Daaaarum ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Daaaarum

Der Avatar von Daaaarum Sun, 11 Sep 2016 12:01:08 +0200

Daaaarum

Sommerferie

Sun, 11 Sep 2016 12:01:08 +0200

Sommerferie

Ich weiss das chunt jetzt es bitzli spat aber ich will eu trotzdem öppis vo mine Summerferiä verzellä. Also mier hend in Züri 5 Woche Ferien und ich bin 3 e halb Woche in Amerika gsi! Es sich uh cool gshi mier hend so vill Tier und Natur gseh und 20 Minute später si mer innere Grossstadt wie San Francisco gstande. Mier hend s Indianerreservat bi Sunneufgang gsehe und sind in LA es Frozen Yoghurt go essä (sehr fein übrigens ) . Ich hab kein beschtä Moment will alles uh mega lässig gshi sich! Wo bisch du i de Freie gshi und was isch din beschtä Moment gshi?
Melden
Der Avatar von Daaaarum Sat, 30 Apr 2016 20:15:49 +0200

Daaaarum

Ferien

Sat, 30 Apr 2016 20:15:49 +0200

Ferien

Freie sind öpis tolls also ich kenn kein Kind wo Ferie nöd gern hät ! Also mier händ grad Ferie und die erschti Wuche isch scho Verbi. Sie isch aber mega cool gshi ! Ich bin imene Ferienkurs gshi. Usserdem bin ich am Mittwoch i de MyZambo Sändig gshi mit emgshegshe Tschanz. Wer hat mich gshe ? Ich bin die mit em Dont Care T-Shirt gshi. Hier Händ jetzt no e Woche frei. Und iehr ?
Melden
Der Avatar von Daaaarum Wed, 30 Sep 2015 19:53:21 +0200

Daaaarum

Herbstferien

Wed, 30 Sep 2015 19:53:21 +0200

Herbstferien

Hallo zusammen,

was macht ihr in den Herbstferien ?

Ich gehe in der ersten Woche ins Tessin. Mit einer guten Kollegin ! Ich freue mich mega !

Und in der zweiten Woche gehe ich mit meiner Besten Freundin nach Deutschland !🙃

Schöne Herbstferien 😜
Melden