Himmbeer04 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Himmbeer04
Kinderreporter

Der Avatar von Himmbeer04 Wed, 06 Apr 2022 17:46:11 +0200

Himmbeer04
Kinderreporter

bundeslager

Wed, 06 Apr 2022 17:46:11 +0200

bundeslager

❤️❤️❤️❤️💜💜💜💜💜

hoiiiiiiiiiiii

wer gaht alles is bula ihr münd cho es isch nur al 14 ajhr und sooo cool es sind über 32000 teihlnehmer agmeldet aber wer alles chunnt isch halt unklar.

Aber erst mal wass isch das

also wer alles i de pfadii isch weisss es wahrschinlich aber für alli aneri aso wie de name scho seit bundeslager das isch es lager wo alli oder die meisste pfadis debi sind vo de schwizzz aso richtig viel und es sich ihn gomms das isch im wallis und es isch rissig wenn du vo de einte lagersite zu de andere wotsch gahts glaub fast 3 stund oder soo das isch so krass aber ic gahn und freu mich richtig will es isch sooo geilllll es gaht übrigens 2 wuche also 14 täg.

lg himmbeer 04

Melden
Der Avatar von Himmbeer04 Fri, 25 Feb 2022 20:35:45 +0100

Himmbeer04
Kinderreporter

tehma

Fri, 25 Feb 2022 20:35:45 +0100

tehma

hoii allli zämme

eigentlich isch es mir nöd grad zlache zmute überall gahtss nur um krig zwüsche de ukraine und russland und es zieht mich efach immer und immer meh abe. Sit gester morge de 24,2,2022 am feufi am morge het de Waldimir Putin de Krig usgsproche oder reschpektiv de agriff ufd ukraine will uraine het nie en krig welle das isch de kremel Wladimir putin wo das wot niemerd susch. Wieso macht er das? Er fndet Ukraine ghört zu Russland aber Ukraine isch es freis und unhabhängis land und ghört nöd am putin. So Russland isch nöd immer Russland gsi früner isch es Sowietunion gsi dete debi sind nöd nur russland gsi sonder au

Armenien

Aserbaidschan

Estland

Georgien

Kasachstan

Kirgisien

Lettland

Litauen

Moldawien

Tadschikistan

Turkmenien

Ukraine👈

Usberkistan

Belarus

Das sind ganzi 14 Länder das isch aber frühner gsi nümme hüt. De Wladimir Putin aber findet ukraine muss wider zu eus ghöre und grifft darum ah. Ukraine het aber nöd e rissigi chance gege Russland will Russland investirt sehr viel geld is millitär also het er sehr guti grossi und modernsti usrüstig was das agaht. Jetzt wieso dut nato nöd helfe? NATO ( north atlantik Treaty Organization) = Nordatlantik Vertragsorganisation) Aso de Wladimir putin het ah sinnere asprach das de Krieg agfange hett au gseit wenn d nato de Ukraine go hhelf chunnt wird das sehr schlimmi konsequenze ha für europa. Hääää was isch de mit gmeint? Russland isch im bsitz vonere nouklear waffe das isch eh atombombe wen russlad also de putin seit das ich öppis sehr schlimms ah europa mach wenn ihr chömmed isch es praktisch für d nato klar das er mit enere atombobe droht und i dene zwei äg het er au immer meh adütige gmacht das er das meint. das mal zum fachliche. no zu de atomwaffe nöd nur russland isch im bsitz vo so einere sondern au....

USA

Russland👈

Grossbritannien

Frankreich

Volksrepublik China

Ferner Indien

Israel

Nordkorea

sie werde als die atommächte der welt genannt. und auch andere länder di früher zur sowietunion gehörten haben angst wil sie angst haben das putin gross russland zurück will das heisst die sowietunion.

ich bin aml ganz ehrlich aber was da de putinn da abzieht isch nöd schön gseit scheisse er will nur efach amcht und sich bewisse wie unzerstörbar Russland isch und das Russand gross und super uns glichzitig au no starch isch und das will er au natürlich so es bitz zeige und sich shoe und eus angst mache was eifach nur blöd isch. Ich und mini kollegine sind grad gar nöd zfride mit de politik nöd nur in Russland mir wönd nöd so lüt ahh de macht will das zeigt mir no eschlechteri zukunft ic finde mir mensch münd di welt schetzte di mir gschenkt becho hend ich denke vo gott also söttet mir eus nöd gegesitig bekäpfe und immer mächtige werde will das hilft dere welt nüt ich wühr gern vielicht mal chind ha und inne zeige das mir eus im Jahrhundert 2000 gut verstande hend und eus nöd bekämpfe münd und macht käpf ha mün und ich will au das den mis chind id zukunft cha luge und säge ich freu mich will ich bin mal ehrlich ich gseh jrtzt momentan nöd so eh glorichi zukunft will was isch scho macht macht isch eigentlich so öppis schlimms di us minere sicht wo dmcht ha söttet sind lüt wo wüssed was dwelt ide Zukunft brucht vielicht au efach jungi lüt und nöd immer di alte. Und sorry ich finds efach chinder garte wie sich de Putin ufführt meh het im chinder garte sich drüber gstritte währ de gröst de mächtigst und de coolst isch aber isch de putin es chind neiiiiiiiii er isch 69 und jetzt machd er soo sache ich finds efach unverantworlich und efach blöd.



