Emi14 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Emi14
Kinderreporter

Der Avatar von Emi14 Wed, 17 Jan 2024 15:01:17 +0100

Emi14
Kinderreporter

Fründschafte

Wed, 17 Jan 2024 15:01:17 +0100

Fründschafte

Hallo alli zämme hüt würd ich gärn e Blog schriebe über Fründschafte.

Ich weiss es git vieli verschiedeni Arte vo Fründschafte.Wie z.b


Fernfrünschafte:

Für vieli isch e Fernfründschaft z.B e Brieffrünschaft. Ich selber ha au e richhtig gueti Fründin wo in Züri läbt.Ich kenn sie sit ihrer Geburt und sit paar Johre schicke mir uns immer wieder hi und här Post. Das isch mega toll will e SMS isch zwar au toll aber e Brief isch halt no töller. Mindestens ei mol im Johr könne mir uns denn au träffe. Mittlerwile het sie au e Handy und mir schriebe zämme e Gschicht (sin nonig sowit) ,e anderi art vo Fernfründschaft seh ich bi minere guete Fründin Hazel3 wo mir uns vo einem halbe Johr kenneglernt hän, han ich ihre vo SRF Kids verzehlt. mittlerwile het sie do richtig gueti Fründinne gfunde,nur übers chatte und sie wohne alli in andere Kantön (es git sogar e Radiosendig mit ihre de Hildegard und de Cece :) )


BFF:

Eini vo dänne wär ich au gärn gsi. Ich hätt mir immer so gärn mini "mini Bestifrünndin" gwünscht.Immer nur mir zwei me ka sich alles avertraue und me stoht für sich ih. Bis jetzt han ich aber nur so Fründschafte erlebt wo zerscht unzertrännlich gsi sin und denn plötzlich bumm sie hän sich nüm gärn kha. Irgendwie trurig. Usserdem find ich s letzte F bi BFf also für immer überflüssig. Bi de meiste Lüt (und das isch au ganz normal ) gönn irgendwenn jo d'Intresse usenander. Wobi ich nit möcht sage das es kei für immer git.


Gruppefründschafte:

In soeinere bin ich immoment . Ich ha fünf extrem tolli Frünndine und mir sin Insgesamt sechs Lüt.Das isch sau praktisch für dreier und zweier arbeite. Mir sin 6 verschiedeni Lüt was au guet so isch . Leider kas bi sovielne Lüt immer wieder zu Meinigsverschiedenheite ko,aber bis jetzt hets no kei Stritt gäh. Achtung mini parteiischi Meinig:Immoment sehts irgendwie so us als würde sich zwei vo uns 6ne bitzeli abschotte. Das ka mängmol recht nerve. Aber viellicht reagier ich eifach über.

Liebi Grüess euri Emi14


Ps: In was für ere Frünschaft sind ihr immoment ?

Händ ihr in eurer Klass e super Fründ/in

Was meined ihr zu Gruppefründschafte?

Händ ihr e Brieffründ/in

Was isch euch an ere Fründschaft extrem wichtig?


Pss: No e Gruss an zwei Lüt

Tikaani Schad das du muesch vom Treff goh. Wahrschinlich erinnerisch du dich gar nüm an mich ;) Aber vo ich öpper vo vier uf de Träff ko bin bisch du eini gsi wo ich am hüfigste chattet ha :) Wünsch dr no e schöns Läbe


Hazel3 Ok du bisch wahrschinlich immoment eini vo de meist markierte Personne im Träff 😜Ich find dis Aragement im Träff eifach meeeggggaaaa und find so toll dich als Frünndin zha. Du unterhaltisch uns in de Znünipause immer so guet mit dine Spieli und jede wo dich als Fründinn het het e riese Glück. Ha dich meeggga lieb ♥♥♥♥♥♥


