Gxuma99 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Gxuma99

Der Avatar von Gxuma99 Fri, 28 Jul 2023 23:27:19 +0200

Gxuma99

Q&A und tschüss

Fri, 28 Jul 2023 23:27:19 +0200

Q&A und tschüss

Hoi liebi zambo wält

schad händ nur drü e frag gstellt aber das lid sicher dranne sas alli i de ferie sind. Da die drü frage

häscb dj hustier?

ja en kater names topolino

häsch dj gschüschterti?

ja en 2 jahr jüngere brüeder

häsch du snabchat?

ja han ich


so und jetzt muss ich mich endgültig verabschiede.

Ganz liebi geüess gxuma99❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Melden
4
Der Avatar von Gxuma99 Sun, 23 Jul 2023 21:58:53 +0200

Gxuma99

Q&A

Sun, 23 Jul 2023 21:58:53 +0200

Q&A

Hoi liebi zambowält

Trick17 hät mich uf idee pracht das ich befor ich de träff verla muess no es Q&A mache chönnt. Aso schribed eui frage woner grad in sin chömmed id kommis und ich beantworte sie

liebe grüsse Gxuma99

Melden
3
Der Avatar von Gxuma99 Sun, 23 Jul 2023 17:47:49 +0200

Gxuma99

fotis vom Sola

Sun, 23 Jul 2023 17:47:49 +0200

fotis vom Sola

han no e par fotis welle vom sola eu zeige hans aber im andere blogg ganz vergässe

bild zmorge nachem biwakeusi schlafsack zält vom biwakes für bim gelendespielich mit em bernd das brot am rucksack wo am biwak endstande ischund euses lagerhus wommer gsi sind
Ein Bild zum Beitrag fotis vom Sola Ein Bild zum Beitrag fotis vom Sola Ein Bild zum Beitrag fotis vom Sola Ein Bild zum Beitrag fotis vom Sola Ein Bild zum Beitrag fotis vom Sola
Melden
5
Der Avatar von Gxuma99 Sun, 23 Jul 2023 17:32:33 +0200

Gxuma99

SoLa, 15 Geburi= nüm ufem träff😢, Mental breakdown

Sun, 23 Jul 2023 17:32:33 +0200

SoLa, 15 Geburi= nüm ufem träff😢, Mental breakdown

hoi liebi zambo wält

leider muss ich träff scho mega gli verlah. ich wird in 6 täg 15 und drum muss ich de träff verlah.


Sola

Ich bin letschti wuche im sola gsi mir händ thema schlümpf gha. schlümpf und mir teilnehmer han am torti sind geburi gfiered aaber dänn am nächsta tag sind schlümpf ornage gsi und mir händ ine ghulfe das sie wider blau wärdet. sola isch würkli richtig cool gsi. leider isch es mis letschte lager als teilnehmerin gsi wil ich imene halbe jahr leiterin wird. nathürlich han ich no usbildigskürs aber das isch eifach nöd gliche.

Mental breakdown

was e chli weniger toll gsi isch das mir 19 hetted imene 14 schlag schlafe und ich chan e scho nöd so guet schlafe und mit so viel lüt no schlächter. zum glück sind dö^änn no drü lüt übere zu de chlinere gange aber trotzdem händ zwei müsse am bode schlafe leider han ich und e sehr gueti kollegin müsse am bode schlafe. die erschte zwei nächt han ich so mässig guet gschlafe. und vom mäntig uf de zischtig hämmer en biwak gha. und mir händ under freie himmel gschlafe und ich han knapp 6 stund glaffe. und ich bin de ganz tag richtig müed gsi am abig han ich nur no welle go schlaffe aber alli im schlag händ no gschwätz und das hätt mich so fertig gmacht das ich dänn use gange bin und gwardet han bis es ruig gsi isch. wos ruig gsi isch han ich trotzem nöd g^chönne schlaffe ich han mich so inegsteigered und han dänn en mental breakdown gha. ich han zum glück mit e leiterin chönne schwäze und han dänn auch dörfe im leiterinne rümli schlafe. sgliche isch mir schomal passiert im piokurs a uffert. deht aber weniger wägem schlafe sondern wäge dämm was i de letschte zit passiert isch.

