LKW ist ein Junge

Hoi, ich bin LKW

Der Avatar von LKW Tue, 18 Oct 2022 08:24:51 +0200

LKW

Ich verlaan Zambo...

Tue, 18 Oct 2022 08:24:51 +0200

Ich verlaan Zambo...

Hoi zämi,

Mir häts mega gfalle uf Zambo aber ich han eif. kei ziit meh und drum wird ich nüm viil online sii.

Ich chum villicht ab und zue wieder aber ich bin sit ämnä Jahr nüm da gsi und wird nüm viel mache. also bitte verstönds wenn ich nöd zrugschriib. Mini letschte Grüäss gönd a: Tikaani, Garfield , Skimeerschweinchen , Teenie713 , Pfadi01 , Emi und MeretLuisa

Tschüss... 😟

Melden
16
Der Avatar von LKW Fri, 01 Apr 2022 07:38:52 +0200

LKW

Gymiprüfung

Fri, 01 Apr 2022 07:38:52 +0200

Gymiprüfung

Hallo,

Ich konnte in letzter Zeit nie mehr online sein wegen der Gymiprüfung.

Ich habe sie zum Glück bestanden und hoffe das ich ohne die Vorbereitungshausaufgaben die ich hatte wieder mehr online sein kann.

Grüsse für: Tikaani, Teenie713, MeretLuisa, Lolipop01, Garfield und Skimeerschweinchen😍🤗🙃🤗😎😜

Melden
6
Der Avatar von LKW Fri, 05 Mar 2021 12:48:58 +0100

LKW

Sry

Fri, 05 Mar 2021 12:48:58 +0100

Sry

Animal05 u Ostwind sry ha usvesehe eui Afroge abglehnt u nid agnoh ich schick oi wieder eini

PS: Cha öper die zwei erwähne das sies gsend?

Melden
3
Der Avatar von LKW Wed, 27 Jan 2021 12:56:02 +0100

LKW

Blog fürd Schmetterling5

Wed, 27 Jan 2021 12:56:02 +0100

Blog fürd Schmetterling5

Hie no di Wunsch:

Mir he eigentlich nur de Diebstahl beobachtet.

Ich bi de Vier hinderhär mit em Velo u mi Fründ het d Bsitzer informiert.

Nachhäre si mer ihne hintärhär id Tüfgarage.

Dört hets eine gschafft usezrännä u wo mer m na si isch er dur de FLUSS!

Uf dr andere Siite hetn d Polizei ufgsammlet.

Lg LKW

Melden
9
Der Avatar von LKW Tue, 26 Jan 2021 12:26:12 +0100

LKW

Spendeaktion/23.1.2021

Tue, 26 Jan 2021 12:26:12 +0100

Spendeaktion/23.1.2021

Hi Zambowält!

Ich schrib wieder mal e Blog.

I ha no vor em Thema welle säge das mir mega Teschts he gha u i drum voll weni On gsi bi.

Jetzt bin i wieder meh On u ha welle säge das ihr mir wieder meh chön schribe.

dänn s Thema:

Ich mach 50 so Holztannebäum wo ich eine für 5 oder 7.- verchauf.

Mit 5.- gäbtis insgesamt 250.- für de WWF.

Mit 7 gäbtis 350.- für de WWF ich frag eu jetzt für wie viel söll is verchaufe?

Schribed mir im Chat oder erwähned mich i de Kommis.



23.1.2021:

Ich bi am Wuchenänd mit mim Fründ im Bikepark Züri gsi.

Dänn hen mir e Überfall beobachtet u ohne üs Wäre über 2500.- verlore gsi.

😊😊😊

Melden
3
Der Avatar von LKW Sun, 22 Nov 2020 16:40:33 +0100

LKW

Bilder

Sun, 22 Nov 2020 16:40:33 +0100

Bilder

Hie no besseri Bilder vo mine Meerschweinli.

meerschweinchen (Shadow,Pünktli,und der letzte für den wir noch kein Namen haben.jpgPünktli das Meerschweinchen der Eltern.jpgShadow Mias Meerschweinchen.jpgBrownie mein Meershweinchen!!!.jpg Das Brune isch mis es heisst Brownie

Ein Bild zum Beitrag Bilder Ein Bild zum Beitrag Bilder Ein Bild zum Beitrag Bilder Ein Bild zum Beitrag Bilder
Melden
15
Der Avatar von LKW Fri, 20 Nov 2020 12:38:29 +0100

LKW

Jaaaaaaaaaaaa es Chilli!!!

Fri, 20 Nov 2020 12:38:29 +0100

Jaaaaaaaaaaaa es Chilli!!!

Jaaaaaaaaa es Chilli ig hans doch gwüsst!!!

Es isch klar gsi!

mi gröschte wunsch uf hüt (also mi geburi) isch es Chilli gsi.

Ich han e Guetschi becho zum eis USWÄHLE!!!

Das isch sooooooooooo cool ig han grad eis bstellt!

Es Chilli Sub irgendwas Chocolate (Chocolate isch d Farb vom Scooter) es chunt wahrschinlich am samschtig nami ah!

i freu mi soooooooo druf ig ha mer jo eigentlich es Chilli Rainbow gwünscht aber das hets nur in chliner als mis jetztige geh u es isch nüme verchäuflich.

De priss isch eher unpraktisch gseh 😅 DRÜHUNDERT FRANKE!!!

Grüess:

Zambofan06

Tikaani

Skimeerschweinchen

Jojo09

Jany007

Gulugulu1

Tivio1

Melden
3
Zurück
1
2345
8Vorwärts