MiaMädel ist ein Mädchen

Hoi, ich bin MiaMädel

Der Avatar von MiaMädel Thu, 06 Aug 2020 23:14:29 +0200

MiaMädel

Niere

Thu, 06 Aug 2020 23:14:29 +0200

Niere

De Blog goht über mini Niere. Wie vieli Chind nöd wüssed het mer zwei Niere. Me het je eini links und eini rechts bim Rugge ganz z unterscht vom Bruschtchorb.

Mini Niere sind beidi gsund. Aber i han vor es paar Wuche Campylobacter ghaa und han darum müesse en Ultraschall vo mim Darm mache. Denn het de Arzt per Zuefall mini Niere gfunde.

Mini rechti Niere isch direkt unter minnere Buuchdecki überem Darm antstatt hine bim Rugge. Das het nüüt mit dere Chranket Campylobacter z tue, das isch eifach aageboore, also i han das scho sitt minnere Geburt!

S spezielle draa isch, dass sie natürlich am falsche Ort isch, aber au, dass ich jetzt scho 14i bin und das bis jetzt niemert gmerkt het.

Ez passi natürlich mee uuf, well bim Rugge sind jo d Niere vorem Brustchaschte gschützt aber bim Buuch praktisch gar nöd. Und wenn die Niere kaputt goht, wirds sehr gföhrlich, well s ganze Bluet dur die dureflüüst...


Falls du irgendwelchi Frooge zu dem Thema hesch, meld dich eifach ide Kommentär oder im Chat.


Hesch du au öppis speziells aageborenes?


Libi Grüess, MiaMädel😜

Melden
12
Der Avatar von MiaMädel Wed, 05 Aug 2020 23:20:05 +0200

MiaMädel

Ferien

Wed, 05 Aug 2020 23:20:05 +0200

Ferien

Hallo, ich melde mich auch mal wieder.

Ich wollte fragen, ob du in den Ferien warst und wenn ja, wo.


Ich war jetzt zum dritten Mal in einem Huskylager. Dort übernachteten wir in drei von fünf Nächten unter freiem Himmel und die anderen zwei Nächte in einem Tentipi. Wir kochten unser Essen über offenem Feuer. Das Schokoladenmousse, welches wir uns gewünscht haben, mussten wir von Hand machen. Das heisst, den Schlagrahm und den Eischnee von Hand steif schlagen. Die ganze Menuplanung konnten wir acht Teilnehmer machen. An zwei Tagen sind wir in der Thur "bööteln" gegangen. In einer Nacht sind wir biwakieren gegangen. Das heisst, wir sind an einen Ort in den Bergen gegangen, natürlich mit einem Husky und haben in freier Natur gekocht (natürlich über dem Feuer) und geschlafen unter freiem Himmel. Wir haben so viele Sterne gesehen, weil man ja bei uns in der Stadt nicht so viel Serne sieht, wegen den Lichtern. Der Mond war so hell, dass er Schatten geworfen hat. Wir lagen am Abend manchmal einfach dort und schauten in den Himmel. Wir sahen sehr viele Sternschnuppen und ich sah sogar einen Kometen! Auch eine Fledermaus haben wir gesichtet.

Diese Huskyfarm hat 40 Huskys. Ich kenne von allen Huskys den Namen. Jeder Teilnehmer hat einen Lieblingshusky, entweder wegen seinem Charakter oder wegen der Fellfarbe. Es sind Alaskan Huskys, ausser einer ist ein Siberian Husky. Im Sommer geht man mit ihnen trekken, weil es für den Schlitten oder den Trainingswagen zu heiss ist. Wenn man trotzdem mit diesen Fahrzeugen geht, können sie sich überhitzen und sterben. Beim trekken macht man seinen Husky den man ausgewählt hat an eine Leine an einem speziellen Zuggeschirr. Dieses andere Ende der Leine kommt um deine Hüfte an eine Art Klettergurt. Wenn man den Berg hochläuft, spürt man die Steigung, je nach dem, wie fest der Husky zieht, nicht. Hinunter ist es jedoch sehr anstrengend!

Mein Lieblingshusky heisst Chaska. An einem Auge hat er grauen Star. Insgesamt sieht er nur noch weniger als 20%.


Hier habe ich einpaar Fotos:

1.Foto: Ich trekke mit Chaska, meinem Lieblingshusky

2.Foto: Ich fahre mit den Hunden Pooh (links) und Ranta (rechts) auf einem sogenanten Dogscooter.

3.Foto: Wir machen zum Znacht Regenbogenforelle



Sonst bin ich nicht in die Ferien gegangen.


Bist du in die Ferien gegangen?

