Indira ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Indira

Der Avatar von Indira Tue, 24 Jan 2023 18:36:01 +0100

Indira

Noras Welt

Tue, 24 Jan 2023 18:36:01 +0100

Noras Welt

Hoiihoii

Ich schrib hüt widär ämal än Buächtippblog. Isch nämlich scho rächt lang här sit ich das sletscht mal gmacht han.

Äs wür mich freuä wänn ich än Kommi hindärlönd🦋

Ich schrib jetzt uf Hochdütsch wiitär

Also let‘s Go:


Über das schreibe ich im Blog:

-Steckbrief über das Buch

-Über den Autor

-Zusammenfassung

-Über die Hauptpersonen

-Wem ich dieses Buch empfehle

-Meine Meinung zum Buch



Steckbrief


Name: Noras Welt

Autor:Jostein Gaarder

Veröffentlichung: 2013

Originalsprache: Norwegisch

Hauptpersonen: Nora (im Original also auf Norwegisch heisst sie Anna) und Nova


Jostein Gaarder


Jostein Gaarder lebt mit seiner Frau und seinen zwei Kindern in Oslo.

Er kam am 8.8.1952 in Oslo auf die Welt.

Er studierte an der Uni Oslo Philosophie, norwegische Literaturwissenschaft und noch mehr.

Er schrieb viele Bücher wie zum Beispiel Sophies Welt. Mit diesem Buch wurde er berühmt.

Er bekam viele Preise dafür.

2013 veröffentlichte er dann Noras Welt


Zusammenfassung


Nora hat eine grosse Fantasie und träumt das sie andere Peronen wäre. Es fühlt sich sehr echt an und sie hat schon fast das Gefühl das sie diese Träume empfange. Darum geht sie einmal zu einem Psychiater. Als dieser sie fragt was ihre grösste Angst sei antwortet sie „der Klimawandel“

Kurz darauf gründet sie mit ihrem Freund Jonas eine Umweltgruppe.

Dann träumt sie dass sie ihre eigene Urenkelin Nova sei, die im Jahr 2084 lebt.

In Novas Zeit ist Es in Norwegen so warm das es dort Dromedare gibt. Die Meere sind angestiegen und haben viele Teile der Welt überschwemmt, darum gibt es in Norwegen viele Klimaflüchtlinge.

Auch 1 Million Tier und Pflanzenarten sind ausgestorben und genau die will Nova wieder zurück.

Sie gibt Nora den Auftrag den Klimawandel und das Artensterben zu stoppen.

Kann Nora das schaffen und was hat der geheimnissvolle Ring damit zu tun der schon seit Generationen in Noras Familienbesitz ist?


Hauptperson


Nora


Name: Nora Nyrud  (im Original also auf Norwegisch heisst sie Anna) 

Alter: 15 und 16

Geburtstag: 12.12.1996 (das Buch startet am 10.12.2012 und endet am 12.12.2012)

Wohnort: Norwegen

Freund: Jonas

Familie: Vater und Mutter

Charakter: Fantasievoll, engagiert, mutig, neugierig, fürsorglich

Aussehen: Zum Aussehen von Nora wurde im ganzen Buch nichts gesagt. Ich glaube das ist extra weil es um etwas wichtigeres geht und Nora auch du und ich sein könnte.


Nova


Name: Nova

Alter: 16

Wohnort: Im gleichen Haus wie Nora aber 72 Jahre später

Familie: Mutter, Vater, Urgrossmutter (Nora Nyrud aber Nova nennt sie nur Uma)

Freund: ein Junger Araber (Name wird glaube ich nicht erwähnt)

Charakter: Engagiert, liebt Tiere, möchte die Welt so wie sie bei Nora war

Aussehen: Zum Aussehen von Nora wurde im ganzen Buch nichts gesagt. Ich glaube das ist extra weil es um etwas wichtigeres geht und Nora auch du und ich sein könnte.


Wem empfehle ich dieses Buch?


Ich empfehle es allen die sich für den Klimawandel interessieren.

Ich habe nachgeschaut und es ist ab 12 aber ich finde man kann es auch schon früher lesen.


Meine Meinung


Ich finde das Buch ist sehr informativ und man lernt viel aber es wird trotzdem nicht langweilig.

Manchmal hätte ich mir aber ein bisschen mehr Spannung gewünscht.

Ich finde alles in allem ist es ein sehr gelungenes Buch👍




Ich hoff eu hät dä Blog gfallä


Glg Indira

Melden
8
1
Der Avatar von Indira Sat, 21 Jan 2023 10:32:53 +0100

Indira

Pfadi

Sat, 21 Jan 2023 10:32:53 +0100

Pfadi

Hoihoi


Gönd ihr id Pfadi?

Was isch euä Namä?

