Schlumpfine ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Schlumpfine

Der Avatar von Schlumpfine Tue, 03 Apr 2018 18:57:23 +0200

Schlumpfine

Sind Zahlen Dumm ?

Tue, 03 Apr 2018 18:57:23 +0200

Sind Zahlen Dumm ?

ja klar ohne Zalen könnte man nicht Rechnen aber wiso .............wiso hatt man Zahlen erfunden ? könnte man ja auch weg lassen oder ?

ich bin nicht so gut im Rechnnen und da frage ich mich : sind Zahlen Dumm ? das ist mir einemel so rauch gerutscht und es wure für mich eine grosse Frage was sagst du zu dem ? findest du auch das man Zahlen auch weg lassen kann . einfach weg lasssen das werd für mich eine erleichterung und für euch ?

wenn ich die erfinder von den Zahlen wäre würde ich si gar nicht erfinden.

Schreib es mir in die kommis ich würde mich freuen eure Meinung zu lessen

LG Schlumpfine

Melden
2
Der Avatar von Schlumpfine Sat, 10 Mar 2018 20:38:16 +0100

Schlumpfine

Herry Potter

Sat, 10 Mar 2018 20:38:16 +0100

Herry Potter

Hoi zämme !

wär kennt Herry Potter ?

uf wäli Sprach Händ ihr's glässe ?

ich bi grad mit Band 2 Fertig gworde

wie findet ihr Voldemor ? Du-weisst-schon-wer

ich würd mich freue wenn ihr ind Komis Schriebet und säget wie ihr die ferschidene Rolle findet!

Melden
2
2
Der Avatar von Schlumpfine Tue, 30 Jan 2018 20:46:36 +0100

Schlumpfine

Fasnacht !!!

Tue, 30 Jan 2018 20:46:36 +0100

Fasnacht !!!

was bisch du an Fasnacht ?

wo gosch du and Fasnacht Gosch du an äh Morgestreich ????was händ ihr als Teama in de Schul ?

Bitte schreiebet in Komis!!

ich würd mich Freue wenn äh paaar Komis da sind......... döt säg ich au was ich bi😀😎



ich freu mich ..........bis den in de Komis

LG Schlumpfine

Melden
3
Der Avatar von Schlumpfine Sun, 21 Jan 2018 11:40:47 +0100

Schlumpfine

Handys

Sun, 21 Jan 2018 11:40:47 +0100

Handys

hoi zäme ich mach äh Grossi umfrag zu Handys

wäles habdy hand ihr ? nimt mich meega wunder es git d platz 1 -2 und 3 ich möchti ger wüse weli marke händ ihr us de Zambo Wält händ dan weiss ich und ihr was uf äm Platz 1 -2-3 isch SAMSUM / iPhone und so weiter BItte schriebt in d Komis und tund no de tsue schriebe öb es SAMSUM 5-6 ..... isch das wär no wichtig


Bitte schriebt in d komis ich würd mich Freue wen s me als 2-6 Komis sind dänn isch das kei Grossi umfrag v


LG Schlumpfine

Melden
1
Der Avatar von Schlumpfine Sat, 20 Jan 2018 15:48:29 +0100

Schlumpfine

Zambo Team

Sat, 20 Jan 2018 15:48:29 +0100

Zambo Team

Hallo Zambo Team

bei den Zambo charts gibt es ein Problem den wenn man Apstimmen möchte dann geht das Nicht und es ist schon Samstag wiso? geht das nicht ich finde das meeega dof Bitte kümert euch um das Problem !

es ist dringend !

und schreibt in die komis und erklärt die URSACHE


liebe grüsse Schlumpfine

Melden
7
Der Avatar von Schlumpfine Thu, 11 Jan 2018 18:01:22 +0100

Schlumpfine

Zambo Team

Thu, 11 Jan 2018 18:01:22 +0100

Zambo Team

hallo zambo Team ich han äh Bitt : wenn ihr bim Besserwüsser 2 Leitigeo offe händ däne Nämet ihr immer de wo als Erschte bi äre Leitig isch dra hätt,Glück Aber die wo bi de andere Leitig isch Freut sich und däne Plötzlich macht es tut tu tu tu aber me isch ja tscherscht da gsie nur weill äh andere ah dä Andere Leitig de dakno wird und me isch Entüscht ich BITTE Laset NUT EINI LEITIG OFFE UND NÖTB 2 BITTE

wenn ihr das auso findet denne machet doch bi dere kline Apstimmig mit !

LG Schlumpfine

Melden
1
Der Avatar von Schlumpfine Tue, 09 Jan 2018 20:51:47 +0100

Schlumpfine

100 Fründe

Tue, 09 Jan 2018 20:51:47 +0100

100 Fründe

😎😎😎🤓🤓🤗😃😃😇😇😊😊🍏🍎🍊🍊🍋😇😍😜😚😘😀😀😀

Jubiläum 100 und bin ersch 4 Monate bi Zambo!!! ich freu mich ich freu mich uf no Me Fründschaftafrage ich mach au no äh paar

ich freu mich Bis bald

Melden
2
Zurück
1
2Vorwärts