Wo bist du in die Ferien gegangen?


Bis bald!

Euer MiaMädel😜


Ein Bild zum Beitrag Ferien Ein Bild zum Beitrag Ferien Ein Bild zum Beitrag Ferien
Melden
9
Der Avatar von MiaMädel Sun, 22 Mar 2020 18:42:38 +0100

MiaMädel

Lieblingstier

Sun, 22 Mar 2020 18:42:38 +0100

Lieblingstier

Hallo zusammen

Was ist dein Lieblingstier?

Mein Lieblingstier ist der Hund. Meine Lieblingsrasse ist der Alaskan Husky. Unten habe ich ein paar Bilder angefügt. Ich war schon in zwei Lager mit Huskies. Dort bin ich Scooter gefahren mit zwei Huskys vorne die den Scooter gezogen haben. Das macht mega Spass! Sie werden auch ziemlich schnell. Ich bin auch schon einmal Scooter mit einem Hund vorne gefahren der blind ist. Dann muss man besonders konzentriert fahren und ihm ganz genau zurufen, wo er durchlaufen muss(also rechts oder links).

Ich bin auch schon mit Husies trekken gegangen. Beim trekken macht man einen Hund mit einem speziellem Gurt um die Hüfte an und der Husky ist am anderen Ende dieser Leine und zieht. Du musst dann zwar noch selber laufen aber wenn es Bergauf geht, dann musst du dich nicht anstrengen, dafür wenn es bergab geht musst du die ganze Zeit bremsen und das kann ziemlich nervig sein!

Wagen gefahren wie Panda13 bin ich aber noch nie aber das will ich auch einmal machen.


Ich gehe aber auch täglich mit meiner BFF und ihrem Hund spazieren. Sie hat einen Golden Retriever. Er heisst Brau und ist ein Rüde.


Hier unten habe ich folgende Bilder:

-mein Lieblingshusky namens Chaska

-mein 2.Lieblingshusky namens Sam

-Brau, der Golden Retriever meiner BFF


Ich hoffe,Link euch gefällt mein Blog


MiaMädel

Ein Bild zum Beitrag Lieblingstier Ein Bild zum Beitrag Lieblingstier Ein Bild zum Beitrag Lieblingstier
Melden
5
Der Avatar von MiaMädel Sat, 21 Mar 2020 23:31:45 +0100

MiaMädel

Hallo

Sat, 21 Mar 2020 23:31:45 +0100

Hallo

Hallo, ich bin auch wieder einmal da!

Früher war ich sehr oft hier im Zambo Treff, doch seit mein Bruder FcBaselBro nicht mehr im Treff ist, bin ich nur noch shr selten aktiv... Ich versuche wieder mehr aktiv zu sein und mit euch zu chatten und Blogs zu teilen.

Vor kurzem bin ich 14 Jahre alt geworden und so bleibt mir jetzt noch einbisschen weniger als ein Jahr bis ich 15 bin und nicht mehr im Zamo Treff bin.


Ich wünsche euch eine gesunde Zeit und viel Spass im Homeschooling😉...


Euer MiaMädel😁😜

Melden
1
2
Der Avatar von MiaMädel Tue, 03 Sep 2019 19:10:00 +0200

MiaMädel

Triathlon Oberstufe

Tue, 03 Sep 2019 19:10:00 +0200

Triathlon Oberstufe

I üsere Oberstuufe macht mer i de 8. Klass oder i de Chliiklass en Triathlon. De Triathlon het hütt stattgfunde.

Mier hend möse 100m schwimme, 17km velofahre und knapp 5km jogge.

Im schwimme bini mega schlecht gsii, aber bim Velofahre hani denn wieder iig-/überholt.

Vo allne Meitle vo üsem OZ bin ich 7. worde! Mini BFF isch zweiti worde. Wenn mier i de top ten gsii sind, denn hend mier es Diplom überchoo. Wenn mer i de top 3 gsii isch, denn het mer es Diplom und e Medallie überchoo.

Es het mier mega spass gmacht und i wörs gern nomel mache.


-Gits bi eu au so öppis?

-Machsch du gern Sport?

-Wörsch du au gern so öppis mache?

-Was machsch du am liebschte(schwimme/velofahre/jogge)


LG Eures MiaMädel😋

Melden
4
Der Avatar von MiaMädel Tue, 13 Aug 2019 19:53:47 +0200

MiaMädel

Sprüche

Tue, 13 Aug 2019 19:53:47 +0200

Sprüche

D ninny07 het en Blog mit Sprüch gmacht.


Ich han es Motto wo mier vill Muet git und ich eifach liebe:

"Träume nicht dein Leben, lebe deinen Traum, denn Träume setzten Ziele und Ziele kannst du erreichen."

