zurück
Der Avatar von Dania Sulzer Fri, 07 Sep 2018 10:47:15 +0200

Dania Sulzer

Die grossen Fragen!

Fri, 07 Sep 2018 10:47:15 +0200

Die grossen Fragen!

Hoi zämä


Ich find's ja grossartig, dass langsam der Herbst kommt. 🍁🍂🍄 Dann kann man sich wieder zuhause einkuscheln, eine Tasse Tee trinken, Bücher lesen und mit Freunden bis in die Nacht über spannende Themen diskutieren.🤗


Bei mir geht's da manchmal recht philosophisch zu und her.🤔 Bis jetzt hab ich aber noch nicht rausgefunden, was der Sinn des Lebens ist.😆


Trotzdem: Über solche Fragen nachzudenken macht Spass und fordert die grauen Hirnzellen heraus. Deshalb beschäftigt sich «Zambo» bald mit den grossen Fragen des Lebens. 🤓👽


Wir starten gleich mit zwei spannenden Themenfeldern, nämlich «Glück»🙏 und «Gerechtigkeit» ⚖️.

Mich interessiert, was du darüber denkst. Deshalb hab ich dir ein paar Fragen aufgeschrieben, über die du gerne etwas nachhirnen darfst.


😊 Wann warst du das letzte mal so richtig glücklich?

😊 Liegt das Glück in deinen Händen oder ist alles Zufall?

😊 Wenn es eine Glückspille gäbe, würdest du sie nehmen?


🤑 Du lebst in der sicheren Schweiz, andere Kinder wachsen im Krieg auf. Ist das ungerecht?

🤑 Ist es ungerecht, dass Menschen unterschiedlich viel verdienen?

🤑 Wann wäre unsere Welt gerecht?


Wenn du magst, schreib doch deine Meinung unten in die Kommis. Du darfst anstatt Anworten auch philosophische Fragen schreiben, die dich beschäftigen.


En philopsophische Gruess,

Dini «Zambo»-Reporterin Dania

Melden
46
2

Kommentare

Der Avatar von saas-fee

1.Als ich meine Flugangst am 17.8 überwunden habe da war ich mega glücklich😊

2.Ich glaube viel Glück ist Zufall aber auch oft kann man es wie voraussehen😆

3. Nein! Glück ist das schönste was passieren kann wenn man es nicht weiss😄

4.Ich sage immer die können ja gar nichts für😢

Und wir haben das Glück in der Schweiz leben zu dürfen😀

5.Ich als Junge sage natürlich es ist fair mehr als Frauen/Mädchen zu verdienen weil wir Männer auch vieles in der Hand haben z.B wir müssen ins Militär was ja auch nicht ganz gleichberechtigung ist!😁(Meine Meinung)

6.Wenn alle das gleiche Leben führen dürften ohne jegliche Gewalt etc.😊


Grüessli


saas-fee


PS: Endlich konnte ich diese coolen Sachen mal rauslassen

Melden
Der Avatar von lillilemon

1.Als ich mein verlorenes Portmonai letzte Woche wieder fand😊


2.Ich glaube es ist Zufall Aber manchmal habe ich auch das Gefühl es ein bisschen Beeinflussen zu können.


3. Ich würde sie nehmen ja weil von Glück kann man nie genug haben aber wenn ich sie weiter schenken dürfte würde ich sie jemand anderem geben weil ich habe das Gefühl ich habe sehr viel Glück🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀


4.Es ist schon ein bisschen ungerecht ich bin aber auch sehr froh in der Schweiz leben zu dürfen in so einem sicheren Land aber ich habe das Gefühl dass die die Schweiz den Flüchtlingen recht gut hilft🌺


Ja ich finde es ungerecht dass es Menschen gibt die schon so reich sind und trotzdem immer und immer mehr verdienen.


Wenn alle andern das so akzeptieren würden wie sie sind. ☮️


Und noch eine Frage für die nächsten Sambor Mitglieder wenn ihr könntet würdet ihr für immer leben wollen???


