ninny07 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin ninny07

Der Avatar von ninny07 Tue, 13 Aug 2019 12:02:33 +0200

ninny07

Coole Sprüche

Tue, 13 Aug 2019 12:02:33 +0200

Coole Sprüche

Kenned ihr so coole Sprüch 💚??

Bsp.

#💞Use your smile to change your world,dont let the world change your smile💞*

Oder...

#💜Versuche nicht Jemanand anderes zu sein , denn Jemand anderes gibt es schon 💜#


#❣️Man siet nur mit dem Herzen gut, das Wesentliche ist für die Augen unsichtbar❣️#


Kenned ihr no meh vo dene Sprüch schribed doch i Kommis


I love you not du bist schrott es war ein schertz du bist mein Herz ❣️


LG

ninny07

Melden
2
Der Avatar von ninny07 Tue, 13 Aug 2019 11:51:27 +0200

ninny07

Schule

Tue, 13 Aug 2019 11:51:27 +0200

Schule

Hed bi eüchd Schuäl sch ah gfange????

Bi mer nonnig😍 ich ha no ei Woche Ferie😇😇😇😇😇

Isch üche erscht Schuältag cool gsi? Also ich freu mich mega uf d Schuäl Wel ich chumme id die 7 Klass und muss mit em Bus🚌 i d Schuäl fahre!!!

Wer muss au mit em Bus id Schuel fahre ?? Finded ihr das cool😎😎😎

oder eher doof????

Also ich freu mich das ich cha mit em Bus go🚌 😍


Ich hoffe ihr händ en schöne erschte Schuältag oder händ no en erschte schne Schuältag 😍


LG

ninny07😍😇

Melden
4
Der Avatar von ninny07 Thu, 15 Nov 2018 18:34:24 +0100

ninny07

Traumberuf

Thu, 15 Nov 2018 18:34:24 +0100

Traumberuf

Hallo zämä

Händ ihr scho än ahnig was er mal wännd wärdä???????

ich würdi gärn mol Archidektin oder Koch wärdä.

Am bestä öpis mit zeichnä😄

was wänd ihr mal wärdä ?????

schribed doch id kommis mich nimts wunder und vilicht händ ihr en bruäf wo ich gar nonig kennä und vilicht wirds au min Traumbeuäf 😄😃😎


Ich freu mich über euri Antwortä

tschüsss

Ninny07😉😎😍

Melden
4
Der Avatar von ninny07 Mon, 04 Jun 2018 16:01:47 +0200

ninny07

Klassenlager

Mon, 04 Jun 2018 16:01:47 +0200

Klassenlager

Mir sind es Klasselager gage🙂🙂🙂 es isch maga cool gsi mir sind a einem Tag is Hallenbad gangä😎 . Det hets en Ruschbahn gha und es Wällbad (aber s Wälläbad isch dussä gsi😝es isch maga chalt g😎si) aber mir hand mega vil spass gha und es isch mega lustig gsi




Wenn ihr au mal im Klasselager gsi sind dän schribed doch id Komis

Melden
1
3
Der Avatar von ninny07 Fri, 09 Mar 2018 12:54:29 +0100

ninny07

Gärtnerarbeit

Fri, 09 Mar 2018 12:54:29 +0100

Gärtnerarbeit

Wir haben in Garten ein Hochbet. Letztes Jahr haben wir Erdbeeren gepflanzt, habt ihr Ideen für dieses Jahr? Schriebed id Kommis.

🍏 🍎🍐🍊🍋🍌🍉🍇🥕🌽🌶🍍🍑🍒🍈🍆🥒🍠🥔????????

ich bin Für jede Idee dankbar



ninny07

Melden
1
2