dört ksi?💙

3.)Händ ihr scho mol dört im Hotel übernachtet? 💜

4.)Welli isch euri lieblings Bahn?💙

5.)Wirds euch uf Bahne Schlächt?💜

6.)Händ hr generell FreizeitPärk gärn?💙

7.)Sind ihr scho mol mit einere Fründin oder Fründ dört ksi?💜

So dass wärs au scho ksi💞

Schribet doch d'Antworte ind Kommiss,würd mi sehr freue! 👑💗

No e schöne Tag! 🍃Joshi23🍃



Melden
6
Der Avatar von Joshi23 Sat, 17 Apr 2021 20:30:43 +0200

Joshi23

Fründschaftstest

Sat, 17 Apr 2021 20:30:43 +0200

Fründschaftstest

Hallo alli zämme💕

Ich han eifach luscht kha e Blog schribe,und dorum han i dänkt ich mach e klins Fründschaftsquiz🌞 Also fönd mir a


Geburtstag:

1.7.09

23.9.09

11.4.09

23.10.09


💜-YouTube er/in:

-Heymoritz

-Itsmissabell

-Anikazion

-Julia Beatux


💙-Farbe:


💛

💚

💙

💜

💖 (Pink)


💜-Land:

-Schweiz

-Dänemark

-Frankreich

-Italien


💜-Sportart:

-Reiten

-Landhockey

-Unihockey

-Eiskunstlauf


💙-Band:

-BTS

-Blackpink

-Silbermedaille


💜-Sänger/in:

-Wincent Weiss

-Alvaro Soler

-Lena

-Mark Forster


💙-Emoji:

😂

😎

😅

💕

💝


💜-Film:

-Fluch der Karibik

-Harry Potter

-Peter Hase

-Trollis


Düend doch eifach im Kopf d'antworte dure go,oder schribeds ind Kommis🌞

LG Joshi23💕💕💕


Melden
3
Der Avatar von Joshi23 Sat, 17 Apr 2021 10:01:02 +0200

Joshi23

Blackpink💗

Sat, 17 Apr 2021 10:01:02 +0200

Blackpink💗

Guete Morge liebi Zambo-🌏

Ich hoff ihr händ eu alli gued ins Wochenend ine gschloffe😄🌞

Abor chöme mir zum Thema:Kenne ihr Blachpink? Für die wos nid kenne:Dass isch e koreanischi KPop Band (Z.b wie BTS) Ich find die Band meeeega cool!💕 Ich los dass immer uf Spotify oder lueg uf YouTube d'Musikvideos.😅 Uf You Tube händ sie mehr als 73Mio. Abonännt😅😅Sie sind grad mega erfolgrich,mit de Songs How you like that und Kill this love💖.Ich find die Songs au mega cool! Losed doch mol uf Spotify oder YouTube dri! No e schöne Tag!🌞💕

Joshi23 💕💝🌞

Melden
4
2
Zurück
1
234Vorwärts