Alle Blogs

Der Avatar von murphy88 Thu, 25 Jun 2015 20:12:06 +0200

murphy88

Homeschool

Thu, 25 Jun 2015 20:12:06 +0200

Homeschool

hallo zäme
Heute schreib ich ein blog über Homeschool denn ich hab gemerkt es interesiert viele leute
Homeschool ist zuhause schule ich mach das jetzt schon ein jahr und es ist sehr cool meine mutter gobt mir schule obwol sie keine lehrerin ist also keine ausbildung hat jedenfals fangt die schule am morgen an und um halb 12 ist sie wieder fertig ihr denkt warscheindlich es ist nicht viel schule aber als ich noch in der schule war war mein ortner mit den fertigen bläter und sachen nicht ein mal halb so dick wie jetzt und ich kann mich auch besser konsentrieren wenn ihr noch mehr fragen habt schreibt sie unten hin oooh ja und ich habe alle fächer die ihr auch habt nur sport nicht dafür spiele ich Eis Hockey sehr tüchtig

und ich freue mich auf eure komentare
wie gesagt fragen beantworte ich unten bei dem kommentar feld
LG MURPHY88
Melden
Der Avatar von Bino4eli- Thu, 25 Jun 2015 19:40:11 +0200

Bino4eli-

VON JUGI KLEIN ZUM GROSSEN

Thu, 25 Jun 2015 19:40:11 +0200

VON JUGI KLEIN ZUM GROSSEN

Hoi zämä i i jetzt so trurig u glich nit.I bi ja ir chline jugi gsi ud da haaaaaaaaaaannniiiiii so vil freundinne ka und jetzt ganni i die Grossi und ja daa hanni nur öpper als kollegin schüsch nimmer aber i ga de glich deee mau ga luege ir chline und ja die chlini isch immer ame donnsti gsijetzt nit amme mänti die grossi und ja bimm jugitag binni 69ti worde und ja schüssli zämä
Melden
Der Avatar von Pluto9 Thu, 25 Jun 2015 18:34:01 +0200

Pluto9

lieblingslied

Thu, 25 Jun 2015 18:34:01 +0200

lieblingslied

hallo zämä

ich han es chlises proplem mini Lieblings lieder sind nümm so cool also sii verleidet eifach mega schnell

wenn ier gueti lieder kennit denn schribetz doch bitte i kommentar

lg pluto9🙌
Melden
Der Avatar von pony Thu, 25 Jun 2015 17:45:12 +0200

pony

Ohrenwurm

Thu, 25 Jun 2015 17:45:12 +0200

Ohrenwurm

Sali zäme!
Känned ihr das? Ihr ghöred im Radio es Lied und scho isch es passiert: En Ohrewurm hött sich bii eu iigrichtet. Mor lauft jetzt grad das Lied na wo ich une als Video aaghänkt han. Voll Summerfeeling!

Liebi Grüessli
pony
Melden
Der Avatar von Laumi2003 Wed, 24 Jun 2015 22:24:56 +0200

Laumi2003

!!!!!24.06.2015 BEST DAY EVVEERR!!

Wed, 24 Jun 2015 22:24:56 +0200

!!!!!24.06.2015 BEST DAY EVVEERR!!

Hoi zämme Hütte isch de coolst Day EVER ksii wieso und was isch passiert frogsch die?

Das isch passiert:

1. Ich bi Chinderreporterin gworde

2. ich ha d Monika troffe ( Mini Lieblings Moderatorin)

3. Ich ha de MÜSLÜM kse

4. ich han Vieli neui Kollege gfunde : Silas, Anne-Lena, Amy, Valentina, und En Bueb aber ich han de Name vergesse ☹️ Sorry wen ich d Näme falsch gschribe han,

5. Ich han En Zamboturnsack beko

6. Ich han Autogrammkarte beko vo de Monika und vom MÜSLÜM

7. Ich ha de Patrick kse aber vergässe z froge für es Autogramm


Ich Dubel ☹️


8. Ich han Dörfe es Buech uslehne


Und und und...

De KURS ISCH MEEEEEEEEEEEEGGGGGGGAAAA SUPPPPPEEEER HAMMMMMMEEEER KSIIII.

LG LAUMI2003
Melden