flauderini ist ein Mädchen

Hoi, ich bin flauderini

Der Avatar von flauderini Sun, 06 Jun 2021 11:39:50 +0200

flauderini

hallo

Sun, 06 Jun 2021 11:39:50 +0200

hallo

Haloo zäme

i bin im summerlager mit de klass gsi in urnäsch i de nöchi vom reka dorf mir sind vil go bade und go wandere eimol simmer au go rodle im kronberg

eimol i de nacht het de lerer en wellesittich uf em gang gfunde und den hemmer möse de tierschutz alüte den isch er de wellesittich cho go abhole und het gseit das er chrank isch und usbüxt ich.

no froge

woned ihr in urnäsch

sind ir emol in urnäsch gsi

wonedir im kanton apezell

sind ir emol go rodle

sind ir emol im kronberg gsi


freu mi immer über neui fa s

hend ir e idee für de nöchsch blog oder no e frog ir chöntet mir au froge stelle die i beantworte

danke fürs lese und froge beantworte❤️❤️❤️😁😁😁😁😛😛😛😛😛😛😝😝😝😜😜😜😋😃😀😀😀lg flauderini

Melodie 💗

Lelly 💗

Tivio1 💗

mikesch💗

Pottwal 💗

Tschoni 💗

Starlove 💗

Ostwind09 💗

schiket dene e fa si sind mea nett und Lelly het no nöd so vil Fründe

Melden
9
Zurück
1
23Vorwärts