❤️känned ihr das so en mental breakdown?

❤️wänn ja was macheder dänn das es eu wider besser gaht?


am mittwuch han ich nomal alles überdänk wiso das geschte passiert isch und ich bin uf de schluss cho das ich dihei mega viel zit han zum de tag verarbeite imene lager hät mer das eifach nöd.ich han dänn zum zmittag eleige dusse gässe. ich säg eu wen ihr imene lager möglischt wenig wänd verpasse aber trotzem märcked das ihr zit für eu bruched assed bi enere malzit mal eleige das hilft richtig guet vielicht flüssed dänn au mal tränne aber das döfs au und es hilft au mega. das hätt jetzt grad mega guet da das chöne schribe.


Danke

ich wet mi bi eu alne bedanke das ich so e tolli zit uf em träff gha han. es isch so cool gsi. au wen ich nur mega wenig bloggs gmacht han. das lied eifach au dränne das es mir sitt längere nöd immer so guet gange isch. und au no es danke as zamboteam für die coole sache uf em träff unf für de zambopodcast wo ich han dörfe mitmache isch mega cool gsi.

und au a alli wo mir bi dem blogg https://zambo-treff.srf.ch/blog/351406 übers thhema lgbtqia+ so netti nachrichte gschribe händ.


wänn ihr no kontakt mit mir ha wännd dänn chönnd ihr mir no schriebe dänn gib ich eu min snabchat acount oder insta.


ganz liebi grüess gxuma99❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Melden
5
Der Avatar von Gxuma99 Sun, 08 Jan 2023 16:21:08 +0100

Gxuma99

Lgbtqia+🏳️‍🌈

Sun, 08 Jan 2023 16:21:08 +0100

Lgbtqia+🏳️‍🌈

Hoi Liebi Zambo Wält

Ich han mich namal welle endschuldige das ich soo lang nüme öbis gschribe han. Und das hät au de titel demit zdue. Und über das han ich jetzt mal welle schribe und es brucht grad mega überwindig zum de Text chönne schribe. Wär mega läsig wänner in dure lässed würded und eui meinig zu dem thema chönndet schribe.


Alles hät demit agfange das ich vor emene 3\4 jahr mir es meitli ( Ich bin au es meitli) gseit hät das sie me uf meitli als uf buebe staht. Ab deht han ich mir fascht jede Abig gedanke drüber gmacht das ich das au sie chönnt. Aber ich hans mir nöd welle gestah. Und mir ist de überhaubt nöd guet gange🥲. ( Aber ich han zum glück mini BFF gha). Mitlerwile han gahts mer wider viel besser und ich han igse das ich me uf meitli stahn und ich stahn au dezue. das isch mini gschicht wie ichs gmerkt han.


Und a alli wo au grad i sonere schwierige Prozess sind ich empfel eu mit öperem drüber rede oder so wie ich es eifach en text schribe me muess es ja au nöd veröfendliche und chan in au für sich palte aber es hift sehr.


vielicht intressiert eu das Thema gar nöd. Was ich voll ok finde. Aber ich han de text eifach welle schribe wills für mich au e erlösig isch und für die lüt wo au grad so öbis dureläbe müend. Und es git leider i de schwiz no so viel lüt wo de gäge sind. Ich wet nöd demit säge das alli lüt wo de gäge sind doof oder so sind. Ich wet eifach demit säge das wemmer zbs i de schuel isch und dän so doofi sprüch bechunt. Ich hoff ihr verstönd das jetzt nöd falsch.


Da no e par Frage:

🏳️‍🌈 Was halted ihr vo dem Thema?

🏳️‍🌈 Söt ich mal no en Block mache wo ich genau erchläre was es gnau bedüted?