LG. Lillilemon 🍋



Melden
Der Avatar von lillilemon

Sambor = Zambo 🤣

Melden
Der Avatar von Shanni3

😊 Wann warst du das letzte mal so richtig glücklich? So richtig glücklich bin ich gsii wo ich mimi Angst überwindet han abem 3 Meter gompe!!

😊 Liegt das Glück in deinen Händen oder ist alles Zufall?Es isch halt so scho chlii i de Händ! Du channsch jo selber entscheide öb du jetzt glücklich bisch oder nid!

😊 Wenn es eine Glückspille gäbe, würdest du sie nehmen?Nei wills Glück es Natürlichs Hormon isch wo ich finde chammer nid ähne Zoubere!


🤑 Du lebst in der sicheren Schweiz, andere Kinder wachsen im Krieg auf. Ist das ungerecht?Näi find ich nid will d'Wält isch halt so wie sie isch! Aber sie kenneds halt e so!

🤑 Ist es ungerecht, dass Menschen unterschiedlich viel verdienen?Näi mir chan sich jo öberlegge wele Job mir wott ha ond nid! Mir weis halt scho ungfäh wie vell mir bi wellem Job so verdient! Well wenn mer sich i de Sek ond 6. Klass chlii müeh gid e chunnd mer halt villicht au en bessere Job über!!

🤑 Wann wäre unsere Welt gerecht? Wenn jede no en EXTRA WORSCHT öberchiem!!! Alli hend immer Problem! Es wird au immer Problem gäh! Abre mer läbed immer no!!😂


Danke vell mol för die cool umfrag! ich finde nämlich die Omfroge meega cool!


Liebi Grüessli


Shanni3🙃😇

Melden
Der Avatar von Tinksy
ich bi jede tag glücklich und probiere s'beschte uus mim tag z'mache und jede tag z'gnüsse und alles positiv gseh au wenns mol ned so guet gaht❤️Glück chan ich nid stüüre aber denn wenni glück bruuch bestimmt de zuefall dass ich glück ha und das macht mi unfassbar glücklich💙ich würd die glückspille nid näh will ich dänke mer chan au sust glücklich sii und freud am läbe ha💖ich wünsche aber trotzdem ganz villne mensche s'glück und s'schönste wo mer chan becho esch jo es lächle vo öppertem💜ich finds mega blöd für die mensche wu müend liide💚 ich hans glück dass ichs so schön daf haa und ich weiss wie anderi müend liide das findi furchtbar ich würd das am liebschte alls stoppe!!!💞näii well jede weiss wie vell gäld mer bruucht und dued denn au je nach job luege öbs länget und söscht chan mer ja no näbejöblis mache wie babysitte oder putze oder so....💝üsi wält wär grecht wenn jede z'friede wär met dem wo mer hed ond sech jede met jedem verstohd denn so geds au kei chrieg💘


liebi grüessli...


tinksy💗

Melden
Der Avatar von LINDA006
Wo ich mini Fündige wieder ksch han😍es isch eifach zueffal ☺️❤️es chumt druf ah bi megaa schlechte täg viellicht schon aber bi Güte nöd❤️Ich weiss öd was ich Deze säge soll aber.. ich finds ungerecht JEDES KIND soll möglichst sicher ohne Krieg ufwachse find ich❤️😖Ich finde es auch ungerecht wenn Menschen sooo unterschiedlich viel verdienen😠😑Unsere Welt wäre endlich Gerecht und in Frieden wenn es kein KRIEG mehr gäbe , alle etwa Gleich vill verdienen , fast niemand auf der Strasse lebt, wenn ALLES böse auf der Welt weg ist , und alle in frieden leben können und das auch alle In die Schule gehen können❤️❤️
Melden
Der Avatar von snowprincess
Wenn mir uf Kroatien gangä si. Es isch eher Zufall aber mängisch au Glück.Nei ig würd si nid näh, will denn alles guät würd gah und das wär nid cool.Ja sehr will es isch nid cool wenn es Kind muäs Fliä und denn voll Traumatisiert isch, ig kennä en Flüchtlingsbuäb, also Teenager wo fasch sis ganzä Läbä im Krieg gläbt het.Ja will Frauä müäsend sachä im Huushalt machä und denn wärdens nid Zahlt, und ja wenn en Job dir Spass macht und du nid guät Zahlt wirsch isch es ja Automatisch das mä en anderä Job suächt.Wenn es kei Krieg gäb und alli nett zuänang während, alli glich fill Gelt bechömend und eifach glich behandelt wärdä
Melden
Der Avatar von samitio007

