Nika007 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Nika007

Der Avatar von Nika007 Wed, 02 Dec 2015 17:14:53 +0100

Nika007

Danke

Wed, 02 Dec 2015 17:14:53 +0100

Danke

Hoi zäme
Bi mim blog won ich gschriibe ka ha hend ihr mir mega viel tipps ge was ich gebe mis Problem mache chönt.Ich han den ä paar tipps usprobiert und ha festgestellt das sie klappt hend. Die junge belästiget mich nüme und ich han wieder ganz normal id schuel go ohne das ich angst hab vo denen jungs belästigt z werde.Do wett ich dene die mir tipps ge händ ganz,ganz,ganz fest danke:morning😃anke das ihr min blog kommentiert händ und mir tipps ge händ.

GL Nika007
Melden
Der Avatar von Nika007 Sun, 29 Nov 2015 12:01:26 +0100

Nika007

Help!

Sun, 29 Nov 2015 12:01:26 +0100

Help!

Hoi zäme!
So min erste Blogitrag 🤔.

Das isch mis problem:
Än Klassekamerad vo mir hät mir es zetteli gschribe uf dem gstande isch: "Willst du mit mir zusammen sein?"
Und das zetteli hät er mir nöd selber geh,nei sondern sin Kolleg. Die erste zwei tag noch dem hät er den tue als ob nüd gsi wär. Aber am dritte tag hät er den mit 4 Kollege nach de schuel uf mi gwartet und d Kollege vo ihm händ den di ganz ziit gruefe:"Wötsch mit ihm zähme si ?" Mir sich das so unangenehm gsi das ich eifach witergange bi. Den hät de Klassekamerad än Kolleg gschikt zum mi frage.I bii eifach witergloffe. Am Namitag bin ich den zu nere Fründin. Döt hez uf eimal gschellet und en Kolleg vo dem Klassenkamerad isch vor de Türe gstande und het froget öb ich mit sim Kolleg zähme wöt si.i dem moment isch den de Klassenkamerad füreho und hät den nomol gfröget.i ha zerts gfroget woher sie wüsste das ich do wär. si hend den gseit mini Muetter häts ihne gseit. Ich han dene uf d Nase bunde das ich nöd mit ihm zähme wöt sie. Als ich den dehei gis bi han ich mini Mütter gfröget warum sie dene gseit hät wo ich gsi bi. sie het antwortet: das die jungs gsteit hätet sie würed gern öppis wege de husi fröge wobi nur eine vor de Türe gstande wär und die andere händ sich hinter emene auto versteckt.

Am nöchste tag händs wieder noch de schuel gwartet und mich befrögt.

Langsam machet die mir angst da sie immer noch de schiel uf mi wartet und mich befröget und mich verfolget bis ich dehei bii.

Händ ihr tipps was ich gege da mache han und wie ich ene säge soll sie söllet ufhöre?

Danke jetzt scho für euri antworte
Melden