Tierfreundin ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Tierfreundin

Der Avatar von Tierfreundin Fri, 03 Jul 2020 12:05:21 +0200

Tierfreundin

😭Ich habe mir den Anfang der Sommerferien nicht so vorgestellt

Fri, 03 Jul 2020 12:05:21 +0200

😭Ich habe mir den Anfang der Sommerferien nicht so vorgestellt

Hallo liebi Zambo-Welt

I bi grad so trurig wöu erstens si itze vil de nümme i usem Schulhus und vo ihne ha i ganz viel Kolleg/inne gha😭.Und fasch alli Kollegin wo i schüsch no ha gö ab em Montag ZWÖI wuche i nes Lager und i gebe nid.😭I bi eifach MEGA trurig wöu FRUNDSCHAFT isch mir sehr wichtig!

Aber i ha jo no ❤️ZAMBO❤️


Liebe Gruess Tierfreundin😢

Melden
10
Der Avatar von Tierfreundin Sun, 28 Jun 2020 19:21:24 +0200

Tierfreundin

Problem!!

Sun, 28 Jun 2020 19:21:24 +0200

Problem!!

Hallo Liebs Zambo Team


Mini Kollegin t Pferdefreundin cha sich nümme i Logge, z Passwort isch gloub falsch. Und wenn si klickt Passwort vergessen de bechunt si es E-mail nacher klickt si uf e Link und nacher steht irgendwie diese Seite ist nicht gültig.

Cha ihre öpper helfe?

Vilich Viviane Müller ?

I freu mir über eure Antwort.


Gruessli Tierfreudin

Melden
11
Der Avatar von Tierfreundin Thu, 18 Jun 2020 19:27:31 +0200

Tierfreundin

Sorry!!!!!!!

Thu, 18 Jun 2020 19:27:31 +0200

Sorry!!!!!!!

Hallo Liebi Zambo-🌍

Es tuet mir sooooooooo leid das i nüm so viel uf Zambo online bi aber i ha eifach andere Interesse (Das heisst sicher NID das i Zambo nümme gern ha!)

I entschuldige mir vor allem a :

Getulucie 😘❤️💘

Jany007 😘❤️💘

Dolly 😘❤️

Leopard 😘❤️💘

Tenuwa 😘❤️

scrunchie 😘❤️

HorseLover7 😘❤️

Tivio1 😘❤️

szb11 😘❤️

neha07 😘❤️

Melodie 😘❤️💘


Grüessli Tierfreundin❤️🐶🐱🐭🐹🐰🦊🐻🐼🐨🐯🦁🐮🐷🐵🦆🦅🦉🐴🦄🦋❤️




Melden
5
5
Der Avatar von Tierfreundin Wed, 22 Apr 2020 19:59:29 +0200

Tierfreundin

Witz Challange

Wed, 22 Apr 2020 19:59:29 +0200

Witz Challange

I mache bi de Challenge vom Julian08

Ein Kunde fragt im Blumenladen: "Sind diese Blumen künstlich?" Der Verkäufer:"Natürlich!" "Also sind sie natürlich?" "Nein, künstlich." "Also was sind sie denn jetzt? Künstlich oder natürlich?" "Künstlich, natürlich!"

😂


Melden
8
Der Avatar von Tierfreundin Thu, 16 Apr 2020 19:15:41 +0200

Tierfreundin

99 Fründe !!!

Thu, 16 Apr 2020 19:15:41 +0200

99 Fründe !!!

Hallo Liebi Zambo-🌍

I ha 99 Fründe und das heisst gli 100 Fründe mi 100 Fründ/in bechunt e Blog vo mir😃!

Also los sicket mir a FA!!!!!!!


Lg Tierfreundin🐶🐱🐭🐹🐹🐰🦊🐻🐼🐨🐯🦁🐮🐷🐸🐵🐔🐧🐦🐤🦅🦉🦇🐺🐗🐴🦄


Melden
3
Zurück
1
2Vorwärts