Sit wänn sind ihr i dä Pfadi?

Was findäd ihr cool?

Wänn träffäd ihr eu?

Sind ihr in BuLa gsi?



wänn Nei:

wänd ihr id Pfadi?

Sind ihr i öppis anderem zum Bispil Blauring?



Ich gang hüt i nä Pfadi go schnuppärä wo ä Fründin vo mir au isch.

Wänn ich jetzt mit dä Pfadi afangä dänn närfts mich das ich das nöd scho eis Jahr früänär gmacht han. Will dänn hett ich is BuLa chönnä😭😭 Aber ich chan ja au no im 2036 als Leiterin gah😢🙂


Ja ich hoffä äs wird cool. 

Ich wür dänn i mim 2tä Lager tauft wärdä. Wiä isch das bi eu? Sind ihr im 1 oder im 2 Lager tauft wordä?

Ich bin scho megä gschpannt was ich für än Namä bechum😁 Und öb ich muäs chotzä wäg äm Tauftrank😂

Isch är bi eu schlimm gsi?


Das da obä tönt jetzt so als wür ich scho i dä Pfadi si aber ich gang eifach mal go schnuppärä 🙃😊


Glg Indira

No än schönä Tag

Melden
6
1
Der Avatar von Indira Tue, 17 Jan 2023 19:17:58 +0100

Indira

✨Liäderempfehligä✨

Tue, 17 Jan 2023 19:17:58 +0100

✨Liäderempfehligä✨

Hoihoi

Ich hoffe eu gahts allne guät😊🙃

Wänns eu schlächt gaht losi eu gärn zuä😘


I däm Blogs gahts um Liädärtipps.

Ich bruch nämlich unbedingt neui Liäder zum losä will diä wo ich im Momänt losä sind mer scho fascht verleidät🙁



Was sind eui Liäblingsliäder?

Welles würdäd ihr mir Empfehlä?



Miini Liädär wo ich sehr cool findä sind:


Whats going on vom Marvin Gaye

Mir gfallts Liäd will es ruhig und ä chlii trurig isch. Und will er drinn singt „only love can conquer hate“ das heisst so vill wie „Nur Liäbi chan Hass vertribä“❤️


Glue vo Bicep

Ich liäb dä Bass und äs isch irgändwiä au trurig😊


Mädchen auf dem Pferd äs Liäd us Bibi und Tina

Ich liäbs eifach🫶🏽🤩


Light Switch vo Charlie Puth

Das isch eifach so än Ohrwurm😂😊

(nöd soo än schlimmä)


Tender vo Blur

Isch äs mega schööns ruhigs Liäd😘

hans leider chlii z vill glost😢

deht singäts au „Love is the greatest Thing that we have“💜

han das sogar uf miis Fänschtär gschribä


Das wärs gsi mit miinä Liädempfehligä

Ich hoff äs hät eis drinn wo eu gfallt🙃🫶🏽


No än schöönä Abig und morn än schöönä Tag


Indira

Melden
9
Der Avatar von Indira Sat, 31 Dec 2022 23:57:23 +0100

Indira

💙Jahresrückblick 2022💙

Sat, 31 Dec 2022 23:57:23 +0100

💙Jahresrückblick 2022💙


Hoi hoi liebi Zambo-🌍


Es isch scho rächt lang här wo ich miin letschte Blog gschribä han darum han ich dänkt ich schrib wieder mal einä. 

Und will ich au scho letschtes Jahr en Jahresrückblick gmacht han mach ich das Jahr wieder einä.

Also viel Spass bim duräläsä. Schriibed doch än Kommi wür mich freuä🙃

aber jetzt würklich Lets go:


Jahresrückblick 2022

Ich hans 2022 scho äs rächt cools Jahr gfundä 

es hätt natürlich au es paar schattesiitä gäh aber zu dänä chum ich spöter und welles Jahr isch dänn scho perfekt?

Ich han chönnä cooli Sachä erläbä und neui Lüt kännä lärnä



Winter: Mir händ mis Zimmer neu umgschtaltet. Mir händs ganz usgrumt und neu gschtrichä😃😁



Früählig: Mir sind in Wien gsi es isch soo schön gsi😊☀️ Und ich han an with an E glüägt👒😘



Summer: d Streetparade isch mega mega cool gsi😁🤩 leider sind mir nöd ihne sondern nur deht wo d‘ Lovemobils abfahred. Aber vom M-budget Lovemobil ä M-Budget Sunnäbrüllä Becho

Ich bin go skatä und ganzi Täg i dä Badi umäglägä😴😊 mega chillig👍



Herbscht : Aldi Eröffnigsfiir isch gsi(1 September) Mer hät chönnä öppis gwünnä(Glücksrad), güäzli und pasta und so aber ich han zwei Öpfel gwunnä😤😂

