Zürichsee65 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Zürichsee65

Der Avatar von Zürichsee65 Sun, 04 Oct 2020 20:20:38 +0200

Zürichsee65

Feriä!

Sun, 04 Oct 2020 20:20:38 +0200

Feriä!

Hallo Zambo(bzw.srf kids) Welt🌍


Ich ha jetzt Ferie!

Und ich freu mich mega, ich ga nämlich i dä erschtä Wuche s 1. mal go rietä. 🐴


A alli wo scho länger rietät: Händ ihr no paar Tipps für mich am Afang?

Wür mich sehr freue!


Und eu allne wünsch ich jetzt no schöni Ferie!❤️


Lg Zürichsee65🌞

Melden
6
Der Avatar von Zürichsee65 Sun, 27 Sep 2020 22:13:19 +0200

Zürichsee65

333

Sun, 27 Sep 2020 22:13:19 +0200

333

Dankä, Dankä, Dankä!!!☺️😘


Ich han jetzt 333 Fründä uf Zambo bzw. SRF Kids!!❤️

Und s Beschtä isch, das 333 au no mini absoluti Lieblingszahl isch!💙


Also VIELÄ DANK a alli mini Zambo Fründä!😍

Psunders grüess ich no:


Einhorn07 🦄


zitrone06 🍋


delfin17 🐬



GLG Zürichsee65🌈

Melden
2
Der Avatar von Zürichsee65 Fri, 07 Aug 2020 20:27:57 +0200

Zürichsee65

Finded ihr das Emoji:

Fri, 07 Aug 2020 20:27:57 +0200

Finded ihr das Emoji:

🍀Under all däna☘️


☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️🍀☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️


GLG Zürichsee65💗

Melden
1
Der Avatar von Zürichsee65 Fri, 07 Aug 2020 17:29:29 +0200

Zürichsee65

Finded ihr das Emoji:

Fri, 07 Aug 2020 17:29:29 +0200

Finded ihr das Emoji:

🤞 Under all dene:✌️


✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️🤞✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️


GLG Zürichsee65💜

Melden
Der Avatar von Zürichsee65 Thu, 06 Aug 2020 21:27:34 +0200

Zürichsee65

Luuti Igel

Thu, 06 Aug 2020 21:27:34 +0200

Luuti Igel

Hoi zäme!👋


Ich bi geschter und hüt 1 Nacht go campe.🏕 I dä Nacht bin ich mal uf gwacht und han es komisches Grüsch ghört. So ä Art quikä. Ich bin use und ha ä Taschelampe mit gno, aber die han i nöd brucht, wil dä Mond sooo hell gschune hät.🌕 Ich bin wieder zrug is Zält und ich han das Komische grüsch wieder ghört. Und irgend es Scharä. Am Nächste Morge händ mir s Zält wieder zäme packt und sind zu dä Rezeption. Det han i gfragt was das grüsch chönti gsi si, ob das ächt Bibber gsi sind.🤔 Sie hät gseit das si nöd wüssi obs da Bibber hät, aber das es uf jede Fall Mulwürf ,Müs🐀 und Igel hät.( Ja, vorem Zelt ufbaue händ mir na müsse d Hügel platt tramplä.😅 ) Dän han i gfragt ob igel so quitsched. Anschinend scho, vor allem wänn sie chrank sind. Ich han gar nöt gwüsst das Igel sooo lut chönd si!😮


GLG Zürichsee65🌺

Melden
1
2
Der Avatar von Zürichsee65 Sun, 29 Mar 2020 14:15:38 +0200

Zürichsee65

Antwort

Sun, 29 Mar 2020 14:15:38 +0200

Antwort

Hoi Zäme😀


Ich han eu geschter ä Scherzfrag gschribä: Welche Säge hinterlässt keine Späne?


D Antwort wüssed glaub sehr vil, trotzdem schrib ich si eu jetzt: EINE NERVENSÄGE😂


GLG Zürichsee65🐞🦄🦋🐿🌷

Melden
2
1
Der Avatar von Zürichsee65 Sat, 28 Mar 2020 19:53:23 +0100

Zürichsee65

Dankä!!!!!

Sat, 28 Mar 2020 19:53:23 +0100

Dankä!!!!!

Dankä, Dankä, Dankä a alli wo mini Fründä sind!😃😋😊🤗👍


Ich han Jetzt genau 270 Fründä! 😲😮😀😀😀❤️💛💚💙💜


Ich wür mich natürlich immerno über FA freue!


GLG Zürichsee65❣️❣️❣️❣️🦋💐🌷🌼🌻🍀

Melden
4
Der Avatar von Zürichsee65 Sat, 28 Mar 2020 11:03:03 +0100

Zürichsee65

Alptraum

Sat, 28 Mar 2020 11:03:03 +0100

Alptraum

Hoi Zäme💥✨


Ich han hüt Nacht en mega Alptraum gha:


Ich und Min Brüeder sind in Australie inere Villa . I dä nacht Isch en Ibrächer cho und hät en Puppechopf vo sich selber an Rand vom Bett gleit. Ich bin im Traum ufgwacht han de Puppechopf gse und bin wider igschlafä. Dä Ibrächer isch wider cho, dasmal mitere Pischtole und het uf mich gschosse. Ich han fascht dä ganz Tag überläbt aber bin den doch gschtorbä. Ich bin für alli anderä unsichtbar gsie und min eigentlich verstorbene Grossvater isch wider lebändig gsi und het Plötzlich langi Haar gha.


Hend ihr au scho mal so en Traum gha? Schribeds mir id Komis.


GLG Zürichsee65🌞🌈

Melden
1
6
2
Zurück
1
234Vorwärts