ahhh alli Chind di us de Ukraine chömmed und dete au verwandti hend es tut mehr soo leid was dete passirt und ich hoffe es gaht eu odr dene dete gut ich wühr ja sooo gern helfe.


schiked es blaus herz id kommis wenn er alles dure glese hend und was ihr dezu findet und eui meinig und intepretation bin scho ganz ufgregt


💙💛💚💙💛💚

ich bin au immer da und han es offnigs ohr für frage ob i de kommis oder privat über alli tehme und was ich ganz gut kenn sind ängst💙💙💙💙💙



schöne abig Himmbeer04

Melden
1
6
1
Der Avatar von Himmbeer04 Tue, 25 Jan 2022 15:55:02 +0100

Himmbeer04
Kinderreporter

ohhhh neiii

Tue, 25 Jan 2022 15:55:02 +0100

ohhhh neiii

hoi ich bin mich gester go teschte gange un vo 15-20 min ischd nachricht cho das ich corona han😭😭😭😭😭😭😭 selber gahts mir nöd so gut🤒 ja ich freu mich jetzt nöd aber ha mich jetzt gut i grichtet um es bitzlis positive usezih.




💜💜💜💜💜




eu en schöne tag






💙💙💙💙💙

Melden
4
6
Der Avatar von Himmbeer04 Sun, 16 Jan 2022 17:44:57 +0100

Himmbeer04
Kinderreporter

sich wohlfühlen

Sun, 16 Jan 2022 17:44:57 +0100

sich wohlfühlen

heyyy zambowält

ich wot mich erst mal entschuldige das ich soo lang nümme online gsi bin han efach mega viel no umd ohre gah aber ich fang jetzt mal ah.

🚶‍♀️hüt gahts drum sich i sim eigene körper wohl zfühle. mega vieli jugendlchi im alter 12 -16 oder noh meh aber au vor allem meitli fühled sich ihrem Körper nöd wohl wie zum bispiel ich bin z dick ohh nei🤦‍♀️ mini haar💇 wi gsehnt die den us . Genau das kenn ich zu gut und ich glaub vili vo eu au schribets id kommis👇wie es bi eu isch. mengs stahn ich soo vor em spiegel und säg mir soo ohh nei min buch soo dich nei mini hüft miss gsicht erscht soo wot ich min buch doch nöd im backleid 👙zeige nei abneh ich muss abneh aber en artzt het mal gseit um so meh meh seit me seg zdick wird mehrs auu ich und au anerderi münd lerne das meh gut isch wie meh isch und ja jede het nach em zmittag es büchli und jede het e chli speck aber zum glück will es isch soo wichtig. aber ich ha mal you tub gah abr alli viedeos wo ich det gseh han sind alli meitli soo perfekt gsi und das het mich no mehh gschwächt 🤦‍♀️ will cih mich ehh nonig gut gfunde han also han ichs glöscht. aber wenn ich mengisch fescht brülle muss wege dem stahn ich au wider uf gang go jogge🏃‍♀️ oder entspann 💆mich und säg ich bin gut und irgendwen chunnt das gfühl wider den machichs genau gliche will irgendwenn hörts uf. und bi de meitli verändert sich de körper scho mit zehni langsam aber ganz langsam meh bechunt rundige a de hüft will wen meh schwangr isch muss meh den das gwicht au träge🤰 und das chan oft dezu uslöse ohh nei jetzt bin ich soo breit ich ha mehh fet aber das isch soo normal will da passirt bi jedem und villicht nöd glich schnell aber bi jedem.




Also ich hoffe es het eu gfalle 💜💜




schribed eui erfärig id kommis👇






und Aufstehen Krone 👑 aufsezten und weiter gehen





gute start morn tschüssi👐

Melden
15
Der Avatar von Himmbeer04 Thu, 19 Aug 2021 21:11:11 +0200

Himmbeer04
Kinderreporter

Zambo bus Idee 💡

Thu, 19 Aug 2021 21:11:11 +0200

Zambo bus Idee 💡

Ich ha e Zambo Bus Idee aber ich wot mich no entschuldige das ich mich scho so lang nüme gmulde han ich ha so viel umd ohre gah und i de ferie han ich efach müsse Chili abecho



💡 Angst ich wür gern zumbispiel im em e potcast überd angst zrede ich selber wär au bereit dezu über mini angst zrede ich han e sehr belastendi und starchi angst es hintered mich sehr oft im lebe und ich fänds cool über das gfühl zrede will das kennt jede



alles liebi himmbeer04

Melden
11
Zurück
1
2345
8Vorwärts