zurück
Der Avatar von Nika007 Sun, 29 Nov 2015 12:01:26 +0100

Nika007

Help!

Sun, 29 Nov 2015 12:01:26 +0100

Help!

Hoi zäme!
So min erste Blogitrag 🤔.

Das isch mis problem:
Än Klassekamerad vo mir hät mir es zetteli gschribe uf dem gstande isch: "Willst du mit mir zusammen sein?"
Und das zetteli hät er mir nöd selber geh,nei sondern sin Kolleg. Die erste zwei tag noch dem hät er den tue als ob nüd gsi wär. Aber am dritte tag hät er den mit 4 Kollege nach de schuel uf mi gwartet und d Kollege vo ihm händ den di ganz ziit gruefe:"Wötsch mit ihm zähme si ?" Mir sich das so unangenehm gsi das ich eifach witergange bi. Den hät de Klassekamerad än Kolleg gschikt zum mi frage.I bii eifach witergloffe. Am Namitag bin ich den zu nere Fründin. Döt hez uf eimal gschellet und en Kolleg vo dem Klassenkamerad isch vor de Türe gstande und het froget öb ich mit sim Kolleg zähme wöt si.i dem moment isch den de Klassenkamerad füreho und hät den nomol gfröget.i ha zerts gfroget woher sie wüsste das ich do wär. si hend den gseit mini Muetter häts ihne gseit. Ich han dene uf d Nase bunde das ich nöd mit ihm zähme wöt sie. Als ich den dehei gis bi han ich mini Mütter gfröget warum sie dene gseit hät wo ich gsi bi. sie het antwortet: das die jungs gsteit hätet sie würed gern öppis wege de husi fröge wobi nur eine vor de Türe gstande wär und die andere händ sich hinter emene auto versteckt.

Am nöchste tag händs wieder noch de schuel gwartet und mich befrögt.

Langsam machet die mir angst da sie immer noch de schiel uf mi wartet und mich befröget und mich verfolget bis ich dehei bii.

Händ ihr tipps was ich gege da mache han und wie ich ene säge soll sie söllet ufhöre?

Danke jetzt scho für euri antworte
Melden

Kommentare

Der Avatar von Ju88
Erst e frog an dich:
Wie Finnisch du dä bueb?
Hübsch
Nätt
Dumm
Gschit????
Melden
Der Avatar von Nika007
Ju88: Ich find in Dumm und das er not gat de schönsti sich
Melden
Der Avatar von Sternstaub
Du chasch jo eifach zu ihm sägä ich wot nid mit dir zämä si aber eifach guät befründet sie!Vielleicht cha er das igseh
Melden
Der Avatar von Schoggipuding
Ich verstehe, dass das dir Angst macht, ständig das Gefühl zu haben man wird verfolgt.
Versuch doch das nächste Mal mit fester Stimme zu sagen:" Ich habe keine Interesse an ihm" oder so was ähnliches. Du musst aber ruhig und gelassen sein, sonst würden die glaube ich immer weitermachen um zu sehen wie du dich aufregst. Wenn das nichts nützt, dann hole dir Freundinnen. Ich finde es nicht fair von dem Jungen, seine Kollegen fragen zu lassen. So würde ich diesen Jungen als Feigling bezeichnen. Mit den anderen Jungs hat das gar nichts zu tun. Wenn auch das mit deinen Freundinnen nichts nützt könnt ihr dieses Thema in der Klassenstunde besprechen, mit eurem Klassenlehrer. Ist dieser Junge aus der selben Klasse wie du? Ich wünsche dir ganz viel Glück und Mut, du schaffst das bestimmt! Liebe Grüsse Schoggi
Melden
Der Avatar von Lexi00
Wetsch denn mit dem zäme sii? ich ahn en Fründ und er hät mich gfröget. ich denn emol JA gseit und falls es dir denn nöd gfallt chasch ja SCHLUSS mache...
Melden

Bitte melde dich an, um mitmachen zu können

Logg dich ein