wal9 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin wal9

Der Avatar von wal9 Wed, 05 Apr 2023 17:09:46 +0200

wal9

Podcast Idee💡🌍

Wed, 05 Apr 2023 17:09:46 +0200

Podcast Idee💡🌍

hoi zäme

Mir isch letschit en Idee für e neui Zambobus podcast in sinn cho und zwar:

Ich fänds meeeega spannend wenn mer e Biolog*in/Zoolog*in oder Meeresbiolog*in treffe chönt. Ich weiss es isch nöd so einfach i de Schwiz en Meeresbiolog*in z finde, wil mir ja keis Meer hend🙃🌊.

Wie ich überhaubt uf d Idee cho bin:

Biologin🌱, Meersbiologin🌊 oder Walforscherin🐳 (Wal sind mini Lieblingstier)isch eine fo mine Traumbrüef, wil ich d Natur und au s Meer mega spannend und es wichtigs Thema. Ich würd gern so öper känelerne zum mal en gnauere Iblick i de Bruef z ha. Leider kenn ich niemert wo de Bruef usüebt und hetti au gern es Vorbild aber ich kenn kei🙁. Ich finds mega wichtig allgemein über s Thema Natur und au s Meer z rede wil es het en enorme Ifluss auf eus , aber isch extrem in gfahr. Es sind au 70% vo de Erde🌍 mit Wasser bedeckt und Wal sind extrem wichtig für s Ökosystem und Umwelt. S freut mich wenn ihr bis dehi glese hend es nimmt mich wunder was eue Traumbruef isch( Ich han au no ganz vil anderi)?

Es würd mich meega freue wenn s Zambo team en Podcast drüber mache chönt.

lg wal9.

Angela Haas MichelBirri Anna Zöllig Michèle Rüedi Raphael Labhart Dania Sulzer Damian Haas Viviane Müller

Melden
8
Der Avatar von wal9 Sat, 11 Feb 2023 13:32:31 +0100

wal9

Ich melde mich auch mal wieder🙃

Sat, 11 Feb 2023 13:32:31 +0100

Ich melde mich auch mal wieder🙃

Hallo zeme

Ich han denkt das ich mich au wider emol melde und biz opis verzelle. Wege de Autokorektur(und wil ich ful bin schribe ich de Blog uf Hochdütsch)Also:

Vermutlich wird dieser Blog eher länger und sehr unnötig. Wenn ihr Lust habt lest ihn euch doch trotzdem durch.😉

1. Schule

In dem Kanton indem ich wohne ist es so, dass man nach der Primarschule entweder in die Sek oder ins Gymi kann. Man kann jedoch nur ins Gymi wenn man eine Prüfung besteht und nachher gibt es noch eine Probezeit wo man auch noch rausfliegen kann. Wenn man dies nicht schafft kommt man in die Sek. Man kann aber von der Sek aus später versuchen ins Gymi zu kommen. Ich bin im Gymi und mir gefällt meine neue Klasse meeeeega gut ich habe viele neue Freunde gefunden und neue Erfahrungen gemacht. Die Probezeit habe ich auch bestanden🥳. Die Schule ist auch unteranderem der Grund weshalb ich schon lange nichts mehr geschrieben habe. In welcher Klasse seid ihr und wie gefällt es euch?

2. Veränderung von Zambo

Vielleicht geht es nur mir so, aber ich denke der Treff hat sich recht verändert. Damit meine ich, dass viele Mitglieder die echt coole Blogs geschrieben haben nur zu alt sind. Ausserdem gibt es viele Kurze und nicht so "qualitativ gute " Blogs. Dies soll keine Kritik sein und mit gefällt es trotzdem recht gut hier. Ich hoffe ihr versteht mich.

3.Ferien

Ich habe ab heute Ferien und werde eine Woche nach Italien gehen. Was macht ihr in den Ferien ?


So das wars. Soll ich noch einen 2 Teil machen oder findet ihr so etwas langwiilig. Schreibt doch in die Kommentare wie ihr diesen Blog findet

Lg und schöne Ferien

Wal9

Melden
5
Der Avatar von wal9 Wed, 02 Mar 2022 19:53:51 +0100

wal9

Aktion Ukraine

Wed, 02 Mar 2022 19:53:51 +0100

Aktion Ukraine

hi zemme das isch grad en supperschnelle Blog und es gat um de Kettebrief


💙💛🇺🇦UKRAINE

Heute Abend um 20 Uhr werden die Kirchenglocken läuten.🔔🔔🔔

Schaltet auch die Lichter in Euren Häusern solange aus, um

Putin zu zeigen, dass wir lieber im Dunkeln 🌚sitzen als sein Gas 💨und Öl zu kaufen.

