ella007 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin ella007

Der Avatar von ella007 Sun, 24 Apr 2016 19:51:59 +0200

ella007

Muttertag

Sun, 24 Apr 2016 19:51:59 +0200

Muttertag

hi zämme
ich bruch umbedingt en Rat.
Bald isch Muettertag und ich han nah keis gschenk für mini muetter.
was schenket ihr üchere muetter?
ich würd mich megga freue über komenter😴😴🙃👍
lg
ella007
👌
Melden
Der Avatar von ella007 Tue, 05 Jan 2016 13:34:38 +0100

ella007

ADE SAGEN

Tue, 05 Jan 2016 13:34:38 +0100

ADE SAGEN

hallo zämme
es isch scho öbe 3 woche her aber es git mir immer na echli ztänke ich meine mit dem brand unt 4 fache mord in rupperswil am meischte geschter wil genau geschter fo 3 woche isches passirt ich han ebe de 13 jerige bueb kent me fragt sich denn eifach warum ? wiso? wiso chame nit in fride lebe? bi üs im dorf isch es andersch gworde me bechunt angscht fili chinder wen nömme aleige it schuel laufe und und und😢
am meischte hets üss wienachte ferdorbe
ich chan eifach a nüt me anders chöne denke ich mues jetzt eifach denne lüt ade säge BITTE hälfet mir ich bin trurig was söl ich mache ???
findet ihr au t welt söt besser werde???
lg euchi ella007
P.S . wen ihr no meh infos wend gönd uf www.blick.ch
😢
Melden
Der Avatar von ella007 Mon, 21 Dec 2015 19:14:06 +0100

ella007

brand mit folgen

Mon, 21 Dec 2015 19:14:06 +0100

brand mit folgen

hoi zemme hüt hanich öbis schreckliches
erfahre ich schribs euch uf hochdütsch das ihrs besser ferstönd :es ist so pasirt um 11:20 wurde eine meldung gekommen das es raucht schnell kamm die feuerwehr es gab 4 leichen fileicht glaubt ihr woher ich das weis weil ich in der nehe wohne warscheindlich habt ihr es im fehrnsehen gesehen oder im internet fals ihr noch mehr infos wisen wolt dan könnt ihr das finden bei diser web site www.20 min .ch
ich han irgendwie jetzt angscht das na meh solchi sache chömmet und polizei hen NID usgschlosse das es en brand schtiffter gsi isch
hend ihr tips um mini angscht züberwinde ?????
lg ella007 (weitere infos folgen )😢 🤷‍
Melden
1
Der Avatar von ella007 Sun, 29 Nov 2015 16:46:07 +0100

ella007

fon den eltern gemobt

Sun, 29 Nov 2015 16:46:07 +0100

fon den eltern gemobt

hallo zämme
mini kolegin wird fo ihre eltere gmobt also es isch soo
teltere säget das sie schlächt ide schuel isch und sie sind beidi de gliche meinig und schlimschte isch:
das isch garnid ihre richtige father eltere sind mega schtreng !
sih het bis nachte fehrie husarescht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!😢
sie duet mir esoo leid
wie sött ich sie ufmuntere??
bitte helfet mir
lg ella007 PS : freu mich uf uchi komente.🙌
Melden
Der Avatar von ella007 Sun, 22 Nov 2015 09:18:03 +0100

ella007

terorischt oder nette mensch

Sun, 22 Nov 2015 09:18:03 +0100

terorischt oder nette mensch

hallo zämme geschter bin ich min papi und mini schwöschter go winachtskalender chaufe und denn
nach em winachtskalender chaufe sind mir zu üsemm auto gannge uand dänn öbe 5 m entfernt isch en ma gschtande mit emene grosse gwer !!!!🤷‍
ich und min papi sind mega erschrocke zummglück hätts mini schwöschter nid gseh wil wen sie das gseh hätti dänn wär sie sicher wegsprunge jedefals bin ich und min papi gans normal widerglofe und dän im auto hätt min papi erchlert das er zerscht au ferschrocke gsie isch und dänn hätt er gse das das es schwizer gwehr gsie isch de isch warschindlich usem milidär cho 😢
was hättet ihr gmacht wenn das eu basirt wär??
schribet doch it komenter
lg ella007🙃😴
Melden
Der Avatar von ella007 Sat, 14 Nov 2015 09:52:19 +0100

ella007

bide schuel nid wider cho

Sat, 14 Nov 2015 09:52:19 +0100

bide schuel nid wider cho

hallo zämme
mini kolegin isch imoment schtändig drurig wil sie dänkt das sie nid wider chund bide schuel wil sie fascht imer undernem 5 hät 🆘🆘ich glaub au langsam das sie nid witer chunt 🤷‍
und sie hät gseit das lärne ihre nid spass macht wil sie weiss das sie sowiso ä schlächti note bechunt

bitte hilfet mir
lg ella007
Melden
Zurück
1
2Vorwärts