Nami66 ist ein Junge

Hoi, ich bin Nami66

Der Avatar von Nami66 Wed, 28 Oct 2020 13:37:11 +0100

Nami66

Gwunderfitz bei der Feuerwehr👨‍🚒

Wed, 28 Oct 2020 13:37:11 +0100

Gwunderfitz bei der Feuerwehr👨‍🚒

Halllo liebe Zambowelt!🙌


Ich bin Andrin und ich war vor einiger Zeit für Zambo bei der St.galler Berufsfeuerwehr zu

besuch.

Es war sehr beeindruckend zu sehen wie das die Feuerwehrmänner leben.

Es war echt ein sehr, sehr cooles Erlebniss! Ich durfte viel lernen und vorallem viel sehen!

Ich durfte dann sogar mit einem Feuerwehrauto zum Feuerwehrübungsplatz mitfahren und dort einiges über die bekänfung von verschiedensten arten von Bränden lernen.

Wenn euch das intressiert dann schaut euch unbedingt das Video an!


Kleine Randinfo wer die Folge mit dem Danpfschiff schon gesehen hat,

es war auch dieses mal sehr, sehr heiss und schwitzig! Was einrseits vom schöne warmen Wetter kam, andereseits durch die sehr gut isoliereten und und brandfesten Kleider kam👨‍🚒.

Vielen dank an die St.gallener Berufsfeuerwehr das ich bei euch auf Besuch kommen durfte und solche tolle Dinge sehen und erleben durfte!🙏

Und danke an das ganze Zamboteam für das tolle Erlebniss!👲


Liebe Grüsse und bis bald!

euer Nami66🤗👋



Alias Andrin



Ein Bild zum Beitrag Gwunderfitz bei der Feuerwehr👨‍🚒 Ein Bild zum Beitrag Gwunderfitz bei der Feuerwehr👨‍🚒
Melden
66
5
Der Avatar von Nami66 Tue, 17 Mar 2020 20:01:44 +0100

Nami66

Coronavirus😷

Tue, 17 Mar 2020 20:01:44 +0100

Coronavirus😷

Hey zäme!


Ich find das de ganzi Trubel um de Coronavirus echli übertribe isch. Es het früener scho vill schlimeri chrankheite geh zum bispil die Spanische Grippe oder d Pest. Döte sind vill meh mensche gschtorbe. Es het eifach scho sit langer Ziit kei Chrankheit me geh wo sich so schnell uusbreitet und mir Mensche breched drum schneller i Panik us. Anderseitz hend mir uf däre Welt momentan vill grösseri und schlimmeri Problem (Klimaerwärmig, umweltverschmuzig, Mensche vo uf de Flucht sind und leidet).

Hend ihr übrigens gwüsst das d "Coronakrise😉" de Umwelt hilft?

Hunderti Flüg gschtriche es sibd weniger autos unterwegs = weniger Abgas.

Es isch mir bewusst das die ältere Lüt gfördet sind aber d Gripp forderet au tusigi Todesopfer im Johr.

Ich hoffe ihr chomed guet dür die "Krise"

Und denked dra alles hat einmal ein Ende

Liebe gruess

Nami66😁

Melden
6
Der Avatar von Nami66 Sun, 02 Jun 2019 19:46:07 +0200

Nami66

Jura-Appenzellausserroden austausch

Sun, 02 Jun 2019 19:46:07 +0200

Jura-Appenzellausserroden austausch

Hey zäme!

Mir hend i de schuäl ab morn en ustusch mit emene dorf usem jura.

Das heisst vom mäntig-mittwuch chömed die usem jura zu üs hei id Familie id schuäl is fuessball training also eifach so alles wa mer im altag so macht. Und vom mittwuch-freitag gönd mir us de klass zu ine is dorf id familie(I brichte denn no drüber). Leider chan i, i dere wuche au nie on si😕😢

Liebi grüäss id Zambowält💙 Nami66



P.S Ha au echli schiss will i bi halt nid würcklich guet i franz und die wohrschindlich au nid so guet i dütsch.

Melden
1
6
Zurück
1
2345
12Vorwärts