pony ist ein Mädchen

Hoi, ich bin pony

Der Avatar von pony Wed, 17 May 2017 22:32:02 +0200

pony

Salü..

Wed, 17 May 2017 22:32:02 +0200

Salü..

Sali zäme,


Sitt ich s'letscht Mal würkli aktiv gsii bin uf Zambo, hät sich einiges ta. Zum einte offesichtlich d'Zambosiite; zum andere au vieles i miim Privatläbe.


Die wohl grössti Veränderig isch gsii, dass ich ha müesse vom Gymi id Sek wächsle. Ganz plötzlich han ich nüme irgendwelchi Latiinvoci müesse uswändig lerne, sondern e Schnupperlehr sueche und bald au scho mit de Lehrstellesuechi afange. Und ich finds scheisse, ganz ehrlich. Wie sött mer sich so jung scho druff festlege, was mer werde wott? ich bi ni eis vo dene Chind gsii, wo sich scho ganz chlii irgendwelchi Wunschbrüef usgmalt hät. Nie. Und jetzt?


Aber ja...abgseh vo dem hani nur no 14 Täg da uf Zambo. Dänn bini 15ni. Leider. D'Ziit rast...und ich wird Zambo vermisse. Zwar nöd unbedingt Zambo a siich, meh so die chliine Sache wo dank Zambo z'stand choo sind. Unterhaltige über Filmmusig und Läderarmbändeli zum Biispiel.


Ich ha mit dem Blog eifach churz welle grob über die aktuelli Situation brichte und ich wird wahrschinli vor miim Geburi au no es paarmal z'gseh sii da.


Liebi Grüessli,

pony


P.S. Mached das wonich mit zwei Kollege gmacht han (siehe Bild) bitte nöd wänn normale Trametriib isch ;)


Ein Bild zum Beitrag Salü..
Melden
1
3
Der Avatar von pony Mon, 07 Nov 2016 20:33:32 +0100

pony

Best Of John Williams - Live in Zürich

Mon, 07 Nov 2016 20:33:32 +0100

Best Of John Williams - Live in Zürich

Hey zäme,

ich han mich scho lang nüme gmäldet, aber läbe tuen i no, kei Angscht xD

Wänn ich Film wie "Star Wars", "Jurassic Park" oder "Indiana Jones" ufzelle, gilt eue erscht Gedanke sicher ned am John Williams, oder? Eher dänkt mer a de Darth Vader, en mächtige T-Rex oder wildi Abentüür.

Debii isch de John Williams eine vo dene, wo us dene Film erscht richtigi Meischterwerk macht; er isch de Komponischt vode Filmmusig.

( Wie ihr villicht s einte oder andere Mal mitbecho händ, bin ich en grosse Fan vo Filmmusig und stahn drum jetzt vor emene grosse Problem. Am 5. April 2017 werdet siini Meischterwerk nämlich live im Hallestadion ufgfüehrt und ich weiss ned, ob ich mir das sötti wünsche ufd Wiehnachte oder nöd xD )

Wie dem auch sei, losed doch mal i siini Soundtracks ine [une isch "siin" Spotifyaccount verlinkt, falls er Spootiy händ], lohne tuet's sich uf jede Fall!

Liebi Grüess,
pony.

P.S: Falls ich tatsächlich sötti gah, wird ich eu sicher devo brichte 😉
Melden
Der Avatar von pony Tue, 06 Sep 2016 16:22:30 +0200

pony

wild souls - prolog

Tue, 06 Sep 2016 16:22:30 +0200

wild souls - prolog

〉 ich han mir überleit, da d'Nice2003 aagfange hät, ihri gschicht z'poste, dass ich das au mache. zwar nöd de ganzi, da's villicht nöd immer für alli zambomitglieder geeignet isch, aber mindeschtens de prolog. [de link une füehrt zu miim wattpadaccount, deet chönnd er alli miini sache läse] 〈

wild souls - prolog

Mit etwas zögerlichen Schritten betrat er den schmalen Pfad, welcher ihn in den Wald hinein führte. Er wusste nicht weshalb er das tat und dem schmalen Weg folgte, aber er tat es. Vorbei an alten Tannen und moosbedeckten Steinen, bahnte er sich seinen Weg, immer weiter und weiter, tiefer und tiefer. Um ihn herum war es mucksmäuschenstill. Er war alleine.

