Cocolina ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Cocolina

Der Avatar von Cocolina Fri, 12 Nov 2021 19:44:49 +0100

Cocolina

It's time to say goodbye...!

Fri, 12 Nov 2021 19:44:49 +0100

It's time to say goodbye...!

Hallo zämme


"Cocolina... das wär doch no en coole Zamboname" so häts im 2016 gheisse vo mim Brüeder... Zämme mit ihm han ich, nach ganz viel Radio-und Fernsehsändige woni vo Zambo gluegt bzw. glost han, mis Zambokonto gmacht und ich hans nie bereut... Ich han so viel Kollegine und Kollege derfe kennelerne und so viel schöni Erläbniss mit de andere chöne teile, für das ich mega dankbar bin! Aber jetzt heissts vo dem Abschied näh, will ich am Sunntig 15ni wird!😢

De Blog wett ich eifach allne witmeh wo mich in dene Jahr begleitet händ uf Zambo... Öp Zambomitglied oder Redaktion eifach allne!


Danke für:

-5 wundervolli Jahr da bi Zambo☺️

-unzähligi Chatstunde wo ich mit üch Zambomitglieder han derfe verbringe🎉

-drü wundervolli Brieffründinne💌

-so vieli tolli und spannendi Blogs wo ich han chönne läse👀

-tolli Hörspiel wo speziell woni no chliner gsi bin d'langwil vertriebe händ🎧

-"Meine Frage an..."(wo ich selber au paarmal han derfe mitwürke)😉😅, "Anna erfüllt Wünsche",Clip und Klar,.... Videos, wo immer mega guet gmacht sind🎬

-die früehnere Fernsehsändige wie Rosanna Checkts oder MyZambo,...📺

-Zambo-Bus Podcast, wo ich sicher au in Zuekunft wiiter wird lose📱

-die Radio- Spieli wie Schatzjäger bzw. jetzt Schatzjagd oder de Grüenschnabel📻

-Churz eifach für alles🤗


Ich würd Zambo eifach jedem wiiter empfehle, will ich das eifach e mega cooli Idee finde sich mitenand us de ganze Schwiiz uusztusche, z'luege wies andere gaht, was sie mached,... Bi Zambo isch eifach immer mindestens öper für dich da... und wenn mal öpis mit allne wetsch teile chasch en Blog schriebe💻


Jetzt wünsch ich üch:

-vo Herze alles Gueti uf üchem Wäg☀️

-egal in wellere Situation ihr sind, ihr chönd das und ihr schaffet das au wenn ihr im Moment nonig wüsset wie... und wenns mal nümme gaht denn gits no Zambo😘

-Das ihr de Wäg chönd ga wo für euch richtig isch!☺️

-das ihr Positiv chönd dänke!😇

-Vieli schöni Momänt i üchem Läbe🎇

-Nur s'beschte


Zum Schluss möcht ich no speziell nomal am Zamboteam danke! Nur dank üch gits Zambo!!

Es paar Moderatore sind zwar scho länger nümme da bi Zambo aber de Dank gilt au für die💐☺️

Rania Bouzekri Anna Zöllig Angela Haas MichelBirri Anik Leonhardt Julia Lüscher Raphael Labhart Dania Sulzer Naomi Preisig Benjamin Ramsauer Viviane Müller


👏🎉💐Danke üch!💐🎉👏


So das isch jetzt min letzte Blog gsi! Ich chans immernonig glaube erscht grad bin ich mit mim Brüeder da gsesse und han min erschte Blog gschriebe (wo er denn am Aafang immer korrigiert hät🤓😅) Aber ebe au die Ziite sind mal verbii😪


Jetzt allne alles Gueti und bliebet so wie ihr sind!😃


Liebi Grüess Cocolina☺️

Ein Bild zum Beitrag It's time to say goodbye...!
Melden
14
3
Der Avatar von Cocolina Fri, 22 Oct 2021 20:05:46 +0200

Cocolina

#Think Positive

Fri, 22 Oct 2021 20:05:46 +0200

#Think Positive

Hallo zusammen🙋🌻


Wie ihr hoffentlich wisst habe ich diese Blogserie zusammen mit Tivio1 gestartet....