Psss: Ich glaub im Fall e Fründschaft bestoht us Vertraue und Rücksicht. Wem me das nit het wie ka mes denn vom andere Verlange? Und wenn inerer Fründschaft s nit so lauft suched nit immer bim andere de Fähler sondern fönd mol bi euch a ;) Mängnol ka me aber wirklich nüt drfür

Melden
9
Der Avatar von Emi14 Fri, 29 Dec 2023 22:20:16 +0100

Emi14
Kinderreporter

Der Job einer Autorin

Fri, 29 Dec 2023 22:20:16 +0100

Der Job einer Autorin

Hallo 🙋‍♀️ ich noch mal

Gerade viel mir wieder ein Mal eine Idee für einen Podcast ein.Oder für die Kids News. Mich würde extrem interessieren wie so ein Buch entstehen tut.Was für eine Motivation hat der oder die Autor/in ? Ich selber schreibe sehr gerne und habe auch gute Ideen glaube ich aber mir fehlt so was wie die Grammatik.Das tönt jetzt langweilig aber es ist extrem wichtig für ein gutes Buch . Einer meiner Lieblingsautorinnen ist aus Deutschland und heisst Tanja Stewens .Sie schrieb z.B Woodwalkers und darf darüber sogar einen Film drehen. Also wäre meine Frage für einen Podcast z.B Wie entsteht ein Buch ? Und Was für Motivation und Druck gehört dazu ?


Schreibt ihr selber gerne ?

Kennt ihr Tanja Stewens ?

Würde euch so ein Podcast interessieren?

Liebe Grüsse Emi14



Melden
3
Der Avatar von Emi14 Fri, 29 Dec 2023 22:09:38 +0100

Emi14
Kinderreporter

Bücher 📚 ❤️

Fri, 29 Dec 2023 22:09:38 +0100

Bücher 📚 ❤️

Huhu alle zusammen

Ich hoffe es geht euch allen gut und ihr freut euch aufs neue Jahr ;) Fürs neue Jahr habe ich mir schon zwei Vorsätze gemacht .Zum einten möchte ich zu allem Ja sagen was nicht unmoralisch ist . Ich weiss nicht wie lange das klappt da ich ziemlich egoistisch bin und viel zu schnell nein sage . Es sollte mir helfen vielleicht wieder ein bisschen näher an meine Geschwister zu kommen weil für die bin ich eigentlich die die alle anderen nervt .Wobei unrecht haben sie eben auch nicht 🫣.Diese Idee habe ich eben auch von einem Buch da der Hauptcharakter sich dies zum Vorsatz gemacht hatte da er wenn er einmal sterben wird sich nie einen Vorwurf machen könnten das er jemandem nein gesagt hat . Leider stirbt diese wundervolle Person dann auch 😩. Kennt ihr dieses Gefühl wenn ihr komplett in ein Buch versinkt und alles mitfühlen könnt ? Wenn es peinlich wird dann mache ich z.B kurz die Augen zu und winde mich . Wenn ich Angst bekomme gehe ich oft an einen lebhaften Ort oder am Abend lege ich das Buch weg. Das ist doch das wunderbare man fühlt alles . Für mich ist ein Buch eine sehr günstige Option zum verrissen an einen Ort wo noch alles gut ist . Ach was würden wir nur ohne Bücher tun .Liebe Grüsse Emi14


Ps:Bitte beantwortet noch die folgenden Fragen und liebe Grüsse an @Hazel3 die auch eine sehr grosse Leseratte ist ☺️


Lest ihr gerne? Wenn ja welches Genre


Kennt ihr Woodwalkers und wusstet ihr das es ein Film dazu geben wird?


Lieber Handy oder Buch ?