Auf einmal hörte er ein Knacken im Gebüsch. Ruckartig fuhr er herum - doch da war nichts. Er drehte sich wieder um und ging vorsichtig weiter seines unbekannten Weges. Als er erneut ein Geräusch wahrnahm, beschleunigte er seine Schritte etwas und warf einen kurzen Blick über die Schulter - immer noch nichts. Angst überkam ihn. Er wusste nicht woher, doch langsam und bedrohlich kroch sie seine Beine, seinen Rücken hinauf und breitete sich in seinem ganzen Körper aus. Es schauderte ihn.

❛Da ist nichts...❜, versuchte er sich selbst zu beruhigen, doch es brachte nicht viel. Plötzlich war ihm, als würde er von irgendetwas in der Ferne angezogen werden. Etwas...gefährliches und doch gleichzeitig wunderbaren, dessen Gestalt er nicht kannte, ihm jedoch irgendwie vertraut war. Wie von selbst setzte er einen Fuss vor den anderen, immer schneller und schneller und folgte seinen Gefühlen. Schneller und schneller. Schneller und schneller.

Er rannte.

Er wusste nicht wie ihm geschah. Das einzige was er wusste war, dass er rannte. Und, dass er lebte, denn in diesem Moment schlug sein Herz so stark wie nie. Früher war es ein leichtes Pochen gewesen, welches man ab und zu wahrnahm, doch jetzt war es ein kräftiges Schlagen. Als hätte sein Herz bis jetzt im Halbschlaf gelegen und lediglich seine Aufgabe erledigt, und wäre nun zu neuem Leben erwacht. Er fühlte sich lebendig, fast schon wohl - trotz der Angst, die ihn wie einen sanften und gleichzeitig reissenden Schleier umhüllte und der Tatsache, dass er seit einer gefühlten Ewigkeit durch einen langsam immer dunkler werdenden Wald rannte, ohne sich gross anstrengen zu müssen. Er tat es einfach. Und er fühlte sich gut dabei.

Plötzlich wurde er langsamer. Er dachte nicht nach, überlegte nicht. Automatisch wurden seine Schritte langsamer. Ruhiger. Bis er schliesslich ganz still stand. Zu seiner Überraschung war sein Puls nur unmerklich schneller geworden und erschöpft war er ebenfalls keineswegs. Im Gegenteil. Er blickte sich um. Wo war er? Mit dem düsteren Waldstück, in dem er sich eben noch befunden hatte, hatte dieses hier nur noch wenig gemein.

Auf einmal hörte er eine sanfte Stimme: ❝Willkommen, tapferer Krieger...❞

❝Wer ist da?!❞ Er fuhr herum. Für einen kurzen Augenblick war ihm, als hätte er eine weisse Schwanzspitze hinter einem Baum verschwinden sehen. ❝Komm raus und zeig dich!❞

Entgegen seinen Erwartungen stand er zwei Sekunden später tatsächlich dem Besitzer - besser gesagt, der Besitzerin - der unbekannten Stimme gegenüber. Eine weisse Wölfin. Anmutig und wunderschön.

Er trat einen Schritt zurück.

❝Mo-oment. Du...du sprichst? Wer bist du? Wo bin ich hier? ❞

Ihre eisblauen Augen fixierten die seinen. Auf einmal fiel sein Blick auf etwas, das ihm vertraut war. Sie trug ein Amulett um ihren Hals. Dasselbe Amulett, welches er vor einer Woche im Wald gefunden und seither Tag und Nacht getragen hat.

❝Du bist dort, wo dein Herz dich hingeführt hat❞, antwortete sie auf seine Frage.

❝Und...wieso?❞



❝Du hast eine Wilde Seele. Du bist einer von uns.❞

- copyright by ellen s. | pony [zambo.ch] | atrocis [wattpad] -
Melden
Der Avatar von pony Sun, 04 Sep 2016 20:19:13 +0200

pony

Les Misérables

Sun, 04 Sep 2016 20:19:13 +0200

Les Misérables

Hey zäme ^^

[ Ich weiss, ich han eu es neus Blogprojekt versproche, aber das han ich leider uf unbestimmti Ziit müesse verschiebe... ]

Aber ja, hüt chunnt wiedermal en Blog vo mir.

Bi eus ade Schuel [Kanti Züri Nord] wird vode 5. und 6.Klässler sitt em 1. Septämber s Musical "Les Misérables" ufgfüehrt. Es isch e Zämearbet vo verschidene [Frei-]Fächer wie BG, Musig, Theater, Tanz etc.