Ich liebe das, well mer denn weiss, dass alles möglich isch... Ich will zum Biispil nöd en Pruef wo ich vill Geld verdiene und nie Glücklich bin, sondern en Pruef wo ich richtig Spass han, wo ich devüür nöd so vill Geld verdiene wie anderi...

Vorallem für min Pruefswunsch find ich das ganz guet, well zum das werde het mer en grosse Weg vor sich. Ich will nämlich Berufsmusher werde.

I will spööter 20-40 Huskys haa. Das isch de allergrööschti Traum fo mier und minnere BFF. Und ich denke, wenn ich das unbedingt will denn schaff ich das au, well "Träume setzten Ziele".


Ich wünsch allne wo jetzt i miim Alter sind und müend aafange schnuppere, oder sich Gedanke über d Zuekunft mache müend ganz vill Glück.🍀


Was isch diin Traumbruef?

Was isch dis Lieblingsmotto?

Muesch du jetzt denn au scho aafange schnuppere?


Schriibeds doch id Kommentär, ich feru mich immer....


Zum Bild: Mier hend doo müese de Husky am Halsband aamache, well er denn nüme so fescht ziet. Es isch doo Bergab gange und denn chas suscht sii, dass mer stolperet und sich verletzt.

Suscht hend mier d Leine(wo übrigens um mis Becki aagmacht isch) amel a dem spezielle Zuggeschirr aagmacht, wells für sie für de Rugge besser isch. Das isch de Sam woni scho im letschte Blog es Fotti ghaa han.

Das mit em orange Rucksack isch mini BFF d Bianca.


Eures MiaMädel😋

Ein Bild zum Beitrag Sprüche
Melden
3
4
Der Avatar von MiaMädel Mon, 12 Aug 2019 21:36:34 +0200

MiaMädel

Schule

Mon, 12 Aug 2019 21:36:34 +0200

Schule

Ich bin jetzt i de 8.Klass, das heisst i de 2.Oberstuufe. Ich find d Oberstuufe besser wie d Primarschuel, well mer vill meh Lehrer het und mer au i jedere Lektion ines anders Zimmer müend. So het mer mee Abwechslig und es isch nöd eso langwiilig well mer umelaufe chönd und zwüschet de verschiedene Lektione füf Minute Pause hend.


I wellere Klass sind ihr jetzt?

Findsch du d Oberstufe oder d Primar besser?


Schriibeds doch id Kommentär oder in Privatchat...


Eures MiaMädel😋

Melden
3
Der Avatar von MiaMädel Mon, 12 Aug 2019 19:56:13 +0200

MiaMädel

Summerferie

Mon, 12 Aug 2019 19:56:13 +0200

Summerferie

Was hend ier so i de Summerferie gmacht?


Ich bin mit minnere Familie vill go wandere und is Freibad gange. Eimool bin iich und min Brüeder ineme See badet wo uf 1800M.ü.M gsii isch. Er isch meega chalt gsii.

I de vierte Feriewuche bin ich ineme Huskylager gsii. Ich bin letschtes Johr scho gsii, aber jetzt bin ich i eis für fortgschritteni gange. Es isch meeeeeeeeeeega cool gsii. Eimool hend mier e Biwaktour(Zweitagestour)mit de Huskys gmacht und mier sind zwei mool go Scooterfahre. Mier hend also ein oder zwei Huskys an Scooter anegmacht und die hend de denn mit üüs druff zoge. Das het mier am meischte Spass gmacht.


Schriibed doch id Kommentär, ob ier au i de Ferie oder ineme Lager gsii sind.

Hend ier au gern Huskys und allgemein Hünd?

Ich freu mich uf euri Antworte....


Zu de Bilder:

De schwarz-wiis Husky isch min Liebling. Er heisst Chaska.

De wiis Husky isch blind.Er heisst Merlin.

Uf em einte Bild gseesch de Schloofplatz wo mier uf de Biwaktour gschloofe hend. Das hend mier alles müese i üsem eigene Rucksack mitträge. Chochtöpf hend mier aber au müese mitnee. Und Ersatzchleider.

Uf em einte Bild gseet mer zwei Huskys. De einti han ich uf d Biwaktour mitgnoo. Er heisst Sam. De hinder Husky het mini Kollegin mit gnoo. Sie heisst Cipolla.🐶🐾🐕


Eures MiaMädel😋

Ein Bild zum Beitrag Summerferie Ein Bild zum Beitrag Summerferie Ein Bild zum Beitrag Summerferie Ein Bild zum Beitrag Summerferie
Melden
15
Zurück
1
2345
10Vorwärts