Falls öber gliche oder ändliches problem wie ich hät und drüber rede will aber nöd getraut zu enere Person zgah wo sie kännt. Ich wär offe und ich chönnt eu au vielicht hälfe. Oder wo mer au immer chan alüte isch bi 147 die hilfed dir mit dine problem.


liebe grüsse Gxuma99

PS: das hät überwindig brucht so en text schribe und in nacher au no veröfentliche aber ich bin fro das ichs gmacht han.



Melden
6
Der Avatar von Gxuma99 Thu, 01 Dec 2022 13:03:08 +0100

Gxuma99

Problem/BuLa

Thu, 01 Dec 2022 13:03:08 +0100

Problem/BuLa

Hoi liebi Zambo Wält

erschrmal sory das ich soooooo lan nüme online gsi bin. Ich han hald mega viel schuel sache wo ich mache muess. Die lüt wo au i de zweite Sek sind känned das sicher. Und min zabo träff spint irgendwie. Also vorallem wänn ich uf privat chätte wet fhat das leider nöd. Ich han eu eigendlich eifach welle säge fals ihr mir gschribe händ privat. Ich chan leider nöd trugschribe. Sory🥲


BuLa: Ufbau

Ich weis das isch scho chli länger här. Aner ich han eifach kei zit gha. BuLa isch sooooo cooooool gsi. Ich bin scho e halbi wuche früener gange will ich bin go hälfe ufbaue. Also eifach euse lagerplatzt und det isch so einiges schief gloffe. Mir sind am zäni am morge det gsi. Und händ uf de laschtwage gwarted wo het am 11 sölle cho. Isch er natürlich nöd. Dänn isch fseit worde am zwei. Isch er au nöd dänn so am füfi isch eus geit worde mir münd mefa schnäl zu de büne füre laufe wil det isch de laschtwage und will de laschtwagedahrer nur e gwüssi zit därf dahre hätt er nüme chöne zu eus cho und mir händ inerhalb vonere halb stund en mefa grosse laschtwage usglade. Dänn häts natürli au müsse adange rägne also richtig fescht. Mir chinde sind dänn wider zu eusem platzt gange id zält und händ gwarted. Leiter händ traktore vom bula organisiert. Und sache belade. Traktore sind am 11 dänn zu eus cho und mor händs chönne uslande im schiffende räge. Ich find ja das isch en super srart is BuLa🤣. Dänn i de närchte täge is aber sehr guet vora gnage aber will mir holz f uf spaht becho händ hämmer tspaht agfange ufbaue und wo lager agfange hätt simmer nonig färtig gsi mit em Turm.



Ich han no e paar frage wo mega läsig fändi wen ihr es beantwortet.

⛺️Sind ihr im BuLa gsi?

🏕️Wänn ja i welllere stufe?

🍀Und händer au chönne Hecht konzert lose?

Isch öper vo eu Pio und im BuLa gsi?

vielicht händer euse turm gse so en topel turm mit züriflagge. Und hine dra hochbaute. das isch euse Lagerplatz gsi.

Freu mich uf eui Antworte

Liebe grüsse Gxuma99

Ein Bild zum Beitrag Problem/BuLa Ein Bild zum Beitrag Problem/BuLa Ein Bild zum Beitrag Problem/BuLa Ein Bild zum Beitrag Problem/BuLa
Melden
8
Der Avatar von Gxuma99 Wed, 01 Jun 2022 18:40:47 +0200

Gxuma99

Pfadi/ Ufert/Diverse

Wed, 01 Jun 2022 18:40:47 +0200

Pfadi/ Ufert/Diverse

Hey liebi Zambo Welt

ea duet mer mega leid das ich sooo lang nüme on gsi bin. Wil ich han viel zue gha und irgendwie hät de zamboträff bi mor e chli gspune. ich verzell eu e chli über di letschde wuchene. 

Auffahrt:

ich bin über ufert wie jedes jahr uf arcegeno im tessin gange go chlättere. Ich liebs z chlätere. Mir gönnd immer mit es par familie. Mir dünd zäme spiele, chlätere, bändeli chnüpfe und eifach zäme spass ha. Übrigens nätürlich am felse. Aber ich gan au gern id halle go chlättere. 

