Inanda ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Inanda

Der Avatar von Inanda Sat, 27 Aug 2022 17:25:22 +0200

Inanda

lgbtq+

Sat, 27 Aug 2022 17:25:22 +0200

lgbtq+

Hallo Zambowelt


Ich chum gad uf de punkt, es gat um lgbtq+ und finds wichtig das jungi lüüt drüber informiert sind und au en freie ruum hend drüber z rede.

Ich bi selber queer (Pansexuell) und stoltz druff.

Ich will mit eu drüber chöne rede also schriibed gern eui frage id komentär wenn ihr wend.

Falls ihr lieber privat drüber rede wennd denn isch das au ok schicked mir eif e fa.

Und bitte kei angst ha ihr chönd mir au frage stelle wo ihr angst hend chönnted homophobisch sii und wünsche mir das die lüüt nöd aagriffe werded will alli hends recht z fröge.

A ali queere wo irgendwie angst hend was iri Familie oder umfeld drüber denked ich bi da für eu.

ich hoffe das de blog einigermasse verstendlich isch 😅


lg Inanda 🌈


ps. persönlichi frage sind au ok usser wenns über mini sexerfahrige gaht ich ha kei und würd au nöd umbedingt welle drüber rede :)

Melden
9
Der Avatar von Inanda Wed, 09 Jun 2021 15:26:56 +0200

Inanda

LOKI

Wed, 09 Jun 2021 15:26:56 +0200

LOKI

Hütt ischt Loki serie usächo

ich freue mich scho sie mit minere Familie z luege 🤩😆

mal luegä wie sie wird

Lueged ihr sie au?

Lg Inanda 💙

Melden
5
Der Avatar von Inanda Fri, 26 Feb 2021 13:08:59 +0100

Inanda

Mobbing

Fri, 26 Feb 2021 13:08:59 +0100

Mobbing

Mobbing ist in fast allen Schulen ein Problem

ich habe es selbst schon ertragen müssen

es ist nicht schön

wenn ihr irgendwann das Gefühl habt dass jemand etwas gegen euch hat und es euch spüren lässt in dann meldet es deinem Lehrer/in

oder Eltern

Wenn ihr jemanden seht der gemobbt wird dann MACHT NICHT MITT !!!!

Und wenn ihr jemanden nicht mögt dann lasst sie in Ruhe bevor ihr etwas Dummes tut (nicht böse gemeint)

und Wenn ihr das Gefühl habt das ihr gemobbt werdet aber ihr euch nicht sicher seit ich bin da ❤️❤️


Glg Inanda

Melden
14