Markiert doch noch in den Kommentaren euer Lieblingsbuch,wer weiss vielleicht kennen und lieben das ja noch andere ✨


Melden
1
Der Avatar von Emi14 Tue, 31 Oct 2023 22:27:31 +0100

Emi14
Kinderreporter

Basel🖤🤍

Tue, 31 Oct 2023 22:27:31 +0100

Basel🖤🤍

Hallo alli zämme

Ich ha wieder mol sehr viel verschiedeni Theme worüber ich schriebe kha,also würds mich freue, wenn ihr mit mir über eins vo dene Theme könn rede,also ich weiss s'Hauptthema isch Basel will ich s mol lustig gfunde ha über de eigeni Kanton e Blog zschriebe. Wenn ihr wänd könnd ihr s jo aumol mache.


Fuessball😥:

Ich bi e sehr liedeschaftliche Fc Basel Fan und bi dänne laufts grad Katastrophal. Hingege zu Züri oder zu YB häm mir afangs Summer eigentlich s'ganze Team usgwechslet und jetzt hän sie wortwörlich de Vogel abgschosse (Trainer Heiko Vogel gführt) Es isch grad zum verzwiefle! Im letzte Monat häm mir kei einzigs Goal gschosse!!!!! Und au no blöd isch es das min Coucusin (Fc Züri Fan) dem han ich gseit, das de FC Basel an Wienachte (vo mir uns wieder sehn) vor Züri isch😅😱Für welle Club sind ihr? Und sind eigentlich fast nur Buebe wo das interessiert?


Herbstmäss:

Wie d Hazel3 scho gschriebe het, het bi uns d'Herbstmäss agfange. Per Zufall häm mir und e paar anderi Fründinnen uns an de gliche Bahn troffe und sind uf die glichi Bahn gange.Puh isch das stressig gsi als ersti druf zko. Wärs mir nit glaubt,per Zufall seht me uns im Bricht über d'Basler Herbstmess vom letzte Samstig in de SRF Tagesschau😅🤣.Nögschti Wuche mache mir denn au no e lutsigs Tuschspiel, vo ich wenn die andere s ok gänn au nomol schrieb. Uf jede Fall freu ich mich uf die nögschte zwei schöne/türe Wuche (so lang goht nämlich d'Mäss)

Sind ihr schomol an de Herbstmäss in Basel gsi? Oder an ere andere Herbstmäss?


Fasnachtsvorbereitige:

Wie vieli vo euch wüsse, hän mir in Basel e Weltkulturerb namens Basler Fasnacht. Dad isch zwar erscht Endi Feburar aber mir dünn uns scho s ganze Johr druf vorbereite.Z.B das mir unseri Instrument mün übe vor allem d Märsch. Bi dr Fasnacht gits zwei Hauptarte vo Glyygene (Gruppen) : Traditionelle Glygee und Guggemusigg. Ich bi innere traditionelle vo zwei Instrumment gspielt werde. Zum eine d'Trummle und zum andere s'Piccolo. Ich spiel Piccolo,das heisst ich muess über s Johr d Märsch uswendig lerne.Und bin für d Melodie zuständig.Jedefalls wüsse mir jetzt scho was für e Suijet (Thema) mir hän , also nach wellem Suijet mir uns verkleide und mir sin scho goh Larve Kaschiere (Masken selber machen) Kenned ihr öpper wo au Fasnacht macht?Wenn jä makieret ihn. Sin ihr scho mol an de Baslerfasnacht gsi? Und gits dötte wo ihr woned au Fasnacht oder Fasching?


No zum Schluss:

Händ ihr gwüsst, für alli wo d'Schwiizernati im Fuessball verfolged,sie spiele s nögschte Heimspiel bi uns in Basel❤🤍Nur leide gits kei Tickets me:( Mol luege viellicht find ich no paar.


So danke viel mol an die wo bis jetzt glässe hän, das isch es also was bi mir in Basel grad alles lauft:) Diesmol du ich nid grüesse aber bim nögschte Blog wird die Person grüsst wo am meiste in de Kommentär kommentier😅😅😅

Liebi Grüess euri Emi14



Melden
5
2
Der Avatar von Emi14 Tue, 24 Oct 2023 23:17:45 +0200

Emi14
Kinderreporter

Endlich draussen !