Das ist mein zweiter Blog und insgesammt unser dritter Blog zu diesem Thema: Think Posivitive. Heute möchte ich auf einen der letzten Tipps genauer eigehen und erklären wie man das machen kann!☺️


Einteilung des Blogs:

-Mein Tipp

-Was ist ein Dankbarkeitstagebuch überhaupt...

-Verschiedene Arten von Dankbarkeitstagebücher


Viel Spass und los gehts:🤗


Mein Tipp:

Also ich habe mir den Tipp Führe ein Dankbarkeitstagebuch indem du jeden Tag etwas aufschreibst wofür du Dankbar bist📝 ausgesucht. Weshalb ich mir diesen Tipp ausgesucht habe? Ich finde es mega schön wenn man Ende des Jahres auf kleine Dinge zurück schauen kann andenen man Freude hatte aber ohne das Tagebuch wäre es dir nicht in den Sinn gekommen🙃Ausserdem finde ich es motivierend auf oft kleine Dinge des Tages zurück zuschauen denn so gibt es viel weniger Blödetage (weil ja in jedem Tag mindestens eine positive Sache drinsteckt)


Was ist ein Dankbarkeitstagebuch überhaupt:

Das ist ein Buch oder ein Heft indem du jeden Tag mindestens eine Sache aufschreibst was positiv war. Man kann sich dann jeden Tag 5min Zeit nehmen um ein paar Sachen aufzuschreiben.... Nützen tut es auch etwas wenn man das Buch an einen Ort hinstellt wo man es gut sehen kann, so erinnert man sich besser daran, etwas aufzuschreiben. 😅


Verschiedene Arten von Dankbarkeitstagebücher:

Es gibt Menschen die haben eine Art Buch oder Heft, das original Dankbarkeitstagebuch heisst... Aber man kann es auch in sein Bullet Journal oder einfach in ein Notizbuch schreiben📝Was ich auch eine sehr gute Idee finde: Man nimmt sich ein grosses Glas (kein Trinkglass sondern ein z.B Konfitürglas) oder eine Flasche. So kann man jeden Tag auf ein kleines Zettelchen etwas positives aufschreiben (Datum nicht vergessen damit man Ende Jahr noch sehen kann wann man dies geschrieben hat) und ins Glas hinein tun. Ende Jahr hat man ca. 365 kleine Zettelchen und wenn es einem mal nicht so gut geht kann man ein Zettelchen hinaus nehmen und durchlesen, so das es einem mit jedem rausgezogen Zettelchen wieder etwas besser geht!🤗


So das war mein Blog, vielen Dank fürs durchlesen👀☺️


Noch einen schönen restlichen Tag🍁🍂


Liebe Grüsse Cocolina😄

Melden
12
Der Avatar von Cocolina Thu, 21 Oct 2021 18:35:39 +0200

Cocolina

🍂Herbst-Bucketlist🍂

Thu, 21 Oct 2021 18:35:39 +0200

🍂Herbst-Bucketlist🍂

die Blätter werden orange, Kürbisse geschnitzt und ganz viel Tee getrunken....🍂🎃☕️


So geht es mir zumindest in der Herbstzeit☺️


Hallo zusammen😀


Aber manchmal spielt das Wetter, wie heute morgen bei mir🌧💨, nicht so mit oder man hat einfach sonst langweile.


Das dies möglichst wenig vorkommt habe ich hier ein paar Tipps, was man im Herbst machen kann!


🌻Los gehts:🌻


🎃: Kürbisse schnitzen

😋: Kürbissuppe machen und essen

🍂: Deko suchen im Wald (Blätter, Tannenzapfen, Eicheln, Kastanien,...)

