Europapark06 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Europapark06

Der Avatar von Europapark06 Wed, 21 Feb 2018 17:52:17 +0100

Europapark06

Fuessballtunier = Mini Klass isch witer!!!

Wed, 21 Feb 2018 17:52:17 +0100

Fuessballtunier = Mini Klass isch witer!!!

Dört wo ich wohne gets jedes johr es Fuessballtunier (Also nur vode 3 bis zur 6 Klass). Und dänn chame halt e gruppe zämmestelle und e Name ussuche. Mini gruppe heisst: Pizzapackung (off de Name isch nur de schlimmst us minnere Klass cho). Aber bi dämm tunier gälte eigentlech di gliche regle wi bim "Normale Fuessball"


Also mini Klass hätt hütt gpielt und sie sind witer cho! ❤


(also nur zur Info: es spiele alli däge alli also 3. & 4. Klass und 5. & 6. Klass ! Und am schluss gets halt für die erschte drüü plätz e Pokal und fuessball und abem 4. platz gits nur e fuessball)


Wie findet ihr de Name "Pizzapackung?"

Aber ich hoffe mer sind wenigstens offum 3. platz


Ich hoffe dass ihr minnere klass vell glück wünschet und ich würd mech megaaaa freue wênn ihr sozusäge de Name vo minnere Mannschaft ehrlech düent bewärte!


Ich hoffe euch hett mi chline vort

rag über das erfreute Thema interessiert!


Ich wünsch euch no en schöne obig!


Lg Europapark06  😀










Melden
1
1
Der Avatar von Europapark06 Tue, 23 May 2017 21:17:02 +0200

Europapark06

Selber Radio machen

Tue, 23 May 2017 21:17:02 +0200

Selber Radio machen

Ich habe mit meiner Klasse und anderen Klassen selber Radio gemacht😍

Es hat uns allen spass gemacht. Ich bin 3-Mal drann gekommen. Ich habe die Sportnachrichten, und erklärt wie ein Hörbuch gemacht wird und ein Witz erzählt. Es haben sogar ein paar Leute im Radio zugehört.

Und bei unserem Quiz haben sogar Leute angerufen. Aber wir haben viel Vorbereiten müssen. Aber die ganze Arbeit hat sich gelohnt.


RADIO SELBER MACHEN IST ECHTMEGA COOL!!!!!!!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😍😍😍😍😍🙂🙂🙂😆😆😁😁😁😁😄😄😄😄😄😄☺☺☺☺☺☺😊😊😊😊😊😊

Melden
2
Der Avatar von Europapark06 Sat, 11 Mar 2017 13:39:01 +0100

Europapark06

Bibi und Tina 4

Sat, 11 Mar 2017 13:39:01 +0100

Bibi und Tina 4

Ich bin geschter ids Kino gange Bibi und Tina 4 goluege.....
Dä film isch cool gsi😎
Und ich han au no e frag:
Sind ihr scho Bibi und Tina 4 goluege?
Wann ja wie hünt ihr de film gfunde...?
Lg Europapark06 (Jessica)
🤔
Melden
1
Zurück
1
2Vorwärts