zurück
Der Avatar von Julia Lüscher Wed, 11 Jul 2018 17:23:09 +0200

Julia Lüscher

🚙 oder 🛬oder 🚢 oder 🚞 ?

Wed, 11 Jul 2018 17:23:09 +0200

🚙 oder 🛬oder 🚢 oder 🚞 ?

Heyaaa!


Hat bei dir die grosse 🚐 🚡 Reiserei 🛫 🚢 schon angefangen?


Bist du mit dem 🚀🚅 ultraschnellen TGV-Zug durch Frankreich unterwegs?


Oder fährst du gemächlich mit der Fähre durchs Mittelmeer einer Insel entgegen?


Oder hockst du im Auto 🚙🚗🚕🚙🚕🚕🚗: «Wänn simmer äntli daaaa?»


Ich will von dir wissen:

Mit welchem Verkehrsmittel fährst du in die Ferien?

Was findest du gut an dem Verkehrsmittel, was nervt dich?

Oder hast du auf Reisen sogar Angst, zum Beispiel auf dem Schiff oder im Flugzeug?

Was tust du gegen Langeweile unterwegs?


Schreib's in die Kommis!


Deine Julia

Melden
10

Kommentare

Der Avatar von saas-fee

Ig ga mit em Auto🚗

Ich finde guet das mir es Auto hei mit viil Platz.

Mich närvt das Auto zwüsche duure komisch tönt.

Angscht han ig bim Autofahre ned.

Ig due immer probiere i zschlofe.


Ig freue mi if de 19.7 denn göi mer id Ferie.🚗

Melden
Der Avatar von Lenas13

Ich bin mit dem Flugzeug geflogen, ich finde gut das man schnell vom einen Ort zum andern kommt, aber fas Flugzeug ist glaub nicht so gut für die Umwelt! Ja ich habe angst vor dem Fliegen gehabt, aber es war nicht so schlimm😉

Es war mir in den 4 Stunden seeeeehhhr langweilig, habe ein heftchen gelesen aber auch nur ca. 50 Minuten😂

Melden
Der Avatar von svenj4

Aso is Lager gömmer mit ÖV so viel ich weiss.

s tolle a öv isch das mehr d Landschaft cha gseh und mehr nie im stau staht...mengmal nervts halt wenn öv verspötige het aber macht ja nüt will mehr het ja Ferie und kei Stress...


Mit de Familie gömmer denn no is Bündnerland zu de Verwandä dete hi gömmer mit em Auto... S tolle am auto fahre isch halt das es rächt schnäll gaht und mehr überall hi cha… s negativa isch halt das es schlächt für de Klimawandel isch, und ned so spannen zum useluege… und das es oft stau het…

Wenn mir lw isch lueg ich use, lose musig oder spiel mit de Fam. ihrgendwelchi hosesack spieli… z.b ich gsehn ich gsehn was du ned gsehsch, es tierli mit …. oder anderii… mir gönd aber au oft mit öv id Ferie…. das machi lieber wills viel spannender isch und die ganz Familie cha use luege und sich ned immer öber ufs fahre muss konzentriere....



Melden
Der Avatar von Donaldo

Hoi julia, mir si mit em auto i d ferie gfahre. I finge am auto guet, dass mer vüu Platz hei und närve tuet mi überhoupt nüt. Gäge Langeweile tue ig d autobahn-schilder aaluege und lustigi orte ufschribe. Ig ha scho e blog drüber gmacht: Link

Melden
Der Avatar von Papaguinchen

Hoi Julia!!

Ja, bi üs hät dä Reiserei grad am erschte vo dä Feriä agfange.😱Mir sind uf Frankriich gange uf Nantes näbä em Meer und das isch zimli Wiit. Mir sind zerscht mit em Auto gfahre, d‘Auto hämmer am Flughafe gla und nachher simmer mit em Flugzüg wiitergfahre. Was cool im Flugzüg isch, isch dass du usse luege Chasch und gsehsch alles unter diär, und es git z‘ässe😝. Und wenn du en lange Flug machsch gits en Fernseher. Aber bi langi Flüg, wirds es bitzeli lang und du langwillisch dich. Ich han nöd würkli Angscht aber mängisch wenn mer über de Atlantik flüget , han ich nur es bitzeli Angscht dass mer i de Antlantik inne fallet aber das wird nöd passiere. Gege Langwille gits folgendi Sachene: lese, game, Karte spille, usse luege....

Ich hoffe diä Tipps helfet anderi Lütte!!