🍄: Zimmer dekorieren

🍁: einen Film schauen

🎃: ein gutes Buch lesen

😋: etwas mit Marroni backen oder kochen oder heisse Marroni essen

🍂: einen Waldspaziergang machen

🍄: Herbst-fotoshooting

🍁: einen Punsch oder Tee trinken

🎃: Drachen steigen lassen

😋: Apfelkuchen backen

🍂: Herbst-Playlist erstellen

🍄: Ins Kino gehen

🍁: Wintersachen shoppen gehen


So das waren meine Punkte! Ich hoffe es war etwas passendes für euch dabei!


Vielen Dank für's durchlesen


🍂 Noch einen schönen Tag🍂


Liebe Grüsse Cocolina🤗


Melden
7
Der Avatar von Cocolina Sat, 16 Oct 2021 19:19:18 +0200

Cocolina

🎧Musik🎼

Sat, 16 Oct 2021 19:19:18 +0200

🎧Musik🎼

Hallo zusammen


Heute möchte ich über das Thema Musik schreiben☺️ Die Idee für den Blog kam von libella Danke für die Idee😃


Ich habe den Blog in vier Teile eingeteilt:


-meine Verbindung zur Musik

-Lieblingslieder und Künstler

-Fragen

-Sprüche und Zitate


Also Los gehts!


Meine Verbindung zur Musik:

Ich mag Musik sehr gern. Ich singe oder tanze eigentlich immer und überall schon seit ich ganz klein bin👶😅 Weshalb ich Musik so gerne mag? Ich finde Musik einfach toll weil es so unendlich viele Lieder gibt von Rock über Jazz zu Klassischer Musik, es ist einfach für jeden Geschmack und jede Stimmung etwas dabei. Ausserdem kann man Musik einfach überall hören... Im Zug mit Kopfhörern oder auch beim Workout machen, was ich mega toll finde. Ich tanze ja auch schon seit bald zwei Jahren weil ich mich mit Musik sehr gut ausdrücken kann.💃☺️


Lieblingslieder und Künstler:

Wenn mich jemand nach meinem Lieblingslied bzw. Künstler fragt, finde ich es mega schwierig eine Antwort zu finden, weil es so viele unterschiedliche Lieder gibt. Ich antworte dann immer...

Im Moment ist es..... Weil es bei mir manchmal fast jeden Tag wechselt😅 Aber Im Moment ist es: "Never Going Home" von Kungs und mein Lieblingskünstler... Mmhh..🤔 das ist echt schwierig, weil ich auf Spotify Musik höre und dort über 380 Lieblingslieder habe kann ich mich nicht für einen einzigen entscheiden😅 Aber was ich sicher sagen kann mein Musikstil ist Pop und Hip-Hop🎧


Fragen:


Ich finde es mega spannend wer welche Art von Musik mag und finde es toll wenn ich neue Lieder und Künstler kennen lernen kann. Deshalb meine Fragen an euch...!


🎼: Was ist eure Verbindung zur Musik?

❤️: Was ist euer Lieblingslied? Und euer Lieblingskünstler?


Sprüche und Zitate:

Weil ich, wie ihr vielleicht wisst, sehr gerne Sprüche und Zitate habe hier ein paar zum Thema Musik.☺️


💙Musik hören und alles andere vergessen (das geht mir übrigens immer so)😅


💙Music is the Medicine of the mind


💙Bist du glücklich geniesst du die Musik, bist du traurig verstehst du den Text


💙Musik ist die gemeinsame Sprache der Menschheit


So das war mein Blog, vielen Dank fürs Lesen!


Noch einen schönen restlichen Tag😄


Liebe Grüsse Cocolina

Melden
3
Der Avatar von Cocolina Thu, 14 Oct 2021 09:37:45 +0200

Cocolina

🌻Noch einen Monat🌻

Thu, 14 Oct 2021 09:37:45 +0200

🌻Noch einen Monat🌻

Hallo zusammen


Genau heute in einem Monat (14.11) werde ich 15 Jahre alt... Das heisst das ich nur noch einen Monat auf Zambo sein darf😢

In diesem Blog möchte ich euch erzählen was bei mir in den letzten Monaten so gelaufen ist, was auch der Grund ist weshalb ich nicht so viel online war...


