katze5 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin katze5
Kinderreporter

Der Avatar von katze5 Fri, 22 Jul 2022 13:55:50 +0200

katze5
Kinderreporter

Bu- La🎉

Fri, 22 Jul 2022 13:55:50 +0200

Bu- La🎉

Hoi😀

Vo mir chunnt jetzt au No en Blog über s Bu-La!😁 Ich freu mich scho riesig No ei Nacht schlafe und den gats am Sächsi für mich los!💤

Ich gan i d wält mit em Chugelfisch! 🐡 Ich freue mich scho mega zum alli Känne lerne.


Ich han Hut au scho packt und Han kei Platz me. Uf em Foti gsehts nöd nach vielem Us drum De Velohelm zum verglich🎒⛑️

Ich freu mich soooooooo!


Gönnd ihr is Bu-La?

Oder sogar au zum Chugelfisch?


GLG katze5😁🎉

Ein Bild zum Beitrag Bu- La🎉
Melden
6
Der Avatar von katze5 Tue, 01 Feb 2022 20:09:47 +0100

katze5
Kinderreporter

Nachhilfe

Tue, 01 Feb 2022 20:09:47 +0100

Nachhilfe

Heyy

Ich weiss im Moment wennd Grad alli Nachhilf geh😂 drum chum ich jetzt au no. Ich würde:

Mathe 1-6

Dütsch 1-6

Nmg Sinder falsch bi mir🙈

Englisch 1-5

Franz 1-7 1/2

Und alli andere Fächer geh wenn öpoert interesse het.🙃 Ich selber bin i de 7 klass und im A.


Bi Interesse gern melde 🤗😊

LG katze5






Melden
7
Der Avatar von katze5 Fri, 31 Dec 2021 10:11:45 +0100

katze5
Kinderreporter

Fremdsprachige/r Brieffreund/in ✉️

Fri, 31 Dec 2021 10:11:45 +0100

Fremdsprachige/r Brieffreund/in ✉️

Heyy Zäme ❤️

Zerst wünsche ich euch alle mal en Guete rutsch is 2022🎆🎇

Und sorry, das ich mich so lang nöd gmäldet Han.😔

Jetzt aber zum eigentliche Thema:


Ich suche eine/n Brieffreund/in die etwas Französisch oder am besten Englisch kann. Also dazu reichen die Grundlagen von der Schule, denn ich kann beides auch nicht wahnsinnig gut😂 Es darf bei Interesse natürlich auch einfach jemand deutschsprachigen sein. Ich würde mich sehr freuen!🌺


Ganz Liebi grüess und en Guete rutsch, katze5🎇🎆


Melden
8
Zurück
1
2345
16Vorwärts