Amie99 ist ein Mädchen

Hoi, ich bin Amie99

Der Avatar von Amie99 Sun, 12 May 2019 18:27:11 +0200

Amie99

Flohmi in Hölstein

Sun, 12 May 2019 18:27:11 +0200

Flohmi in Hölstein

Hallo liebi Zambowält

Ich bin hütt grad amene Flohmi in Hölstein gsi und han viel verchauft und au öppis gchauft, aber ich weis nit genau wie mer das nennt...Falls öper weis wie mer das nennt, denn schriibs bitte in kommis 😇


Melden
7
Der Avatar von Amie99 Fri, 05 Apr 2019 16:58:00 +0200

Amie99

Mark Forster

Fri, 05 Apr 2019 16:58:00 +0200

Mark Forster

OMG!!!!!!!!! Ich gang hütt abig an es Konzärt vom Mark Forster im Hallestadion Züri!!!!!!!!!!!Ich freue mich riiiiieeesig!!!!Sit ihr au scho mal amene Konzert oder OpenAir gsi?

Gaaaaaanz liebi Grüess

euri Amie99😍

Melden
4
Der Avatar von Amie99 Fri, 26 Oct 2018 17:58:01 +0200

Amie99

😢 Getrenti Eltere😢

Fri, 26 Oct 2018 17:58:01 +0200

😢 Getrenti Eltere😢

😢Liebi Zambowält

Ich weiss,dass das es relativ heikels Thema isch aber ich will versueche das e chlii in Wort z fasse.

Getrenti Eltere z haa isch warschinlich für di meischte en nit so tolli sach...

Vileicht findet s au öpper toll,will er defür meh Gschänkli bechunt aber das weis ich nit.Ich persönlich findes ehrlichgseit schrecklich!

Ich möchte euch alli mit gschidene und/oder trennte Eltere ermuetige mit öpperem z rede!Ich bin zum bischpil zunere Kinesiologin gange und das het mir dehr ghulfe.Mer chan natürlich au mit süsch öpperem rede,vileicht Fründe oder Verwante,das isch elei euch überloh!!!Wichtig isch eifach:Lönd die Gfühl use!


GGGGGGGGGLG euri Amie99💖


PS:Wenn ihr wönd und euch getrauet chönd ihr so sache doo au ind Kommis schribe!

Melden
19
Der Avatar von Amie99 Wed, 03 Oct 2018 19:58:08 +0200

Amie99

Spezielle,coole Namen

Wed, 03 Oct 2018 19:58:08 +0200

Spezielle,coole Namen

Hallo liebi Zambomitglieder

Ich han vestgstellt, dass alli so spezielli Näme hend und das au mängisch mit mega spezielle,coole Näme händ! Jede hett irgend en Grund warumm mer so uf Zambo heisst und das finde ich sooooooooooooooooooo interessant! Schriibet doch bitte ind Kommentar Wieso ihr uf Zambo so heisset wie ir ebe heisset!Zum Bischpil:Ich heisse Amie99 und ich heisse so wil Amie uf Französisch FründIn und 99 isch miini Lieblings Zahl!


GGGGGGGLG euri gspannti

Amie99😍😘😇😊😉


Melden
3
Der Avatar von Amie99 Sat, 11 Aug 2018 19:55:41 +0200

Amie99

😇(S)cooooooooooooooooool 😇

Sat, 11 Aug 2018 19:55:41 +0200

😇(S)cooooooooooooooooool 😇

Liebe,liebe Zambowelt

Entlich geht die Schule wieder los!!!Es ist ziemlich schwierig,zum einen freut man sich die Freunde 😍wiederzusehen aber zum Andern ist es auch schade denn jetzt fängt die zeit wieder an,in der man die freie⌚️Zeit zum lernen und Hausaufgaben📃 machen braucht📘📚📖📓📏✏️...

Eben darum will ich mich auch im Foraus entschuldigen denn ich habe einen seeeeehhhhhhhhr vollen (und langweiligen)Stundenplan...Fazit:Ich habe nicht mehr so viel Zeit für Zambo und kann mich wahrscheinlich nur noch an der Wochenenden melden😭😭😭


GGGLG eure Amie99😢

Melden
5
3
Der Avatar von Amie99 Wed, 25 Jul 2018 16:53:22 +0200

Amie99

Stopp Klimaerwermig!

Wed, 25 Jul 2018 16:53:22 +0200

Stopp Klimaerwermig!

Liebi Zambomitglieder

Hälfed mit bim Ultimative Stopp vo der Klimaerwermig!Es schmelzed mega schnell d Isbärge und Tier am Nord und Südpol müesed ihres dehei verloh zum Überläbe...Und wer isch an allem schuld?Der Mänsch!!!Aber genau darum müese mir das au wider grad biegä! Ihr chöntet zum Bischpil nur scho bim ichauffe Schtofftäsche anschtat dene us Plastik neh,das wür au scho hälffe!Hauptsach das möglichscht vieli mitmached!

Ihr chöntet au:


Wehniger mit em Auto fahre

Wehniger/gahr kei Abfall bruche

Frücht us de Schwiz chauffe und nid zum bischpilus Spanie



Ich hoffe das sich gan vieli an dere Aktion beteilige


Gaaaaaaannnnnnzzzzz vieli Klimaschützergrüess

euri


Amie99😘

Melden
1
5
Zurück
1
234Vorwärts