Dies ist eine Aktion, die europaweit🇪🇺und zeitgleich in London (19 Uhr), Zentraleuropa (wir), Kiew (21 Uhr) und Moskau (22 Uhr) stattfindet.

Leitet diese Nachricht bitte weiter.📧

bitte machet mit und leitet das witer🙏🙏

ich muess jetz of wil die Aktion jetz denn los gaht

Glg wal9

Melden
10
1
Der Avatar von wal9 Wed, 23 Feb 2022 13:12:22 +0100

wal9

Neue Umweltschutz Aktion

Wed, 23 Feb 2022 13:12:22 +0100

Neue Umweltschutz Aktion

Hi zeme

Mir isch d umwelt sehr wichtig und drum han ich denkt ich mach uf Zambo e Umweltschutz Aktion aber ich schrib uf Hochdütsch.


Also Los geht meine Idee💡 war, dass ich verschiedene Blogs mit dem Titel # Tatort... ( zb. Kühlschrank. etc.) in diesen Blogs werde ich euch zeigen: Welche Auswirkungen Orte, Dinge und Taten aus unserem Haushalt auf die Umwelt🌍 haben, Wie ihr euren Co2 Fussabdruck verringern könnt zb. durch Tipps, Tricks, Bastelideen und Rezepte🍚( Ich bin seit ca. 2-3 Jahre Vegetarisch. )Wenn ihr selber auch Ideen, #Tatorte und Tipps habt könnt ihr es Mir gerne in die Kommentare schreiben und ihr könnt auch gerne selber Blogs schreiben📝. Ich hoffe ihr findet die Idee gut habt ihr schon erste Ideen??


Alles Liebe wal9

Melden
11
Der Avatar von wal9 Sat, 12 Feb 2022 20:15:02 +0100

wal9

Skitag⛷

Sat, 12 Feb 2022 20:15:02 +0100

Skitag⛷

Hi ich mäld mich mal wider ich schrib wie versproche no en Blog über de Skitag.

Am 4.2. 22 sind alli 5. und 6 klasse us eusem schuelhus🏫 uf Elm 🏔 an Skitag. Eigentlech hett de Skitag am 3.2.22 söle statt finde und drum bin ich mitt mim Papi👨‍👧 am Mittwuch(2.2.22) go ski miete und 10 minute nachdem mir d Ski gmietet hend schribt mis Mami, dass de ski tag ma Fritig statt findet wils zuvil schnee het🙈❄️ am Fritig hend mir den Am 7:15 müesse im Car si und sind den los gfahre in Elm hend mir den d Gruppe bildet ( Ski: blau, rot, schwarz. Snowbord: blau, rot, schwarz und Schlittle) ich bi mit mine beste Fründine bi Ski blau gsi und es isch no en Lehrer mit em Snowboard mit cho. Bi de letschte Abfahrt bin ich als "Schlussliechtli"🕯😉 gfahre und den bin ich umgheit und die andere sind efach witergfahre und mis Chnüh het halt weh gmacht aber zum Glück het mir den En Ma und E Frau👫 ghulfe und wo ich dune gsi bin hets den Zmittag geh. Am Namitag hend d 6 Klässler*inne derfe elei fahre und mir sind wider i de gliche Gruppe ghfahre aber ich han di erscht rundi usgsetzt. Im algemeine isch es Meeeeeeeeeeeeeeeeeeega schön gsi aber ich han mini Hentsche glaub im Car verlore🙈 Typisch ich😅

Ja das wers gsi danke das ihr bis da glese hend ❤️

Am Mentig gönd mir uf Marseille( Frankrich) bis am Fritig und ich werd nöd on si a alli wo scho/no Ferie hend Schöni Ferie!!!


Liebi Grüessli wal9


PS: Danke Indira und delia007 dass ihr so tolli Team kollegine sind⚽️ und so nett und symphatisch sind schicket ine doch e Fa

Melden
9
Der Avatar von wal9 Wed, 02 Feb 2022 14:45:39 +0100

wal9

Nochhilf ( und anderi Sache)

Wed, 02 Feb 2022 14:45:39 +0100

Nochhilf ( und anderi Sache)

Hi ich meld mich au wideremol🙃

Ich han denkt ich chönnt mich au für die Nochhilf sach melde ich chönti Nachhilf geh i:

Dütsch: 1-6

Mathi1-5 evt 6 wil ich bi ebe i de 6.