🧗‍♂️ Gönd ihr amigs au go chlätere?

🧗‍♂️Lieber am Felse oder i de halle?

🧗‍♂️Was händ ihr a ufert gmacht?

Pfi-La/Pfadi

iIch han leider das vo de anika verpasst aber das isch näne sach. Ich freu mi soo ufs Pfi-la. Mir hämd es abteiligslager will mir ja im BuLa abteilig nöd zäme lager hät. Mir händ im PfiLa thema mario game. Prinzäsin isch endpfühert worde und mir münd sie befreie.

☘️ Gönnd ihr seid s Pfi-la?

☘️Was händ ihr für es thema?

Bu-La:

Omg es chunt immer nächer BuLa. Ihr glaubeds nöd wie ich mich druf freue. Und jetzt no me das ich weiss das Zambo au det isch. So cool freu mi mega. Händ ihr scho gwüsst es git e Briefmarke vom BuLa die nach lagerfüjr schmöcke söt.

Sächsilüte:

Ich weiss es isch scho mega lang här. Aber ich erzell es jetzt es e chli. Ich han ja ded gspield und bin glichzitlich glofe. Es hät mega spass gmacht.


Bild 1: chlätere

Bild2 : Bula briefmarke

Bild 3: sächsilüte univorm

Lg Gxuma99

Ein Bild zum Beitrag Pfadi/ Ufert/Diverse Ein Bild zum Beitrag Pfadi/ Ufert/Diverse Ein Bild zum Beitrag Pfadi/ Ufert/Diverse
Melden
9
1
Der Avatar von Gxuma99 Sat, 23 Apr 2022 17:27:48 +0200

Gxuma99

🎵🎶🎷Sächsilüte 🎷🎶🎵

Sat, 23 Apr 2022 17:27:48 +0200

🎵🎶🎷Sächsilüte 🎷🎶🎵

Hallo liebi Zambo-🌍

Wie ihr vielicht wüssed isch das Wuchened Sächsilüte. Und wie ihr viellicht au wüssed spieled det immer Lüt Marschmusik wärend em Umzug. Genau dss mach ich. Wil ich spiel i de JuMu das isch es Jugendorchester umd die macht jedes Jahr mit. Für mich isch es aber erschte Jahr. Und ich bin mega ufgregt. Morn gahts los also eigendlich gahts hüt scho los aber wil ich hüt vo de Ferie hei chum gahn ich erst morn. Mir laufed ganz vorne also am Umzug. Drucked mir Dume das ich das schafe wil es isch richtig schwierig laufe und glichzitig spiele und no uf de chlini Noteständer zluege. A übrigends ich spiel Querflöte.


🎷Gönd ihr as Sächsilüte?


Lg Anouk

PS: Vielicht gsend ihr mich ja. 🤪



Melden
4
Der Avatar von Gxuma99 Wed, 06 Apr 2022 14:42:17 +0200

Gxuma99

Beruf Reporterin oder Moderatorin

Wed, 06 Apr 2022 14:42:17 +0200

Beruf Reporterin oder Moderatorin

Hallo Zambo-🌍

Ich schreibe heute über meine Berufswahl Ideen. Ich bin in der 1 Sek und ich muss bald endscheiden ob ich ins Gymi möchte oder eine Ausbildung mache. Darum wollte ich fragen Was braucht man für eine Ausbildung das man so tolle Sachen machen kann wie das Zamboteam ?

Noch ein par fragen an das Zambo team

Wie seit ihr ins Zamboteam gekommen?

War Moderatoren schon immer eure Kindheitstraum?

Ist Moderatorin und Reporterin ein grosen unterschied?

Was seit ihr Moderatoren oder Reporterin?

Wie muss man sich Ausbilden das man Reporterin oder Moderatoren wird?

Braucht man das Gymi für den Beruf?

Ich hoffe jemand aus dem Zamboteam kann es beantworten.

Lg Gxuma99

Melden
8
Zurück
1
234Vorwärts