Ich bin jetzt scho zweimal gsi, ade Premiere am 1. Septämber und geschter, am 3. Septämber [und gang am Mittwuch no mit de Klass] und es isch eifach mega krass. Obwohls "nur" e Schueluffüehrig isch, hät mer bi es paar Sänger wo scho fascht s'Gfühl gha, dass es sich um professionelli Musicaldarsteller handlet, es berüehrt eim und isch eifach mega schön.

Händ ihr gern Musical?

Liebi Grüess,
pony.
Ein Bild zum Beitrag Les Misérables
Melden
Der Avatar von pony Mon, 15 Aug 2016 12:18:07 +0200

pony

#sevenaweek | churzi info

Mon, 15 Aug 2016 12:18:07 +0200

#sevenaweek | churzi info

Hey zäme ^^

Wänn ihr min letschte Blog gläse händ, wüsseder sicher, dass hüt miis neue "Blogprojekt" startet. Und das wird's au - aber zerscht hanich no zwei churzi Infos:

1. Ich wird nöd jedi Wuche es neus Thema ussueche und dezue 7 Blog schribe, sondern mir eifach vorneh, 7 verschideni Blogs pro Wuche zschriibe.

2. Allgemein was s Thema abelangt - ich wird scho ide meischte Blogs öppis vorstelle - Schauspieler, Musigrichtige, Bands, Film, etc., aber es chönd au mal anderi Blogs cho. Sälbergschribnigs, Sache wo mich beschäftiget etc.

Liebi Grüess und bis bald,
pony.
Melden
Der Avatar von pony Sat, 13 Aug 2016 12:20:36 +0200

pony

Neus Blogprojekt?

Sat, 13 Aug 2016 12:20:36 +0200

Neus Blogprojekt?

Hoi zäme ^^

Wie es paar vo eu sicher wüssed, han ich nüme so vill Ziit uf Zambo und ich finds eigentlich schaad, dass ich trotzdem nöd so aktiv bin.Drum isch mir e Idee cho - ich starte es persönlichs Blogprojekt. Wänn möglich poste ich jede Tag [am Wuchenänd oder wänn ich grad Stress han gits au Usnahme].

Jedi Wuche nimm ich mir es anders Thema vor - Musig, Film, Serie, Schauspieler, Hobbies etc. - und due dänn ei Wuche lang jede Tag en Liebling us dere Rubrik vorstelle.

Was säged er dezue?
Würded ihr das überhaut läse?

Liebi Grüess,
pony.
Melden
Der Avatar von pony Tue, 09 Aug 2016 16:09:56 +0200

pony

ᴄᴜʀʟʏʀᴀɴᴄʜ 2016

Tue, 09 Aug 2016 16:09:56 +0200

ᴄᴜʀʟʏʀᴀɴᴄʜ 2016

Hoi zäme ^^

Villicht möged ihr eu no wage a miin Blog "Vorfreude - CurlyRanch-Lager" erinnere. De han ich vor emene halbe Jahr gschribe und jetzt isch letscht Wuche ändlich das besagte Lager uf de CurlyRanch gsii. Und es hät miini Erwartige sogar übertroffe! Ich han namal churz die Pünkt kopiert, wo ich im Blog erwähnt han, dass ich mich bsunders druff freue:


Zᴡᴇɪ Rᴏss ᴠᴏ ʟᴇᴛsᴄʜᴛ Jᴀʜʀ {ᴇɪs ᴅᴇᴠᴏ ʙɪɴ ɪᴄʜ sᴏɢᴀʀ ɢʀɪᴛᴛᴇ} ʙᴇᴄʜöᴍᴇᴅ ᴇs Fᴏʜʟᴇ ʙᴢᴡ. ʜäɴᴅ ᴇɪs ʙᴇᴄʜᴏ
- S'Fohle [Chinouk] isch eifach meeeega herzig gsii ❤️ xD

Iᴄʜ ɢsᴇʜɴ ᴅ Rᴏss äɴᴅʟɪᴄʜ ᴡɪᴇᴅᴇʀ
- Es sind genau die gliiche Ross gsii wie letscht Jahr - und sogar no meh mega cooli! Gritte bin ich de Cherry Lee, es Ross, wo i miim erschte Lager grad mal es paar Wuche alt gsii isch - mega cool!