Tue, 24 Oct 2023 23:17:45 +0200

Endlich draussen !

Hallo allimitenand

Min erschte Podcast isch dusse und ich ha mega Freud.Au wenn ich nid grad de Priis wird beko fürs dütliche Rede so hets mir doch mega Spass gmacht. Ich ha me über d Musikwelt erfahre und vo de Cachita und ihrem Produzent e Hutnoche ihrblick beko wie me denn e so e Song macht.Ich würd mich mega freue wenn paar vo euch ihn würde loose,euri Emi14 🥰

Liebi Grüess an:

Hazel3 Hildegard wo scho mit mir über das Thema gredet hän bevor de Podcast überhaupt dusse gsi isch ❤️

Melden
8
Der Avatar von Emi14 Sat, 21 Oct 2023 14:45:44 +0200

Emi14
Kinderreporter

Tennis,Tennis,Tennis und nomol Tennis🎾

Sat, 21 Oct 2023 14:45:44 +0200

Tennis,Tennis,Tennis und nomol Tennis🎾

Hallo an die ganzi SRF Kids-🌍

Hüt isch e astrengende und mega tolle Tag gsi (er isch nonig verbi)

Agfange hets dodrmit das ich uns vier anderi Kinder vom Suter Begg (e Bäckerei ) Tickets für d'Swiss Indoors beko händ. Für alli wo nid wüsse was d'Swiss Indoors sin: Es isch s drittgrösste Tennis Halle Turnier wo jetzt grad in Basel stattfindet. Uf jede Fall sin mir hüte am Morge an d'Swiss Indoors gange und hän e Match agluegt und an verschiedene Wettbewerb mitgmacht. Obwohl hüt "nume" d'Qualifikatione gsi sind isch es richtig spannend worde. De Match het uf em Center Court (Hauptplatz) stattgfunde und mir hän alli ganz still müsse sie. Am halbi zwei sin mir denn scho wieder dusse gsi, will zwei vo de andere Kinder wieder hän müesse hei goh. Also sin mir wieder usse gange. S'Problem isch gsi die andere zwei hän so Hunger ka, das sie sich dötte öppis Zmittag kauft hän (zwei Hotdogs=15 Franke🤨😮)


Also mir sin denn ebe am halbi 2 dusse gsi,doch plöztlich isch mir igalle "oh **** " vom Eins bis am 2 findet e Autogrammstund vom e andere Schwiezertennisspieler statt.Wer das isch münd ihr, wenn ihr s Foti allueget selber ussefinde 😆Wenn ihr s wüsset schriebet es doch bitte in d'Kommis . Jedefalls sin halt kei Trämli gfahre wägere so e blöde Demo.


Also hän mir no 35Minuet ziit kha. Mir sind grennt durch de Tunnel, wo uns unsere Glücksbringer (de Vater vo de andere zwei Kinder ) het könne mit em Auto abhole. Dä isch so schnell gfahre das mir innerhalb vo drei Minute doch no dötte akoh sin, wo mir aber ebefalls nomol hän müesse durch d'Stadt renne. Doch denn endlich sim mir bim IWB City Center akoh wo mir dä Tennisspieler troffe hän. Er isch sehr e sympatische gsi het mit uns Föteli gmacht und er het uns no Autogramms gäh . Wo ich im den gseit ha (Achtung Tipp 2) das er bi uns numme no als Sänger bekannt isch, het er afange Lache und gseit das sig sin neue Job . Uf em Foti bin ich grad no usser Atem vom renne😂. Viellicht gön mir denn e nomol ans Turnier und zoobe no an Fuessballmatch FC Basel-Servette. Puh ganz schön stressig😅🤯Liebi Grüess no an

Hazel3 Hildegard Borcoll321 euri Emi14

(do ich nid alli ka grüesse, grüess ich eigentlich immer die, won ich am meiste due chatte)


Interessiered ihr euch für Tennis?