Schule:


Ich bin jetzt ja in der 3. Oberstufe das heisst ich bin im letzten Schuljahr bevor ich in ein anderes Kapitel meines Lebens einsteige. Das heisst eine Lehre oder eine weiterführende Schule zu besuchen. Ich habe mich für eine Lehre entschieden.☺️ In dem letzten Schuljahr möchte ich nochmal gute Noten schreiben. Da ich um gute Noten zu schreiben recht viel lernen muss, habe ich nicht mehr so viel Zeit für anderes...📚


Berufswahl:


Wie schon gesagt, mache ich nach den Sommerferien eine Lehre im KV.💻 Ich freue mich sehr die Lehre zu beginnen. In diesen letzten Jahren in denen ich mich intensiv mit der Berufswahl beschäftigt habe, schnuppern ging, Fokus-Veranstaltungen besucht habe und ins BIZ ging wurde mir bewusst das es so viele verschiedene Berufe und Aus- bzw. Weiterbildungsmöglichkeiten gibt das es bestimmt für jeden den passenden Weg gibt.🍀😄


Herbstferien:


Ich habe jetzt Herbstferien🍂. In diesen bin ich oft Unihockey schauen gegangen🥅. Ausserdem war ich bei meinem Gotti☺️,shoppen🛒, bei Kolleginnen🤗 und wandern🏔 Am Montag muss ich wieder in die Schule.🏫 Aber ich gehe relativ gerne zur Schule.😃


Grüsse:


MeretLuisa

elefant17

delfin17

Tivio1

Lelly

Rosie82

Teenie713

santäpper

Schmetterling5


So das war mein Blog😄. Ich hoffe er hat euch gefallen😅


Ich wünsche euch allen noch einen ganz schönen Tag☀️🍂


Auf einen letzten schönen Monat auf Zambo🥂😉


Liebe Grüsse Cocolina


PS: Wenn ihr möchtet könnt ihr gerne neue Blogideen in die Kommis schreiben!😇☺️

Melden
3
4
2
Der Avatar von Cocolina Wed, 13 Oct 2021 20:08:44 +0200

Cocolina

#Think Positive

Wed, 13 Oct 2021 20:08:44 +0200

#Think Positive

Hallo zusammen


Ich melde mich auch mal wieder🙃

Tivio1 und ich hatten die tolle Idee eine Blogserie zu starten zum Positiv denken☺️


Ich teile denn Blog ein in zwei Teile:

-Tipps zum Positiv denken📝

-Sprüche und Zitate um positiv zu denken


Los gehts:


Tipps:


Es hilft sehr wenn man positiv denkt aber oft ist es nicht so einfach... Diese Tipps können dir helfen die Dinge auch in schwierigen Situationen positiv zu sehen.👀


-Suche immer gutes in einer Situation🔍


-Führe ein Dankbarkeitstagebuch indem du jeden Tag etwas aufschreibst wofür du Dankbar bist📝


-Umgib dich mit Menschen die dir gut tun☺️


-Lobe dich wenn du etwas gutes gemacht hast👏


-Lache und sei fröhlich😅


-Sei nicht zu streng mit dir du darfst Fehler machen😇


Das sind zwar wenige aber sehr hilfreiche Tipps die sehr gut helfen können öfters positiv zu denken😄


Sprüche und Zitate:


-Denken muss man ja sowieso warum dann nicht gleich positiv


-Enjoy the little things


-Don't forget to smile😃


-Ein Tag ohne ein Lächeln ist ein verlorener Tag😁


Ich finde Sprüche und Zitate sehr hilfreich um sich selber zu motivieren und Positiv zu denken🤗


Vielen Dank das du meinen Blog gelesen hast und wünsche dir noch einen schönen Tag🌻🌞


Schaut gerne mal bei Tivio1 vorbei die bald auch einen Blog zum Thema verfassen wird😄


Liebe Grüsse Cocolina☺️



Melden
7
Der Avatar von Cocolina Thu, 31 Dec 2020 09:49:00 +0100

Cocolina

Bye 2020 Hello 2021

Thu, 31 Dec 2020 09:49:00 +0100

Bye 2020 Hello 2021

Hoii zämme


Das wird min letzte Blog sii für s'Jahr 2020☺️😉 De Blog han ich in drü Teil gschriebe, also ähnlich wie mini Kapitel- Blogs😘 Wie immer würd ich mich freue wenn ihr in würdet dure läse😇


Los gahts!


