garrett05-1 ist ein Junge

Hoi, ich bin garrett05-1

Der Avatar von garrett05-1 Sun, 26 Jan 2020 12:41:45 +0100

garrett05-1

Tschau zäme! 😔

Sun, 26 Jan 2020 12:41:45 +0100

Tschau zäme! 😔

Liebi Zambowält😀


Bald isches sowiit. Ich wirde 15ni. Das heisst, dass min Zambo Account glöscht wird und dass ich nüm zu Zambo ghöre. Ich han mich für alles wele bedanke, was ich i däne 4 Jahr han dörfe mache und erläbe! Ich bin im MyFotoshooting zum David Garrett worde, ich han de Trauffer dörfe interviewe, ich han i verschiedene MyZambo Sändige dörfe debi sii, ich han diversi Reportage dörfe mache und gaaaaanz viel meh! Die Ziit hät mir wahnsinnig Spass gmacht und ich wirds ganz sicher nie vergässe!!! Dank Zambo han ich mini Liebi zum Journalismus (Radio & Fernseh) entdeckt. I dä Zwüschezit han ich au mal dörfe es Praktikum bi Radio Rasa machä und am Schluss mini sälber produzierti Sändig moderiere. Für mich isch klar, dass ich dä Wäg zum Journalismusstudium wird iischlah. Momentan bin ich i dä 10. Klass i dä Atelierschuel in Züri und bin det im Maturazug. Ich hoffe dass ich dä Wäg anebring und wer weiss, vielicht schaff ich dänn ja au mal bi Zambo. 🤷‍♂️

Ich wünsche eu alles Gueti und möcht mich namal ganz herzlich bi allne für die wunderschöni Zamboziit bedanke! Zambo isch echt genial!


Ganz liebi Grüess

Noah (garrett05-1)😉

Melden
7
1
Der Avatar von garrett05-1 Thu, 15 Mar 2018 16:40:24 +0100

garrett05-1

8. Klass Theater der Rudolf Steiner Schule

Thu, 15 Mar 2018 16:40:24 +0100

8. Klass Theater der Rudolf Steiner Schule

Heeey Zambo wält

Ich gahn ja id Steiner Schule und der isch es bruuch, dass mer immer i de 8. Klass es Theater macht.

Mir spieled die Schöne und das Biest.

Ich bins Biest i einere Bsetzig.

Die erscht uffüerig Hämmer schon dure, jetzt spieled mir no bis am Samschtig.

Es macht mega Spass!!!

Ich han oi welle fröge, ob ihr au i däre Art Theater uffüered, oder ufgfüert händ??


Schriibets doch id Kommentär!


Liebi Grüess Noah (garrett05-1)

Melden
3
Der Avatar von garrett05-1 Tue, 23 Jan 2018 18:18:02 +0100

garrett05-1

ZAMBO CHATRS

Tue, 23 Jan 2018 18:18:02 +0100

ZAMBO CHATRS

Liebe Zambomitglieder

Ich han de Song Under vo de Alex Hepburn

id Zambocharts vorgschlage und wür mi riesig freue, wenn ihr derfür würded abstimme!!!!

wär Super cool, wänns id Top Ten chunt!!!


Ich wünsche alles gueti und Liebi Grüess

Noah alias “garrett05-1

Link

Ein Bild zum Beitrag ZAMBO CHATRS Ein Bild zum Beitrag ZAMBO CHATRS Ein Bild zum Beitrag ZAMBO CHATRS
Melden
5
Der Avatar von garrett05-1 Mon, 24 Jul 2017 20:04:36 +0200

garrett05-1

Ferien

Mon, 24 Jul 2017 20:04:36 +0200

Ferien

Hoi zäme

ich bin ein de erschte Wuche i de Ferie uf eme Campingplatz in Avenches am Murtesee gsi.

jetzt bin ich na e Wuche dihei und nacher gahn ich mit minere Familie fascht 3 Wuche uf Sardine. Ich freu mich mega fescht!!😄


wo ane gönd ihr id Ferie??

schribeds mir id Kommentarfälder!


Oi allne schöni Ferie!

Noah

Melden
1
Der Avatar von garrett05-1 Fri, 12 May 2017 14:35:00 +0200

garrett05-1

Website

Fri, 12 May 2017 14:35:00 +0200

Website

Liebs Zambo Team

Sie Website find ich mega guet gstaltet.

ich find nur schad, Wänn ich vorher bi Suche Noah i gäh han isch alles cho wo ich gmacht ha.

jetzt nüm!!

S Interview mit em Trauffer, My Fotoshooting, MyZambo, Dein Video, Reportage mit em Reto im Gschmacksmuseum....

Das find i mega schad!

Die Videos und die andere Sache find ich niergend me.

ich hetti die Sache so gärn, ich Chas susch nie me aluege....

Liebi Grüess Noah (garrett05-1)

Melden
2
1
2
Der Avatar von garrett05-1 Mon, 05 Dec 2016 11:17:43 +0100

garrett05-1

Konzert

Mon, 05 Dec 2016 11:17:43 +0100

Konzert

Hallo zäme
Hüt isch en spezielle Tag!!
Hüt Fan ich as David Garrett Konzert.
Ich freue mich mega.
Ich hab mich au i ihn umstyle la.
De Link.

A was für Konzert sind ihr scho gsi???
Schriibets is Kommentarfälder.

@garrett05-1
Melden
Der Avatar von garrett05-1 Sat, 03 Dec 2016 19:44:38 +0100

garrett05-1

Schulbazar

Sat, 03 Dec 2016 19:44:38 +0100

Schulbazar

Hallo zäme

Ich gan id Rudolf Steiner Schuel Winterthur
und die macht jedes Jahr um die ziit en Bazar.
Chinde mached sache sälber und die werded dänn verchauft.
Die Meisten Eltern haben einen eigenen Stand.
E ist mega cool!!!!!
Er isch i de Riithalle Winterthur.
Wänn ihr luscht händ chömed doch verbi.
Morn , also am Sunntig.


Schribed mir id Komentärfälder öb ihr au so öppis cools händ.

@garrett05-1
Melden
Zurück
1
2Vorwärts