Wenn jä gönd ihr an d Swissindoors?

Oder sind ihr am Turnier in Gstaad gsi?



Ein Bild zum Beitrag Tennis,Tennis,Tennis und nomol Tennis🎾
Melden
6
Der Avatar von Emi14 Sun, 15 Oct 2023 21:51:44 +0200

Emi14
Kinderreporter

Podcast Idee Nr.2

Sun, 15 Oct 2023 21:51:44 +0200

Podcast Idee Nr.2

Hallo alli zämme

Ich bis nomol😅Mir isch nomol e Idee für e Podcast ko,sorry wenn das öpper vo euch nervt und däjenigi sich überlegt ob ich nid eifach mol ruhig ka bliebe in dem Thema😬


Es git jo scho de Podcast über, wie entstoht e Fernsehsendig (übrigens e sehr e tolle Podcast 😍) also könnt me jo au dorüber ein mach wie e Radiosendig entstoht.Will es gäbt do no interessanti Froge mit de Hauptfrog:


Bruchts e Radiosendig hützutage überhaupt no?


Will nurscho bim SRF gits 3. verschiedeni Radiosendige plus Zamboo am Wuchenend wobei die wohl nit sött zähle . Ich würd gern vo euch wüsse ob ihr überhaupt no Radio lose und wenn jä wo? Oder längt euch Spotify scho ? Würd mich wieder über Kommentär freue und über e Feedback ob me das als Podcast könnt nä oder ob’s halt eifach unnötig isch will's das mit de Fernsehsendig jo scho git . Liebi Grüess und ich verspich euch ich loh euch jetzt e Ziit mit dem Thema in Ruhe euri

Emi14 ❤️


Grüss an :

Hazel3 Hildegard wo mir nachem letzte Blog sofort gantwortet het und an d Askia


Anna Zöllig

Angela Haas

Hannah Phillipsen

Michèle Rüedi

Und natürlich wieder an alli andere Zuständige 😊


Melden
1
Der Avatar von Emi14 Sat, 14 Oct 2023 21:47:50 +0200

Emi14
Kinderreporter

Idee für e Podcast

Sat, 14 Oct 2023 21:47:50 +0200

Idee für e Podcast

Hallo alli mitenand 👋🏻

Ich ha hüt e Idee ka für e Podcast und zwar ob me mol bi eme Awalt oder bim Gricht döff hinter d'Kulisse go luege. Will ich glaub die meiste vo uns, wenn sie an e Richter und e Awalt dänke chöme ihne d'Film in Sinn:


E Richter treit e schwarze Rock (oder so) , er het e wissi Perücke und e brunns Klopfdingsdabums wo usseht wie e Hämmerli.Usserdem sitzt er uf eme Podest.D'Staatsawält sind immer die "böse" oder die "nervige"Die Aklagte sind immer unschuldig und es git um sie e riese Prozess.Gfühlt die ganz Stadt duett mitfiebere das de Aklagti frei kunnt, und wenn's klappt gits e riese Gejubel 😜


Aber stimmt das würklich alles? (Ok,so naiv bin ich nid😂) Und was isch de Unterschied zwüsche Stroofgricht und Zivilgricht? Und no ganz viel witteri Frooge ....


Würd euch das Thema au interessiere? Und händ ihr schomol so Film gseh wo s'Gricht e Roole gspielt het?

Würd mich über euri ehrliche Feedbacks freue euri Emi14☺

Ps: Ich han's Glück kah das ich erst grad e Podcast ha dörfe mache und ich verstands wenn ich wäge dem sozusage "gspeert" bin will's jo no ganz vieli anderi Kinder do bi Zamboo git.


Bsonderi Grüss an die wo mit mir de Reporter:inne Kurs gmacht hän: (Wo ich de Name no weiss😬)

Hazel3 Hildegard Borcoll321 MaryPoppins ...