Best of 2020


Viellicht isch das Jahr 2020 nöd so abglaufe wie mir üs das vorgstellt händ😅 Aber sicher händ ihr au cooli Sache erläbt oder glernt wie d'Serie #LiebsBlöds2020 zeigt hät.☺️ Mis schönste Erläbnis isch gsi das mir trotz Corona händ chöne ide Summerferie is Lager und mir nöd so viel Iischränkige gha händ🤗Natürlich han ich au vieli anderi cooli Sache derfe erläbe, aber das isch so mis Highlight gsi. Was isch eues schönste erläbnis gsi im 2020?


Vorsätze für's neue Jahr:


Ich persönlich find's cool das mir sich Vorsätze macht für's neue Jahr, wänn mer sich den au Müeh git die iizhalte und nöd nach einere Wuche uufgit😅 Ich han bi mine Vorsätze verschiedeni Kategorie gmacht: Persönlichi Ziel👱‍♀️: det staht z.B meh Stretching mache oder weniger Handyziit,.... Denn han ich no Kategorie Reiseziel⛱: z.B is Alpamare oder id Trampolinhalle,... und als letzt han ich no Kategorie Schuelischi Ziel📚: Durchschnitt besser als es 5i, usw.... Vorsätz sind ja meistens persönlich und ihr müend wenn ihr nöd wänd keini vo üch id Kommis schriebe! Aber die wo Lust händ öpis z'schriebe: Was sind euchi Vorsätz? Händ ihr überhaupt?


Hello 2021:


Bald chunt ja denn scho 2021 und mer chan sich wieder uf Sache freue wo mer derf mache im nächste Jahr. Obwohls das mal chli schwierig isch will mir alli ja nöd wüssed was Corona no bringt😷 Ich freu mich, wänns chan dure gfüehrt werde, wieder ufs Lager ide Summerferie🙈 und uf vieli cooli Erläbnis wo ich mit minere Familie oder mit Kollegine derf erläbe😄


Zum Schluss möcht ich no es paar Zambomitglieder grüesse:💕

elefant17

delfin17

Emma19

Tikaani

GregsTagebuch

Löwin0101

Buecherfan-tastisch

Lexa

Wölfin

Alba


Jetzt wünsche ich üch allne en Guete Rutsch is 2021🥂

-Viel Glück🍀

-Gueti Gsundheit☀️

-Viel Erfolg🌻

-Schöni Stunde, mit Familie, Fründe,....⌚️

-Churz: eifach nur s'beste☺️


Im Anschluss gsehnd ihr no s'Titelbild vo mim Bullet Journal für de Januar🤗


Wenn ihr bis dahi gläse händ Danke😘und en schöne Tag no😃


Liebi Grüess Cocolina☺️

Ein Bild zum Beitrag Bye 2020    Hello 2021
Melden
15
Der Avatar von Cocolina Thu, 17 Dec 2020 19:35:06 +0100

Cocolina

Kapitel- blog 3.0

Thu, 17 Dec 2020 19:35:06 +0100

Kapitel- blog 3.0

Hoii zämme💎


Hüt hani wieder mal mega Lust gha en Kapitel-blog z'schriebe drum los gahts!