Mir sind in Lohn gsi(Graubündä) 

Es isch mega schön gsi☀️💙



Winter: ja es hät Schnee gha wo ligä blibä isch😃❄️ und ich han s Zeichnä uf äm Handy, also digital entdeckt machs voll gärn🙃

Ich han es neus Handy becho und han Geburtstag gha. Und ich han Tschugger gluägt😜😁🤩🙃


Vorsätz


Mmh han ich mir no gar nonig richtig überleit

Da sind äs paar die mir grad so in Sinn cho sind😜💞


-Ziit näh fürs läsä📖💞😊


-jedä Tag Yoga machä🙄

Das schtat scho letschtes Jahr i mim Rückblick😅 ja ich muäs ebä so üäbigä machä will ich chnü Problem han. Aber diä

Üäbigä sind ächt langwiilig🥱

Ich versüächs mal😅 suscht halt nöd😂


Ja meh chunt mir jetzt grad nöd in Sinn


Uf was freu ich ich mich im 2023?


-Dä Ustusch im Wallis

I dä Schuäl chönd mir sonän Ustusch mit Schüäler*innä us äm Wallis (französische Teil)

machä. Ich gang drüü Täg zu ihrä und sie chunt drüü Täg zu mir


-Skatä🤪🛹😘


-S schöönä Wättär (hoffentlich)


Meh chunnt mir da au grad nöd ihn Sinn


Das wünsch ich mir vom 2023?


Schööns Wättär☀️✨


Cooli Ziit mit Fründä😎


Das d Rumba gsund wird(mis Meersoili)😘💞🤗😘😘😘✨✨





Jetzt chunt ni chlii än truurigä Teil😢

Und zwar d Tüüfpünkt


-Das es dä Chrieg git


-Das dä Sam gschtorbä isch😭😭😭❤️♾️

(Mis Meersoili 😘😘😘)



Ich hoff eu hät dä Blog gfallä

Ich weiss ich bin rächt knapp dra😅

Aber ja äs guets nrus Jahr und en guätä Rutsch. Rutschäd nöd us😂😘


Glg Indira

Melden
10
Der Avatar von Indira Thu, 20 Jan 2022 18:53:19 +0100

Indira

delia007

Thu, 20 Jan 2022 18:53:19 +0100

delia007

Hi liäbi Zambo-world🌍

uuund natürlich hiiiii delia007💙

schicked ihre unbedingt ä FA💛

Sie isch uuu nett, symphatisch und chatte mit ihre macht immer mega spass.💞

sie bringt mich oft zum lachä😂 und macht miini Lunä (Laune) immer bessär⚽️

Sie isch

d ie bescht😍💚🤗

e ifach supii!!!! (au im Fuässball!!!⚽️ Sie isch voll guet!👍)

l ieb❤️

i deäriich!!!💡💎😊

a ifach super im Zeichnä!!!!(und au suscht i villem)😻

0 % gemein

0 % egoistisch

7 000000000000... % nett, lieb, uufmunternd, uufgschtellt🤗💚💛💖

schicked ihre unbedingt ä FA!💙 Äs lohnt sich zu 700000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000...%

(sorry für die viele nulls😅 aber es stimmt halt💖)


Ganz liäbi Grüässli a die ganz Zambowelt und natüürlich bsunder ad delia💙💚

Indira💛💜🐹


Melden
10
Der Avatar von Indira Mon, 17 Jan 2022 18:14:15 +0100

Indira

Chan öpper Slowenisch?

Mon, 17 Jan 2022 18:14:15 +0100

Chan öpper Slowenisch?

Heyhey 

Ich han dänkt ich frög mal wider öb öpper da im Träff slowenisch chan. Ich lärns ebä grad und äs wär cool wänn ich mit öpperem Chatte chönt wo slowenisch chan. Dänn chönt dä/die mir ä chli öppis bibringä.💜💛

Also wänn du slowenisch chasch dänn mäld dich doch i dä Kommis oder im Privatchat💞

Lg Indira🦑💜💛


Melden
6
3
Der Avatar von Indira Fri, 31 Dec 2021 19:55:25 +0100

Indira

Chan öpper Slowenisch?

Fri, 31 Dec 2021 19:55:25 +0100

Chan öpper Slowenisch?

Heyhey

Ich han dänkt ich frög mal öb öpper da im Träff slowenisch chan. Ich lärns ebä grad und äs wär cool wänn ich mit öpperem Chatte chönt wo slowenisch chan. Dänn chönt dä/die mir ä chli öppis bibringä.💜💛

Also wänn du slowenisch chasch dänn mäld dich doch i dä Kommis oder im Privatchat💞

Lg Indira🦑💜💛


Melden
5
1