Sonst no Grüss:

Natürlich an die liebi Askia


Angela Haas

Hannah Phillipsen

Anna Zöllig

Michèle Rüedi

Und natürlich an alli andere vom SRF Kids Team:)

Melden
5
Der Avatar von Emi14 Sat, 19 Aug 2023 23:04:45 +0200

Emi14
Kinderreporter

SRF Kids Treff

Sat, 19 Aug 2023 23:04:45 +0200

SRF Kids Treff

Hallo liebe Zamboo- Welt

Heute bin ich nach einer Weile wieder mal im Treff und wollte mit euch über ein aktuelleres Thema hier auf dem Treff reden. Und zwar die Benutzung des Treffs. Einige von euch haben wie ich wahrscheinlich von SRF, eine Umfrage geschickt bekommen, was wir machen könnten, das der Treff besser wird und wieso ich ihn nicht so oft benutzte. Das ich fast nicht mehr auf dem Treff bin, liegt sicher auch an den Social Medien. Wieso sollte man hier sein, wenn es z.B auf Snapchat, Insta oder Tiktok viel cooler und einfacher ist als hier? Und ich glaube genau das ist der Punkt. Der Treff an sich ist halt schon eine coole Idee, auch für die, die noch kein Social Media haben dürften. Doch viele von uns (mich eingeschlossen ) sind sobald wir Social Media benutzen dürfen einfach nur noch faul . Wieso sollten wir auf den Treff gehen und uns dann auch noch einloggen wenn wir einfach eine App öffnen könnten ? Deshalb fände ich es cool wenn es den SRF Kids Treff sowohl auf dem Browser gäbe als auch als App. Was mich auch manchmal sehr stört, ist es wenn es einfach so kurze Blogs gibt wie z.B bin gerade online . Nun habe ich fragen an euch:

Was wäre eure Lösung für dieses Problem ?

Was findet ihr blöd oder nervig am Treff ?

Was ist nach eurer Meinung ziemlich cool hier ?

Und wie oft seid ihr ehrlicherweise hier?

Liebe Grüsse eure Emi14

Ps: Ich fände es cool, wenn einer der Erwachsenen dazu etwas zu sagen hat.

Melden
11
Der Avatar von Emi14 Mon, 09 Aug 2021 19:27:48 +0200

Emi14
Kinderreporter

Jurten und Kamelreiten 🐫

Mon, 09 Aug 2021 19:27:48 +0200

Jurten und Kamelreiten 🐫

Liebe Zambo-🌍

Ich schreibe endlich einmal wieder einen Blog weil mir zum einten oft Ideen fehlen und zum anderen ich einfach nicht oft auf Zambo bin. Aber ich freue mich wieder hier zu sein.😀😀Ich bin gerade in der letzten Woche Sommerferien.Heute hatte meine Mutter eine Überaschung für uns.Wir sind losgefahren und haben unsere Mutter mit Fragen gelöchert aber sie sagte uns nicht wohin es ging.Nach etwa einer Stunde Autofahrt haben wir im Emmental auf einem Bauernhof parkiert.Uns Kinder standen allen ein großes Fragezeichen ⁉️ im Kopf und wir fragten was wir hier sollen.Dann wir in das Innere des Bauernhofes gegangen.Dann sahen wir die Jurten.Wenn ihr nicht wisst was Jurten sind dann kann ich euch dass nicht so genau erklären weil ich nicht so gut im erklären bin.Es war jedenfalls sehr gemütlich.Es gab dort Kamele 🐫 ,viele Schaffe ,Ziegen und einen Pfau 🦚.Am Nachmittag gingen wir dann eine Stunde Kamelreiten.Es war sehr lustig vor allem als das Kamel am Boden lag und man drauf saß, und das Kamel dann aufstand.😂Ich empfehle es sehr.Jetzt grillen wir gemütlich mit einer anderen Familie.Morgen wollen wir noch in einen See baden gehen.Liebe Grüße eure Emi14 👩🏽

Melden
4
1
Zurück
1
23Vorwärts