Liebi Grüess, Papaguinchen

Melden
Der Avatar von Cocolina

Hey Julia🌞


Is Lager gang ich mit em Zug🚄

Guet da dra find ich das mer sich nöd muss aagurte und das er schnell isch. Nöd so guet find ich das ich amigs im Tunnel Ohredruck bechum

Angst han ich bim Zug fahre nöd .

Mit de Familie gang ich mit em Auto🚗

Guet find ich das mer viel Platz händ und eifach alles chasch mitnäh.

Nöd so guet find ich das es mängmal bim Gurt druckt.

Uf Reise duen ich gern:


- lese (will mir nöd schlecht wird)😃

-Spieli

-Rätzel

-Musig lose

-Gschichte lose

-schlafe

-usse luege

-oder eifach rede💭

Melden
Der Avatar von Querflöte04

Ich gang is Lager mit em Zug:

Find ich guet, will me gueti Verbindige het. Ich tuen useluege, d Uusicht gnüsse, oder mit Kolleginne Rede.


I d Ferie gang ich mit em Auto und mit em Zug:

Find ich nöd so guet, will mir mit em Wohnwage nöd so schnell chönd fahre und s den immer vill länger goht. Aber mer chan denn Pause mache, wenn me will.

Ich tuen schlofe, spiele, rätsle,...




Melden
Der Avatar von Sina84

Hoi Julia

Mir gönd mit em Auto id Ferie.

Guet ind ich das mer eifach mit Familie isch, aber leider isch mer halt amigs nöd so schnäll…

Angscht hani bizli bim schiff vorem untergah undbim Flüger au chli willi no nie gfolge bi...

Immer wenn mir wiit fahred nimm ich min MP3 Player mit und lose musig…

Schöni Ferie allne!

Lg Lisa


Melden
Der Avatar von Jonas07

ich ga mit em auto

s guete isch das mer mitenand cha rede nöd so guet isch das es lang gaht

Angst hat i e kei

gäbe d langweilig tuen ich läse

Melden
Der Avatar von Handballgirl

Mer send zerscht met em Auto gfahre, denn Hemmer uf de Autozog verlade ond uf em Röckeäg gömmer no ufd Fähri ond weder uf e Autozog. Ich fahre gar ned gärn Auto well: es esch oft langeilig...es schmöckt komisch im Auto...ech cha ned läse oder so well ech den Chopfweh bechome...es gohd oft mega lang... ech ha fasch kei platz för mini bei. Ech fahre generell ned gärn lang. Ond Flüge tu ech au ned so gärn. Also am liebste fahr ech mt em Velo😄.

Melden
Der Avatar von Pferde04

Ig fahre mit em Zug nach Italie. Ig finde es isch scho chlei närfig das es so lang got. Aber ig denn chani läse oder spieli spile.

Melden
Der Avatar von Amie99

Hi Julia

Ins Lager bin ich mit em Zug gange

Ich finde cool das dört ufs Klo chan😉 und mich nerfts das dört immer sooo vieli Lüüt het!👨‍👩‍👧‍👧👨‍👩‍👦‍👦👨‍👩‍👧‍👦

Ich liebe reise darum haan ich (zum Glück)bi nüüt Angscht!

Meischtens rede ich mit miim Mami,miine Kolege wenn das nit der Fall isch due ich läse,Mole,Schtadt-Land-Fluss spiele

Übrigens ich kenne en Leiterin im Lager die heisst au julia und isch mega nett!!!😍

Melden
Der Avatar von Schneeflocke

Wohnmobil 🚐

ich fend cool 😎 das mer Chan zeichne bim fahre .

aber ich find blöd das es d omwelt verschmozt.

ich han kei Angst .

läse oder zeichne.0️⃣1️⃣2️⃣2️⃣7️⃣2️⃣2️⃣2️⃣2️⃣2️⃣

Melden
Der Avatar von Mar9

also wir gehen immer mit dem Auto in die ferien

ich finde es zwar schon gut wenn ich dan mit meinem mp3 Player kann musik hören nur wenn es stau hat oder pässe fahren müssen das habe ich nicht so gerne aber was ich auch nicht so gut finde das es so viele Autos dann hat und soo die Umwelt verschmuzt das finde ich ein wenig sehr blöd aber sonst finde ich es cool ferien finde ich algemein sehr cool

Melden
Der Avatar von mickimaus

I fahre mit dem auto id ferie. E isch cool wül me ka us em fenstehr guge. Das mer nid leng wilig wird losi fasch imme musik das macht spass

Melden

Bitte melde dich an, um mitmachen zu können

Einloggen