Ivy ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Ivy

Der Avatar von Ivy Sun, 21 May 2017 14:50:26 +0200

Ivy

Mis Hobby und mini besti Fründin

Sun, 21 May 2017 14:50:26 +0200

Mis Hobby und mini besti Fründin

Hoi Zamboteam und Zambomitglieder,


Ihr habt sicher alle auch ein Hobby, dass euch so Spass macht, dass ihr nicht mehr aufhören könnt :)

Ich teile mein Hobby mit meiner allerbesten Freundin. Pirla, meine 2-jährige Mischlingshündin🐶

Zuerst haben wir nur mit kleinen Tricks und Grundkommandos angefangen, doch mittlerweile machen wir Trickdogging, Suchtraining und Agility😍

Pirla ist mein ein und alles, und auch wenn es mich früher ein wenig genervt hat, wenn ich mit ihr raus musste. Denn jetzt sind wir ein super Team!❤️



Euse gröscht Troum isch es, wenn mir mau ä Uftritt hätte oder bi "Mein Haustier" chönnte mitmachä😍


Ein Bild zum Beitrag Mis Hobby und mini besti Fründin Ein Bild zum Beitrag Mis Hobby und mini besti Fründin Ein Bild zum Beitrag Mis Hobby und mini besti Fründin Ein Bild zum Beitrag Mis Hobby und mini besti Fründin
Melden
2
6
Der Avatar von Ivy Mon, 11 Jul 2016 17:07:18 +0200

Ivy

Schreibblockade

Mon, 11 Jul 2016 17:07:18 +0200

Schreibblockade

Hey zämä!
Ig bis wieder!
Ig schribä Gschichtä und mängisch ou Büecher. Aber ig ha es Problem!
Ig fang immer a und schaffä so um die vier Kapitel. Aber nächärd han ig gar ke Luscht mehr! Ig han eifach so en Schribblockade…
Heit dir Tipps?
Lg~ Manou
Melden
Der Avatar von Ivy Fri, 01 Jul 2016 20:03:44 +0200

Ivy

Mi Hund und ich

Fri, 01 Jul 2016 20:03:44 +0200

Mi Hund und ich

Hey zämä!
Ich bi d'Manou, 13i und wet euch hüt mini zwöijährigi Mischlingsdame Pirla vorstelle!
Ig mache mit Dr Pirla Trickdogging, Agility und Suechtraining. Usserdem fotografier ich sie viel und han ihre sogar en eigerte Instagram- Account gmacht!
Händ ihr Au en Hund und Isch er euch Au so wichtig wie mir?
Liebi Grüess Manou
Ein Bild zum Beitrag Mi Hund und ich
Melden