tosama ist ein Junge

Hoi, ich bin tosama

Der Avatar von tosama Fri, 05 Jun 2020 15:34:28 +0200

tosama

Endlich Wuchenend/ Neui Stundeplan

Fri, 05 Jun 2020 15:34:28 +0200

Endlich Wuchenend/ Neui Stundeplan

Hoi liebi Zambowelt


Endlich Wuchenend

Phu , bi mir isch die wuche nämlich mega streng gsi😳😋 Aber ez hend mir jo Wuchenend jedefals die meiste!😂😂

Ich uff jede fall. Ich chans chum erwarte endlich wieder mal us zschlafe, denn ich bin en recht Langschlöfer.😂😂😴🤣


Wie gats eu denn so? Guet hoff ich !👍👍


Mir gats super !! Ich ha hüt kei Nachmittag Schuel gha , da ich ja scho am Morge gsi bi .

Da mir schomal bim Thema Schuel sind han ich mich gfrögt , wenn ihr wieder normal Schuel hend?!😹😹


Ich ha am Montag wieder de alti Stundeplan! aber es wird sicher no Regle gä ! oder, was denket iher??


Und jetzt zum Thema :Wuchenend!!👍



👍👍👍


Was mached ihr amigs am Wuchened so für so Sache?? Düend ihrs eifach chille , unthernehmed ihr öbis mit euere Familie👨‍👩‍👧‍👦 oder öbis mit Fründe/innen👭👫👭👬


Egal was es isch sicher cool😉😉


Bi mir gönd mini Eltere go shoppe. und mir Chind gönd zu mim Grosspapi!!

Vilicht gönd mir wieder go segle!


Neu Stundeplan:


Mir hend scho de Stundplan vo de 6 Kl. übercho

Imene Brief wo mir erst mit de Eltere hend dörfe ufmache!


Wie isch das bi eu gsi?

Hend ihr en scho übercho

wenn jo, wie😄😄


Zambocharts:


Ich ha dasmal für hey brother abgstumme!!


Finds mega cool😂😂👍👍👍🎤🎤🎧🎧🎧🎧🎼🎼


Ich hoffe stark de Blog het eu gfalle!!

Ich würd mich mega freue wenn ihr en Kommi oder e ERwähnig dalönd😉😉👍👍



Liebi grüess a:

zitrone06

Elderio

Tivio1

neha07

Looping

Blume2006

MuFaLi

Leano

coolemensch

CoolGirl

Cookie09

Nerea

Orka07

Lea Schepers

elefant17

Zambina

elefant17

SunnyGirl

Sunny





Lg tosama 🙂🙃😉😎😜😇✌️👍👍👊

Melden
11
Der Avatar von tosama Wed, 03 Jun 2020 21:33:58 +0200

tosama

Avatar/Challenge

Wed, 03 Jun 2020 21:33:58 +0200

Avatar/Challenge

Hoi liebi Zambowelt


Sorry wenn ich nach eurer Meinig zviel Blogs im Moment mache!!


Ich han vorher 2 verschideni Avatar gmacht, wie es paar sicher bemerkt hend.


Ich wött eu öbis froge:

Wele Avatar findet ihr past schlechter zu mir und welä besser?


das isch mal serschte gsi


Und jetzt chunt mini Challenge!!!


Mached bitte au zwei oder drü verschiedeni Avatar un stellet si den ihn e blog

und schriebet bitte de Titel Avatarchallenge häre und erwähnend mi bitte sus gse ich si am schluss nöd emal!




Grüess a:

Nerea


Tivio1

und alli andere



lg tosama

Ein Bild zum Beitrag Avatar/Challenge Ein Bild zum Beitrag Avatar/Challenge
Melden
9
Der Avatar von tosama Wed, 03 Jun 2020 21:09:40 +0200

tosama

Blog

Wed, 03 Jun 2020 21:09:40 +0200

Blog

HOi alli


Ich mach ez mal e blog über mich, wöll d Nerea das unbedingt het wölle.


i heisse ...

i han am 12. Mai geburi

Junge

12 Jahre alt

bin öbe 1.55 gross

han bruni haar

blaui auge





Das hani gern:!


Faustball

Velofahren

Sport

Bogenschiessen

Essen

Lesen

Ausschlafen

mit Freunden chatten

mit Freunden abmachen

singen

schwimmen





Hobby: Faustball , Turnverein, Segle ( ich ga noni so lang erst eimal aber ich finds mega cool)!!!!