Iᴄʜ ᴄʜᴀɴ ɴᴇᴜɪ Fʀüɴᴅsᴄʜᴀғᴛᴇ sᴄʜʟüssᴇ
- Han ich. Es sind alli andere 19 Mädels mega nett und cool druff gsii und mir händ jetzt sogar e WhatsApp-Gruppe mit allne, wo debi gsii sind.

Iᴄʜ ᴄʜᴀɴ ᴇ ᴄᴏᴏʟɪ Wᴜᴄʜᴇ ᴜғᴇᴍᴇɴᴇ ᴄᴏᴏʟᴇ Hᴏғ ᴠᴇʀʙʀɪɴɢᴇ
- 100%ig wahr.

Iᴄʜ ɢsᴇʜɴ ᴅ Lᴇɪᴛᴇʀ ᴡɪᴇᴅᴇʀ
- Ich han insgesamt 4 vo 7 Leiter kännt, es sind eifach mega tolli Lüüt.

Dᴇᴇᴛ ᴡɪʀᴅ ᴠᴏʀᴡɪᴇɢᴇɴᴅ ᴍɪᴛ PNHS {[Pᴀʀᴇʟʟɪ] Nᴀᴛᴜʀᴀʟ Hᴏʀsᴇᴍᴀɴsʜɪᴘ} ɢsᴄʜᴀғғᴇᴛ
- I dem Lager händ mir sogar sälber dörfe ineluege und s sälber usprobiere. Es hät mega gfägt! Uf em Bild une gsend er mich und de Cherry Lee bim schaffe mit de sogenannte "7 Games" bzw. grad mit em YoYo-Game. Wer meh drüber wett wüsse, dem chan ich de Link empfehle: http://de.wikihow.com/Die-Sieben-Parelli-Spiele-spielen

S Ässᴇ ɪsᴄʜ ᴍᴇɢᴀ ғᴇɪɴ... ^^
- D'Chuchi hät e wahri Meischterleistig heregleit!

Ich chönnti jetzt en ellelange Blog über das Lager schribe, aber ich glaube, das wäri irgendwann langwilig. Aber was ich sicher mal no wird mache isch, so en ähnliche Blog wie de vor emene halbe Jahr zschribe für 2017, well ich han mich scho wieder agmäldet fürs Lager ^^

Sind ihr au schomal imene Ritlager gsii?

Liebi Grüess,
pony.
Ein Bild zum Beitrag ᴄᴜʀʟʏʀᴀɴᴄʜ 2016
Melden
Der Avatar von pony Tue, 05 Jul 2016 17:41:33 +0200

pony

Musik - Geschmäcker sind verschieden.

Tue, 05 Jul 2016 17:41:33 +0200

Musik - Geschmäcker sind verschieden.

Hey ihr ^^

Ich weiss, ich han mich scho länger nüme gmäldet, aber ich han eifach kein Plan gha, über was ich chönnti blogge, was jetzt aber zum Glück nümme de Fall isch.

Mir isch in letschter Ziit ufgfalle, dass min Musiggschmack momentan undefinierbar isch. Und zwar würklich UNdefinierbar. Ich meine, ich lose Dütschrap, Mundartrock, Reggae, Indie/Alternative, aber mängisch au gern öppis echli moderners. Momentan han ich grad e Phase, wo ich mega gern alti Songs lose, well mir die Musig im Moment eifach gfallt.

Zum eu echli es gnauers Bild defo zgeh, han ich e Spotify-Playlist zämegstellt, woner chönd lose, de Link findeder une ^^ [Achtung: es paar Songs sind rächt schwer z'verstah und villicht nanig ganz für die ganz Junge under eu geeignet...]

Und wie gseht's bi eu us? Was losed ihr so?
Melden
Der Avatar von pony Mon, 16 May 2016 19:30:25 +0200

pony

#Longboardtour 2 | Update

Mon, 16 May 2016 19:30:25 +0200

#Longboardtour 2 | Update

Hey zäme (:

Ich weiss ned, wie vill vo eu miin letschte Blog gseh händ, aber ich muess eu leider eppis säge...

D'Longboardtour vom Schloss Neuschwanstein bis nach Spanie isch abgseit worde...

Defür wird aber sehr wahrschiinlich e Tour eifach dur Dütschland, d'Schwiiz und Öschterrich gah wird...

Händ ihr das mitbecho? Was säged ihr dezue?

Liebi Grüess,
Pony.
Melden