Englisch 1-2 Jahr( Achtung ich cha ned soooo guet englisch😀)

Franz 1

Geometrie 1-4

NMG 1-5 evt 6

RKE(Religion,Kultur,Ethik)1-5 evt 6

Musig 1-6 evt Quintezirkel (lern ich grad)

🖊Ja das wärs gsi was isch eues Lieblingsfach?

🖌Weles eues Hassfacht?

🖍Hend er s Zügnis scho becho??


🖊Mis Lieblngs fach isch Mathi🤓 und Sport

🖌English

🖍Ja am Mentig


Morn bin ich Leider ned On wil mir an Skitag gönd Jepeeeeeeeeeeeee😍😀😅😜🤗😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀🎿⛷🏂 Mir gönd uf Elm aber ich schrib den no en Blog dezue

mini grüess gönd a d


delia007 und Indira ir sind di beste Teamkollegine❤️⚽️😀 es macht meeeee ga vil spass mit eu

Tschüss bis Bald

wal9🐳🐋


Melden
6
Der Avatar von wal9 Wed, 22 Dec 2021 14:31:16 +0100

wal9

Zambobus Idee🚌💡

Wed, 22 Dec 2021 14:31:16 +0100

Zambobus Idee🚌💡

Hoi zeme ich meld mich au wideremal😆

Mir isch grad e idee💡 in sinn co für de Zambbus und zwar: Wie isch das so a de Uni oder ETH und was macht me det so?

ich würd ebe wenn ich gross bin selber mal studiere und Forsche( zerscht muss ich mal s Gymi schaffe) am liebschte Zoologie, Mathemathik oder Biologie wil ich gern würd Walforscherin oder ähnliches werde 🐳

Was sind eui Zuekunftsträum??

Ich würd mich meeeeeeeeeega freue wens klappe würd

Dania Sulzer Angela Haas Raphael Labhart Anna Zöllig und s ganze Zambo-Team

Schöni Wiehnacht


wal9🐳❤️


PS: grüess gönd a Marshmallow55 Dyani Easy Indira MeretLuisa und d SvenjaLuna

Melden
11
Der Avatar von wal9 Thu, 21 Oct 2021 17:37:30 +0200

wal9

Fussballmatch⚽️❤️

Thu, 21 Oct 2021 17:37:30 +0200

Fussballmatch⚽️❤️

Hoi Zäme

ich bi jetz wider zrug us de Ferie. Ich bi mit mine Grosseltere i de Berge 🏔 gsi und mir sind vil go Wandere. Was hend ihr so gmacht??Doch jetz zum eigentliche thema👇.

Ich bin meeeega Fuessball fan und spile selber au imene Meitliclup⚽️ ich bi eigentlich voralem Frauefuessball fan❤️.Ich derf morn mit minere Manschaft an Fuessballmatch vo de Schwizerfrauenati gege Rumänie und ich freu mich sooooooooooooooooooooooooooo fescht!!!!

No es paar Frage:


⚽️Sind ihr au so Fuessballfan?

⚽️Weles isch eure lieblings Clup?

⚽️Sind ihr schomol amene Match gsi?

⚽️Spiled ihr sogar imene Clup??


Bis bald Wal9❤️⚽️


PS: Ich freu mich über jedi Fa.

Melden
8
Der Avatar von wal9 Thu, 14 Oct 2021 17:02:48 +0200

wal9

Ferien🌴

Thu, 14 Oct 2021 17:02:48 +0200

Ferien🌴

Hoi zäme

Ich bi du au wideremal en Blog schribe😂


Ich han sit em Fritig Ferie und bi bis morn im Milandia Camp(das isch es Camp wo mer ganz vil Sportarte macht⚽️) Hüt sind mer go Kletere und hend Baseball⚾️ und PingPong🏓 gspilt isch voll cool gsi. Isch öper vo eu schomol det gsi???

Am Suntig gan ich mit mine Grosseltere❤️ id Berge ich freu mich so und mir gönd vil go wandere🏔


Was mached ihr so ?

schöni Ferie und gnüset s schöne Herbscht 🍁Wetter🍂


wal9

Melden
10
Zurück
1
234Vorwärts