Prüefigsstress:🤓


Nur no es paar Täg und mir händ Wiehnachtsferie...☺️ Das isch ja mega cool aber immer wenn Ferie vor de Tür🚪 sind stönd no vieli Prüefige aa.🤓📚 Oder wie ischs bi eu?! Bi mir gahts eigentlich no will ich han nur no morn zwei Prüefige( ei Mathi und ei Französisch)🙂 und denn nächst Wuche keini mee😅. Wie händ ihrs, Händ ihr no viel Prüefige? In wellne Fächer?


Heiligabig fiire mit Corona:😷


No 7 mal schlafe denn isch Wiehnachte, oder besser gseit Heiligabig🎉 Aber das Jahr ischs sehr wahrschindlich bi vielne Familie andersch als normal. Mer derf nüme glich viel Persone iilade, viellicht bechunt mer (je nach dem) weniger Gschänkli will sich die einte Lüt nöd getrauet go poste z'gah oder so gar d'Läde zue gange sind🎁 E spezielli Ziit aber genau so schnäll wie sie cho isch goht sie wieder.⌚️Üsi Familie fiired eigentlich relativ normal mir ladet eifach nüme 10 Lüt ii sondern fiired eifach nume mir (mini Eltere, mini Gschwüsterti und ich) und zum Ässe gits Fondue Chinoise🍾🎈 Nachher gönd mir eifach is Wohnzimmer zum Tannebaum und packed Gschänkli us🎄💎 Wie fiired ihr das Jahr Wiehnachte, oder Heiligabig?🎊


Wiehnachtsgschänkli für d'Familie:🎀


Händ ihr scho Wiehnachtsgschänkli für eui Eltere oder Gschwüsterti?

Ich han scho für mini Gschwüsterti Massagebäll, für mis Mami hani so es Massage-Öl kauft und für de Dädi (Vater) es Duftmändli (für vorne is Auto das fein schmöckt)☺️ Wahrschindlich mach ich den no so Wiehnachtschärtli oder so?!🎨 Chaufet oder bastlet ihr Wiehnachtsgschänkli für'd Familie?


Guetzli☺️😋


Wie vieli han ich Guetzli bachet für Wiehnachte. Ich han Zimetsterne, Schoggichugle, Kokosmagrönli, Mailänderli, Spitzbuebe und Chräbeli bachet😅😋 Und ihr? Ich finde am beste sind Schoggi.Chugle, die hani das Jahr entdeckt in Chochunterricht ide Schuel, die sind sooo fein😍😂


Zum Schluss no es paar Wiehnachtlichi Grüess:😘💌


delfin17

Murmeltier

elefant17

Emma19

GregsTagebuch

Tikaani

Getulucie

Nila


Danke viel mal für's dureläse vo mim Blog und Ganz en schöne Abig😘

Blieb Gsund🍀


Liebi Grüess Cocolina

Melden
6
Der Avatar von Cocolina Sun, 13 Dec 2020 19:14:02 +0100

Cocolina

Kapitel-blog 2.0

Sun, 13 Dec 2020 19:14:02 +0100

Kapitel-blog 2.0

Hoii zämme


Ich han dänkt ich meld mich au mal wieder☺️ vor churzem han ich e neui Blogserie gstartet und zwar en Blog mit Kapitel zu verschiedene Themas, und jetzt wetti derzue immer mal wieder Blogs poste...😇


Fanget mir grad aa mit em erste Thema:🤗


Wiehnachte fiire ide Schuel🎄


Ide Schuel düemmer wichtle🎅, händ en Adväntskalender, händ Wiehnachtsguetzli bache🍪👩‍🍳 und händ en Tannebaum🎄 Das find ich mega cool😄 Wie fiired ihr ide Schuel Wiehnachte? Dünd ihr Wichtle,...?