Ich bin glücklich, wenn ich mit guete Kollege Spass han❗️🧡

Es chunnt drufa, ob me immer negativ denkt, denn chamer au nid glücklich sii...

Es isch mängmal aber scho chli Zuefall, wenn me öppis cools gset, erläbt...

Nei, will Glück mues ja öppis einzigartigs sii...


Ja, sehr ungrecht, und ich finde das au sch*****🤔😡

Gaat so, will me chan ja nid gliichriich sii, das findi jetzt nid so schlimm, aber dass es armi Lüüt gitt, das findi hingäge schlimm und blöd...😔😢


wenn es eifach allne würd guetgaa...👍🏻

Zwar nid alli gliich riich, aber gliich alli händ Geld, und es git sicher kei Krieg und unterdrückig❗️❗️❗️❗️❗️❗️


Melden
Der Avatar von svenj4

1.) S letschtmal so richtig glücklich bini im Training gsi wo ich wie dur es wunder s fürschiböggli gschaft ha... Und gnau am gliiche Tag öbä ei stund vorherr wo ich e zuesag für e lehrstell becho ha...

2.) Ich glaub es isch zuefall

3.) Es chunnt druf a... Je nach dem aber ich glaub ehner ned…

4.) Ich finds scho e bitzeli ungerecht das mir da lebet und anderi chind krieg hend aber mir chönd ja au nix defür das mir da lebet...

5.) Es chunnt druf a klar gits denig wo das ungerecht findet aber schlussamend chunds ja ned ufs Geld a denn mir chan au mit wenig glücklich si... Ich find es isch ja ned jede bruef gliich und so muss jede unterschidlich schaffä und drum het mehrs sich ja selber so usgsuecht… D lüüt münd eifach mal merke das sie ufhöre settet immer meh lohn z wöla den schlussendlich werdet eifach d priise im Supermarkt tüürer wenn ali en höcheerre lohn wend…

6.) Ich weiss ned aber ich find mir chan ned grecht werde aber de ersti schritt isch sicher das de krieg seti ufhöre… Grechtigkeit heisst für jede öbis anders und drumm chammer nöd jedem grecht werde... aber ebe wenn de krieg mal wör ufhöre wer mal en grosse schritt gmacht…


sorry für de langi Kommentar... Lg und en schöne abig Svenj4

Melden
Der Avatar von dancinggirl

1) Mer send i de Sommerferie of USA gfloge för vier woche😁😁😁 Wo mer is Flugzeug gloufe send, be ech rechtig glöcklech gse!!!!❤️❤️ 2) ech fende es esch kei zufall


LG danciggirl

Melden
Der Avatar von LuthienTinuviel12

Der Reichtum und die Bildung ist oft ungerecht verteilt💵. Wir können uns Glücklich schätzen, in der Schweiz zu leben wo wir immer genug zu essen haben🍛. Manche Leute sind vielleicht zur falschen zeit am falschen Ort geboren und manche zur richtigen Zeit am Richtigen Ort. Es wäre Gerecht wenn jedes Land eine gute Regelung hätte und Armut und Krieg darin nicht vorkommen☀️.


Oft arbeiten Menschen sehr viel und bekommen trotzdem einen geringeren Lohn als manche Menschen die mehr Geld haben und nicht so viel dafür arbeiten💸. Das ist sicher ungerecht aber andere Leute in anderen Ländern haben vielleicht gar kein Geld, und dem sollte man sich immer bewusst sein⚖️

Melden
Der Avatar von Liru

Für mich kann die Welt nicht perfekt sein.