Liblingsesse: Fisch, Spagetti, Omelete


Liblingslieder: Hall of fame, Astronaut, Thunder, Believer, und no viel me


Liblingsfarbe: alli Farbe wot die 18 schachtle finsch usert bru, grau, wiss, schwarz


Lieblingstier: Schneeeule


Hassesse: Pilz Spargle kochti Tomate


Hustiar: 3 Häsli (Peter) (Zelda) (Schägi)


so schätz ich mi:

ruhig

langschlöfer

offe zu anderne

fast immer cool

vertraue andernä schnell


was mer nöd söt mache!!


mich oni grund nerve

mi go störe wenn ich hessig bin

aghe

besserwüserisch due obwohl mer nöd recht het

lüge


WhatsApp

Zambo

Das mag ich nicht:

Mathe

English

Nerver

Petzer

Husi

Tests




Lg tosama


Ps: sorry ich stell eifach nöd gern Blider vo mine Sache und mir dadruf.

Ihr verstönd das hofetli..

Melden
3
Der Avatar von tosama Tue, 02 Jun 2020 20:55:55 +0200

tosama

Hi

Tue, 02 Jun 2020 20:55:55 +0200

Hi

HOi alli ich chan grd nöd chatte!!!

Muss no husi mache!!!🤣🤣😏


vilicht!! bis später


lg tosama

Melden
8
Der Avatar von tosama Sun, 31 May 2020 22:37:52 +0200

tosama

übernachte uf em Segelschiff!!!!

Sun, 31 May 2020 22:37:52 +0200

übernachte uf em Segelschiff!!!!

Hoi alli

Ich hoff eu gats guet!?


Wie de Titel scho seit!!…. Ich bi uf em Segelschiff go übernachte!!


Mir sind am Freitag 29,05,20 usem Hafe gfahre mit em Motor. Als wir weit genug draussen waren ,stellten wir das Schiff in den Wind um die Segel zu setzten. Das war sehr wichtig den es windete sehr stark!!

Wir segelten sehr hart am Wind und da es sehr viel Böen kammen waren wir dann immer sehr schräg!! Das fand ich mega cool, man ist zwar nich schneller, aber es ist einfach lustig!


Wir ereichten eine Geschwindikeit von 6,5 Knoten.(umgerechnet 12,04 Kilometer die Stunde)

Einmal segelte ein anderes Schiff uns hinter her mit beiden SEgeln gesetzt doch wir waren trotzdem schneller!!😉😉 Ich durfte die meiste Zeit steuern! Als es Aben wurde legten wir wider im Hafen an , da es ja sehr stark windete!! Nach dem Abendessen gingen wir ins Bett. Es war lustig da man bei den Bänken die Lene hochklappen konnte damit man mehr schlafplatz hatte!(Es eignete sich auch als prima versteck)😉😉😂😂 Am morgen fuhren wir mit dem Motor wieder hinaus auf den See, da es da ruhiger war. Den der Hafen liegt direkt an der Hauptstrasse. Wir machten vorher immer Witze w.z.b Wir starten zu 4. und am schluss sind wir 3 Personen. Also wird jemand ins Wasser geworfen.😂😂😂😅😅😅


Zum schluss:

Ich fand es mega cool, spassig und witzig😂😂😁😁


Ich hoffe euch hat es Spass gemacht meinen Blog zu lesen!!😂😂😄😄 Den ich habe mir mega

mühe gegeben!!


Hat jemand auch mal so etwas änliches gemacht?? Schreibt mir einfach ind die Kommis oder macht selber einen Blog.


Einfach zur Info:

Ich erwähne meistens einfach nur die die gerade on sind und bei mir zu oberst stehen!!


Grüsse an:

Tivio1 💙

neha07 💜


Lg😉😉

tosama😄

Melden
8
Der Avatar von tosama Sun, 31 May 2020 22:04:26 +0200

tosama

Sorry

Sun, 31 May 2020 22:04:26 +0200

Sorry

Hoi

ich hoff ihr verstönd das!!!



Sorry das ich i letzter zit so mega wenig on bi!!!

Ich wöt niemert verletzte wöll ich so wenig on bi, aber es chunt mir im Moment immer öbis dezwüschet!!😕😕😕


Schomal danke für eues Verständnis!!🙃🙃🙂🙂🙂😉😉😉



Lg tosama🤗


🤗👍👍

Melden
1
Der Avatar von tosama Thu, 28 May 2020 20:35:51 +0200

tosama

Auto

Thu, 28 May 2020 20:35:51 +0200

Auto

HOi ich ha doch mal en blog gschriebä. das ich es ferngstürets Auto becho ha oder??


Das isch ez sch kaputt!!😂😂😂😂😂😂 Die einti Stange wod redli amacht isch abgflogge😅😅😅😅

ez drület nuno die Stange!! aber oni redli😂😂😂


ich ha de Cross thunder revell


Lg tosama

Melden
1
9