Hobbies🏋️‍♀️


Viel Hobbies derf mer jetzt nüme mache oder eifach mit de Maske wie z.B Unihockey spiele oder Volleyball usw... Zum Glück 🍀 Chan ich mis Hobby de umständ entsprechend wiiter füehre..... Eifach mit Maske (ich tanze)💃 Chönd ihr eues Hobby no mache? Was für Massnahme händ ihr?😷


Schnee❄️


Bi mir häts pünktlich uf de 1. Dezember gschneit und jetzt häts immer chli gha☃️ Bis hüt, wills die ganz Ziit⌚️ grägnet hät☔️ isch alle Schnee wäg😢 Am Mittwuch hani d'Chance aber no gnutzt und bin chli usse gange und han en Schneemaa welle baue☃️ aber leider hanis nöd gschafft will die ganz ziit d'Chugle uusenand gfloge sind😂 Wänns den no chli meh schneit würd ich mega gern mal go Schlittle oder es Iglu baue😅 Häts bi eu au scho gschneit? Was mached ihr im Schnee amigs gern?


Jetzt würd ich mega gern no es paar Zambomitglieder grüesse:😘


GregsTagebuch 🤗

Emma19 (wo nur no es paar Mönat uf Zambo isch und es mega cools Projekt ufbaut hät)🐄

elefant17 ☺️

delfin17 😊

PaulaHase 😇

Lexa 🤗

Vanilla ☺️

Schmetterling5 😊

Tivio1 😇


und natürlich Dich, bsunders wenn du dir Ziit gnah häsch zum min Blog dure zläse😃


Ganz en schöne Abig und e Gueti Wuche💎💫


Liebi Grüess Cocolina🌻🙋


Melden
5
1
Der Avatar von Cocolina Wed, 25 Nov 2020 17:25:20 +0100

Cocolina

Adväntskalender und Wiehnachtsstimmig

Wed, 25 Nov 2020 17:25:20 +0100

Adväntskalender und Wiehnachtsstimmig

Hoi zämme💙🌎


Hüt gohts, wie ihr viellicht im Titel scho gseh händ👆, um Adväntskalender und Wiehnachtsstimmig☺️Ich weiss ich bin chli früeh⏰Wie immer würd ich mich mega freue würed ihr mir en Kommentar daa laa😉 Fanget mir doch mal aa....


Adväntskalender:


Ich han das Jahr zwei Adväntskalender. Eimal en Weleda und en Handlettering Kalender. Ich glaub Weleda kännt jede (Duschgel, Massagegel,...) und im Handlettering kalender häts z.B en runde chline Karton imene Türli denn chasch im Anleitigsheft (wo derzue isch) nache luege was mit dem Kartönli mache chasch (es hät immer öpis mit schriebe oder zeichne ztue)😉🖌


Mini Fraage:


😍: Händ ihr en Adventskalender? Was für eine?

✂️: Händ ihr scho mal en Kalender gmacht?

🏫: Händ ihr ide Schuel en Adventskalender, düend ihr wichtle,...?


Mini Antworte💡


😍: Ja wie scho gseit en Weleda und en Handlettering

✂️: Ja, en Schoggi für mini Gschwüsterti und en zeichnete fürs Mami🎨

🏫: Mir düend vorussichtlich wichtle aber viellicht chunt no öpis derzue (mir düend no abstimme)😃


Weihnachtsstimmig🎄


Ich freue mich mega uf Wiehnachte.... Für mich ghört Schnee, en Tannebaum, Wiehnachtsguetzli und Wiehnachtslieder eifach derzue. Das ich in Wiehnachtsstimmig chume duen ich jetzt scho aafange Wiehnachtslieder lose😂 Aber was ich au sehr empfele chan isch: En Wiehnachtsfilm luege und Kakao oder Punsch trinke🎬😋


Mini Fraage:


🎄: Was bruchts für euch an Wiehnachte? Was wär cool?

🎀: Wie gseht für euch die schönscht Vorwiehnachtsziit us?

💡: Gits für eu Sache wo mir bis Wiehnachte mache münd oder was cool wär?

🎼: Wänn fanget ihr aa Wiehnachtsmusig lose?😎


Mini Antworte sind obe im Text👆


So das ischs gsi mit mim Blog ich hoffe er hät euch gfalle👍🤗


Schöne Abig☺️ und en Guete😋 bin Znacht


Liebi Grüess Cocolina

Melden
9
Zurück
1
2345
15Vorwärts