Weil wen man ein Problem löst kommt wieder ein neues wie zb. Ungerechtigkeit.Ich finde die Welt kann nicht perfekt sein🙃

Melden
Der Avatar von Juni

Ich bin jetzt grad sehr glücklich, will ich grad uf Zambo bin. Äs macht mich froh, wänn ich mit andäre redö chan. Au interressiert mich das Thema sehr. Mis Lieblingsbuäcv iscv Sophies Welt. Ich empfiel eu das Buäch. Äs gaht um phylosophieschi Fragä. Ich liebs. Ich finds au cool dMeinigä vo andäre zgseh.


Ich find, dass sGlück Zuäfall sie chan. Z.B. Wänn ich für ä Prüäfig nüt glernt han, abär trotzdem durxch ratä ä güäri Notä hett (nöd das ich das machä wür😉😂). Abär äs isch au so, dass ich glücklich bin, wänn mini Fründe glücklich sind, bzw. wänn ich ihne hilf. Ich chan sälber entscheidä ob ich ihnä hilf oder nöd. Deshalb liegt ös au i minäre Hand.


Ich find mär brucht kei Pillä.zum glücklich sie. Wänn mär eimal ei hät wird mer süchtig dannach. Und das isch dänn nümm so toll. Au find ich, dass anderi Emotione dezuä ghöred. Wie trurig si. Suscht dänkt mär, dass alläs guät isch.


Äs isch scho ungrächt, dass nöd alli glich läbe chönd. Abär mer chan nüt dagegä mache. 😰😥😥😥 Äs isch dSchuld vo dä Mänsche allgemein. Sie verschmutzäd dErdä und so witär. Au dä Chrieg. Alläs isch wägen Gäld hauptsächlich. Meiscjtens stritäd sich dLüt ja wegä Gäld. Also, wie wäri dWelt ohni Geld???


Vill Lüt verdiened nöd so vil, will.ihnä das i dä Jugendszit egal gsi isch. Aber mängisch hätt mär au eifach Pech, z.B. will dä Verlag äs tolles Buäcv nld agnoh hätt. Dänn isch dä Autor au nld sehr wohlhabend. Aber mängisch hängt das au mit däm Ort wo mär geborä isch zäme: Öpert isch us Portugal und zügläd nach Züri. Sie chan kei Dütsch und muss deshalb eschtmal än schlächte Job ahnä. Isch eu scho ufgfallä, dass uf bestimmtä Dingä Made in China staht? Döt isch äs sehr ungerecht dä Burä wo grossä Arbeite gleischrtät händ gegenüber. Z.B. dBananä sind meischtöns vo dött. Im Supermarkt koschtäds (bin mer nld sichär) 2Fr. Abär dBurä, bechömäd nur sehr wenig vi däm Gäld. Dä Transport bechunnt dävo än Teil, dä Supermarkt und no meh anderi Firmä. Das find ich unfair.


Lg

Juni

Melden
Der Avatar von Juni

Upps. Letschti Frag vergässe: Minerä Meinig nah weri sie grächt, wänn es kei Menschä druf gäbi.

Melden
Der Avatar von Gresmez95

ich bin in krig gewachsen

Melden
Der Avatar von Juni

OOhh nein!!!!

Melden
Der Avatar von LuthienTinuviel12

Apropos Philosophie:

Wer kennt das Buch „Sofies Welt?“📚 Das ist eine geschichte ind der auch sehr viel über Philosophie erzählt wird💭.

Melden
Der Avatar von Layla

1.Ich war das letzte mal mega glücklich, als ich eine Schleiereule streicheln konnte.

2.Kommt darauf an.

3.Jain.

4.Nein. Sie können nichts dafür.

5.Nein.

6. Wenn es keine Armen gäbe.

Melden
Der Avatar von Paulina

Eine Glückspiele nehmen? Auf kein Fall!

1. Ich möchte ein spannendes Leben!

2. Wenn man diese Glückspiele nemte wäre es kein richtiges Glück😒

Melden

Bitte melde dich an, um mitmachen zu können

Einloggen