zurück
Der Avatar von Laumi2003 Fri, 03 Jul 2015 17:53:36 +0200

Laumi2003

SPPAAAARRREEEN

Fri, 03 Jul 2015 17:53:36 +0200

SPPAAAARRREEEN

Ach mist... schon wieder nicht genug GELD im Sack




KENNT IHR AUCH DASS PROBLEM??

MEINE FRAGE AN EUCH :

HABT IHR SPAAR TIPPS WENN JA WELCHE ??

SCHRRREIBTS IN DIE KOMMIS
Melden
1

Kommentare

Der Avatar von Tiger02
Nei i ha s gliche problem
Melden
Der Avatar von Fadrina02
Ich bin eifach öppert vo eher spart anstadt usgäh! Also ich gib ned viel us! Sorry han kein Tipp und süscht eifach immer überlege ob meh das wo meh chauft i einere Wuche, Monet, Jahr brucht viellicht hilft das?!!
Melden
Der Avatar von Hex-Girl
nein dass habe ich gar nicht dieses Problem
Melden
Der Avatar von saas-fee
han 145 fr.
Melden
Der Avatar von Fadrina02
A bi de Raifaisen gits e so Kässeli vo nur mit emene Schlüssel uf gönd wo die hend! Viellicht hilft das! Und denen dusch vo dim Sackgeld immer e hälfte deute dir und die anderi is normale! Moment, es muess es Kässeli sie wo dimi Ältere de Schlüssel hend ich weiss ned öns das git! Aber ich hoffe das hilft!
Melden

Bitte melde dich an, um mitmachen zu können

Logg dich ein